All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 2 of 3 First 123 Last

Thread: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

      
   
  1. #1
    CaLmInG MeLoDy is offline Banned
    Roshni Main Andhairoun Ke
    Baad...!!!
     
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    6,808
    Blog Entries
    25
    Quoted
    842 Post(s)

    SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn



    کہتے ہیں کے ہر وقت اچھے کلمات منہ سے نکالنا چاہیے. کیوں کے کوئی بھی وقت قبولیت کا ہو سکتا ہے. کچھ ایسا ہی میرے ساتھ بھی ہوا. کہ ایک دفع ایک پروگرام دیکھتے ہوئے میں نے دعا مانگی کے الله مجھے بھی خانہ کعبہ کی زیارت نصیب فرما. اور الله نے یکدم سن لی ..رات بھی نہیں گزری تھی کے معلوم ہوا کے ہمارے پاس پورٹ بننے کی درخواست دی جا رہی ہے. ویزا بھی پاسپورٹ کی تیاری کے بعد منظوری کے لئے بھیج دیا گیا. اب ہماری تیاریاں اور دل کی خوشی اور جذبہ دیکھنے سے تعلق رکھتا تھا. ان تیاریوں میں سر فہرست خریداری تھی. جس کے لئے ہم نے سب سے پہلے عمرہ کے لیے استعمال ہونے والے سب سے ضروری چیز احرام اور خواتین کے لئے کوٹ نما برقع یا برقع نما کوٹ خریدے ، سعودیہ میں چونکہ گرمی بہت ہوا کرتی ہےتو ہم نے کاٹن کو ترجیح دی . کاٹن کلف سے اکڑی ہوئی تھی. اب ضروری تھا کہ اس کو کلف سے پاک کیا جائے.اس کے لئے ہم نے اس کو پانی سے دھو ڈالا.. اور خوب جوش میں اسکو گیلے ہی پریس کر ڈالا. چونکے جوش بہت تھا ، تو جلد بازی میں جلدی سے پریس کر کے بیگ میں رکھ دیا . باقی کی تیاریاں بھی مکمل کر لی گئی. اور ویزا ملنے سے اور روانگی کے دن تک پیکنگ کو کوئی دس پندرہ دن گزر گئے.
    پھر انتظار کی گھڑیاں ختم ہوئی، اور ہماری روانگی کا دن آ گیا. دل میں جوش ولولے جذبے لئے ہم ہوائی اڈے کی طرف روانہ ہوئے . عمرہ کے لئے جانے کے لئے جن جن باتوں کا خیال رکھا جاتا ہے، یا جو ضروریات ہوتی ہیں،لباس پہناووں یا کوئی بھی ، ہم سب نے وہ تیاریاں مکمل کر لی..ہوائی اڈے پہ مرد حضرات کو اپنے احرام زیب تن کرنے تھے، بیگ میں سے احرام نکالے گئے، مگر بیگ کھولتے ساتھ ہی دل دھک سے رہ گیا. میں نے تو رونا شروع کر دیا. یا الله کیا ہماری حاضری قبول نہیں ، کیوں کے جب ان احرام کو پریس کیا گیا تھا تو جلد بازی میں یہ دیکھنا یاد نہیں رہا کہ یہ احرام سہی سوکھے ہی نہیں ، اور دس پندرہ دن میں ان پہ پھپھوندی حملہ کر چکی تھی، بس دل مچل گیا، کچھ سوجھ نