All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 2 of 4 First 1234 Last

Thread: The most embarrassing moment of your life

      
   
  1. #1
    Maria93's Avatar
    Maria93 is offline Member
    a shopaholic
     
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    SaudiArabia
    Posts
    38
    Quoted
    8 Post(s)

    The most embarrassing moment of your life

    Let's share the most embarrassing moment of your life...so far ;) coz you might be having more of them =P
    P.S= I'll be sharing mine too, soon =P

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Maria93 For This Useful Post:

    -UNKNOWN-PERSON- (06-11-2011), DiL_SaY (06-11-2011), diya Imaan (06-09-2011), Kaleem (06-08-2011), Sadiahhh (06-01-2011), smarty cat (06-10-2011)

  3. #21
    Kaleem's Avatar
    Kaleem is offline UnderEstimated
    The brightest flames burn
    quickest.
     
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    40,118
    Blog Entries
    7
    Quoted
    846 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Good thread Let's c here is mine lol

    This is when I was in Karachi, Pakistan and in Chen One store. I saw alot of statues hanging around so I was just walking around looking at them had bunch of friends with me. I saw this statue and her hair looked so real I was like these hairs dont look like a wig they look real so I try to touch them as soon as I put my hand up the girl turned around and my hand was almost touching her face lol she looked at me like she is going to kill me and my friends laughed out loud. Told her what he thought she smiled and left. Before she was not moving an inch I thought it was a statue from the back lol :D

    It was an embarrassing moment for me lol
    Death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies inside us while we live.....

  4. #22
    Arsal's Avatar
    Arsal is offline is A r s a L.
    Back
     
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    4,309
    Blog Entries
    1
    Quoted
    616 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Nightrunner View Post
    Good thread Let's c here is mine lol

    This is when I was in Karachi, Pakistan and in Chen One store. I saw alot of statues hanging around so I was just walking around looking at them had bunch of friends with me. I saw this statue and her hair looked so real I was like these hairs dont look like a wig they look real so I try to touch them as soon as I put my hand up the girl turned around and my hand was almost touching her face lol she looked at me like she is going to kill me and my friends laughed out loud. Told her what he thought she smiled and left. Before she was not moving an inch I thought it was a statue from the back lol :D

    It was an embarrassing moment for me lol
    lolz kaleeem bhai :D thats awsome i wish i was there lolzzz cant stop laughing

    اے اللہ ! میں تجھ سے ایسے ایمان اور سکونِ قلب کا طلبگار ہوں، جو میرے دل میں پیوست ھو جائے۔ اور مجھے یقیں ہو جائے کے جو تکلیف مجھے پہنچی ہے وہ تیری طرف سے ہے۔
    اے اللہ ! مجھے ایسا بنا دے کے میں دل کی گہرائیوں سے تجھے محبت کروں اور میں اپنی ساری کوشش تیری رضا کے لئے لگا دوں۔
    اے اللہ ! اسلام کے ذریعے میری حفاظت فرما! آمین ثم آمین یا رب العالمین





  5. #23
    Sadiahhh's Avatar
    Sadiahhh is offline *fragile*
    grateful to ALLAH (SWT) for
    everything.
     
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    In my own world.
    Posts
    5,370
    Quoted
    469 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Nightrunner View Post
    Good thread Let's c here is mine lol

    This is when I was in Karachi, Pakistan and in Chen One store. I saw alot of statues hanging around so I was just walking around looking at them had bunch of friends with me. I saw this statue and her hair looked so real I was like these hairs dont look like a wig they look real so I try to touch them as soon as I put my hand up the girl turned around and my hand was almost touching her face lol she looked at me like she is going to kill me and my friends laughed out loud. Told her what he thought she smiled and left. Before she was not moving an inch I thought it was a statue from the back lol :D

    It was an embarrassing moment for me lol
    Lol, a classic so far..

    ''Beauty is in the eye of the beholder.''

  6. #24
    Kaleem's Avatar
    Kaleem is offline UnderEstimated
    The brightest flames burn
    quickest.
     
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    40,118
    Blog Entries
    7
    Quoted
    846 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Sadiahhh View Post
    Lol, a classic so far..
    Quote Originally Posted by Ar View Post
    lolz kaleeem bhai :D thats awsome i wish i was there lolzzz cant stop laughing
    It was an accident not a laughing matter lol

  7. #25
    Sadiahhh's Avatar
    Sadiahhh is offline *fragile*
    grateful to ALLAH (SWT) for
    everything.
     
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    In my own world.
    Posts
    5,370
    Quoted
    469 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Nightrunner View Post
    It was an accident not a laughing matter lol
    Lol embarassing moments are mostly all accidents

  8. #26
    Kaleem's Avatar
    Kaleem is offline UnderEstimated
    The brightest flames burn
    quickest.
     
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    40,118
    Blog Entries
    7
    Quoted
    846 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Sadiahhh View Post
    Lol embarassing moments are mostly all accidents
    Still you dont have to laugh at me lol

  9. #27
    diya Imaan's Avatar
    diya Imaan is offline UnpRedictAble *
    "Don't make a permanent
    decision For temporary
    Emotions. "
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    in this beautiful world:)
    Posts
    23,957
    Quoted
    1193 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    hahahahah that was sooo funny NR ...........................hm hans tu nahi rahy ...............

    ok let me share mine.......... abhi aisa recently hi hoa....

    U know wat mere Khalo Jaan buht hi bazurg or naik insaan hain or un ki aadat hai k subha uth kr sb ghr walon pr dua pr k poonkhty hain bachon pr bhi or brron pr bhi.... tu aik din main un ke ghr main thi or mujhy un ki ye aadat buht psnd hai or mujhy hmaisha intizaar bhi hota hai k wo kb dua prhty hain mere oper....
    tu us din main kitchen main shyed chai bna rahi thi or un ka kitchen bilkul living room k saamny hi hai.... or whan khala or cousins waghaira baity hoye thy .... ab main itni apni dunia main mgan thi mujhy pata hi nahi chla k khb khalo aaye or jb unhon nai mujh pe poonk maari tu OMG meri tu chekhain hi nikal gain......... uffffff bechary khalo bhi praishan ho gaye or mujhy itni embarrassment hoi k kia btaon or oper se wo sb shyed hmain hi notice kr rahy thy wo hans hans ke pagal ho gaye or jo unhon nai mera record lagaya phr uffffffff.................... ab jb bhi mujhy daikhty hai hansna shuru kr daity hai wo baat yaad kr k .......

    but mujhy seriously buht afsoos hoa tha phr mai nai excuse b kr lia khalo se .... or bta bhi dia k mujhy hmaisha intizaar hota hai k aap kb mery liye dua krty hain bt aaj pata nahi kia hoa..............................................


  10. #28
    Kaleem's Avatar
    Kaleem is offline UnderEstimated
    The brightest flames burn
    quickest.
     
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    40,118
    Blog Entries
    7
    Quoted
    846 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by diya imaan View Post
    hahahahah that was sooo funny NR ...........................hm hans tu nahi rahy ...............

    ok let me share mine.......... abhi aisa recently hi hoa....

    U know wat mere Khalo Jaan buht hi bazurg or naik insaan hain or un ki aadat hai k subha uth kr sb ghr walon pr dua pr k poonkhty hain bachon pr bhi or brron pr bhi.... tu aik din main un ke ghr main thi or mujhy un ki ye aadat buht psnd hai or mujhy hmaisha intizaar bhi hota hai k wo kb dua prhty hain mere oper....
    tu us din main kitchen main shyed chai bna rahi thi or un ka kitchen bilkul living room k saamny hi hai.... or whan khala or cousins waghaira baity hoye thy .... ab main itni apni dunia main mgan thi mujhy pata hi nahi chla k khb khalo aaye or jb unhon nai mujh pe poonk maari tu OMG meri tu chekhain hi nikal gain......... uffffff bechary khalo bhi praishan ho gaye or mujhy itni embarrassment hoi k kia btaon or oper se wo sb shyed hmain hi notice kr rahy thy wo hans hans ke pagal ho gaye or jo unhon nai mera record lagaya phr uffffffff.................... ab jb bhi mujhy daikhty hai hansna shuru kr daity hai wo baat yaad kr k .......

    but mujhy seriously buht afsoos hoa tha phr mai nai excuse b kr lia khalo se .... or bta bhi dia k mujhy hmaisha intizaar hota hai k aap kb mery liye dua krty hain bt aaj pata nahi kia hoa..............................................
    Ye nahi kaha k eik phoonk se der gayee ye bachi to aagey kya kare gee lol

  11. #29
    diya Imaan's Avatar
    diya Imaan is offline UnpRedictAble *
    "Don't make a permanent
    decision For temporary
    Emotions. "
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    in this beautiful world:)
    Posts
    23,957
    Quoted
    1193 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Nightrunner View Post
    Ye nahi kaha k eik phoonk se der gayee ye bachi to aagey kya kare gee lol
    lolzzzzzzz infact kha tha bt unhon nai nahi cousins nai .......... wo bechary tu buht saada hain khud hi drr gaye ...or un ko lga k shyed un ki ghlti hai

    aap koi or incident share krain na phly jaisa.......................

  12. #30
    Kaleem's Avatar
    Kaleem is offline UnderEstimated
    The brightest flames burn
    quickest.
     
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    40,118
    Blog Entries
    7
    Quoted
    846 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by diya imaan View Post
    lolzzzzzzz infact kha tha bt unhon nai nahi cousins nai .......... wo bechary tu buht saada hain khud hi drr gaye ...or un ko lga k shyed un ki ghlti hai

    aap koi or incident share krain na phly jaisa.......................
    haan derpok ho shayad lol

    Koi incident huwa ho to share keroon na. yaad aaya to keroonga lol

  13. #31
    Sadiahhh's Avatar
    Sadiahhh is offline *fragile*
    grateful to ALLAH (SWT) for
    everything.
     
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    In my own world.
    Posts
    5,370
    Quoted
    469 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Nightrunner View Post
    Still you dont have to laugh at me lol
    But it was funny so I laughed That other guy was laughing at you too lolz

  14. #32
    diya Imaan's Avatar
    diya Imaan is offline UnpRedictAble *
    "Don't make a permanent
    decision For temporary
    Emotions. "
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    in this beautiful world:)
    Posts
    23,957
    Quoted
    1193 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Nightrunner View Post
    haan derpok ho shayad lol

    Koi incident huwa ho to share keroon na. yaad aaya to keroonga lol
    ji nahi main drti wrti nahi hon bass khbi khbi khuf zada ho jati hon ok theek hai yaad krain aap ............

  15. #33
    Arsal's Avatar
    Arsal is offline is A r s a L.
    Back
     
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    4,309
    Blog Entries
    1
    Quoted
    616 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Nightrunner View Post
    It was an accident not a laughing matter lol
    but bhaiyya , for u it was a accident but for us it is indeed a laughing matter

  16. #34
    saniarani is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    468
    Quoted
    24 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    hmm nice topic ak bar mara school man test tha lakin aus dil ma na choti kar le mazay ke bab ya ka aus din test be nahy houa agla din ma
    school gai to test hona ta ma na koch nahy yad kyea houa ta jab sab na test da dyea mara sab sa kam
    num ayea matlab 0 num aus din mujay bhot sharmandagi masoos houai

  17. #35
    lippi's Avatar
    lippi is offline Senior Member
    Worry about your 'character'
    not your 'reputation' because
    your character is what you are
    and your r
     
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Earth!
    Posts
    695
    Quoted
    212 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Quote Originally Posted by Maria93 View Post
    Let's share the most embarrassing moment of your life...so far ;) coz you might be having more of them =P
    P.S= I'll be sharing mine too, soon =P
    too many of them ...


    a huge list
    How does it feel to know that you're everything I need?





  18. #36
    smarty cat's Avatar
    smarty cat is offline Expert Member
    HaPpY EvEr AfTeR <3 :D
     
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    24,077
    Blog Entries
    14
    Quoted
    4544 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    CoOol hahahhahahah

    Can't Imagine kiyaa huwaa hogaa n wt ws ur feeling after all this hehehe
    Quote Originally Posted by Nightrunner View Post
    Good thread Let's c here is mine lol

    This is when I was in Karachi, Pakistan and in Chen One store. I saw alot of statues hanging around so I was just walking around looking at them had bunch of friends with me. I saw this statue and her hair looked so real I was like these hairs dont look like a wig they look real so I try to touch them as soon as I put my hand up the girl turned around and my hand was almost touching her face lol she looked at me like she is going to kill me and my friends laughed out loud. Told her what he thought she smiled and left. Before she was not moving an inch I thought it was a statue from the back lol :D

    It was an embarrassing moment for me lol


    ساری دنیا میں مرے جی کو لگا ایک ہی شخص
    ایک ہی شخص تھا ایسا بخدا ایک ہی شخص
    ..............
    وسعت دل میں تنگ دلی کا عالم تو دیکھیۓ
    ایک کو چاهنا، فقط اسی کو چاهنا، پھر کچھ نا چاهنا

    ............
    دل سے نکال دیجئے احساس آرزو
    مر جایئے پر کسی کی تمنا نہ کیجئے۔


  19. #37
    smarty cat's Avatar
    smarty cat is offline Expert Member
    HaPpY EvEr AfTeR <3 :D
     
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    24,077
    Blog Entries
    14
    Quoted
    4544 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    hahahhahahhahhaha

    shukr karen chaye nahi phaink di grma grm
    Quote Originally Posted by diya imaan View Post
    hahahahah that was sooo funny NR ...........................hm hans tu nahi rahy ...............

    ok let me share mine.......... abhi aisa recently hi hoa....

    U know wat mere Khalo Jaan buht hi bazurg or naik insaan hain or un ki aadat hai k subha uth kr sb ghr walon pr dua pr k poonkhty hain bachon pr bhi or brron pr bhi.... tu aik din main un ke ghr main thi or mujhy un ki ye aadat buht psnd hai or mujhy hmaisha intizaar bhi hota hai k wo kb dua prhty hain mere oper....
    tu us din main kitchen main shyed chai bna rahi thi or un ka kitchen bilkul living room k saamny hi hai.... or whan khala or cousins waghaira baity hoye thy .... ab main itni apni dunia main mgan thi mujhy pata hi nahi chla k khb khalo aaye or jb unhon nai mujh pe poonk maari tu OMG meri tu chekhain hi nikal gain......... uffffff bechary khalo bhi praishan ho gaye or mujhy itni embarrassment hoi k kia btaon or oper se wo sb shyed hmain hi notice kr rahy thy wo hans hans ke pagal ho gaye or jo unhon nai mera record lagaya phr uffffffff.................... ab jb bhi mujhy daikhty hai hansna shuru kr daity hai wo baat yaad kr k .......

    but mujhy seriously buht afsoos hoa tha phr mai nai excuse b kr lia khalo se .... or bta bhi dia k mujhy hmaisha intizaar hota hai k aap kb mery liye dua krty hain bt aaj pata nahi kia hoa..............................................

  20. #38
    smarty cat's Avatar
    smarty cat is offline Expert Member
    HaPpY EvEr AfTeR <3 :D
     
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    24,077
    Blog Entries
    14
    Quoted
    4544 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    Ok M gonna share two of mine

    zyada embarsing b nahi hen but they r funny for me atleassttt
    ..............................

    when I ws in school dnt rmmbr chutti k wqt kiya huwa tha mjhe bht sakht ghussa tha apni best frnd pr..k wo mere samne ajati to bss phr hashar hojata .....uper se wo mjhe btaye baghair chali gai

    me sare raste ghusse me phunktey huwe ghr pohnchi, acha by nature me bhht speedy hun lol I mean mere talkative hone ka to sb ko pata hi he lakin me bht taiz raftaar se bolti hun kher

    me ghusse me ghr pohnchi, bhagte bhagte bhari baig smait uper floor pohnchi...bag rakhtey hi direct frndd k cell pr call milai, us k father ne phone uthaya..n

    I ws like meri saans b phooli hui thi uper se me itni speed se bol gai k rim he? use boladen, her father ws wo abhi washroom me he..mene kaha achaa jb wo ajye to us ekahye ga ww ka phone tha or wo..blah blah

    blah....us k father ko smjh n ayi unho ne kaha aik mint bachey dobara bolen me smjha nahi aap bht taiz bol rai hen kher sansen bahal krtey hue dobara se sari bat btadi

    kher agle dn jb meri frnd se school me mulaqaat hui to she said Abbu pooch rae they beta tmhari frnd dammey ki mariza to nahi?

    us k bd km aaz km us k ghr call krtey wqt me apni speed cntrol rkhn ki koshish krti hhun

  21. #39
    amarasadaf is offline Member
    happy
     
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    26
    Quoted
    5 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    nice topic let me think

  22. #40
    Nabeelah's Avatar
    Nabeelah is offline Star Member
    Edit>
     
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1,557
    Quoted
    45 Post(s)

    Re: The most embarrassing moment of your life

    nice one...............
    Quote Originally Posted by Umeed-e-Nobahar View Post
    Ok M gonna share two of mine

    zyada embarsing b nahi hen but they r funny for me atleassttt
    ..............................

    when I ws in school dnt rmmbr chutti k wqt kiya huwa tha mjhe bht sakht ghussa tha apni best frnd pr..k wo mere samne ajati to bss phr hashar hojata .....uper se wo mjhe btaye baghair chali gai

    me sare raste ghusse me phunktey huwe ghr pohnchi, acha by nature me bhht speedy hun lol I mean mere talkative hone ka to sb ko pata hi he lakin me bht taiz raftaar se bolti hun kher

    me ghusse me ghr pohnchi, bhagte bhagte bhari baig smait uper floor pohnchi...bag rakhtey hi direct frndd k cell pr call milai, us k father ne phone uthaya..n

    I ws like meri saans b phooli hui thi uper se me itni speed se bol gai k rim he? use boladen, her father ws wo abhi washroom me he..mene kaha achaa jb wo ajye to us ekahye ga ww ka phone tha or wo..blah blah

    blah....us k father ko smjh n ayi unho ne kaha aik mint bachey dobara bolen me smjha nahi aap bht taiz bol rai hen kher sansen bahal krtey hue dobara se sari bat btadi

    kher agle dn jb meri frnd se school me mulaqaat hui to she said Abbu pooch rae they beta tmhari frnd dammey ki mariza to nahi?

    us k bd km aaz km us k ghr call krtey wqt me apni speed cntrol rkhn ki koshish krti hhun

Page 2 of 4 First 1234 Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in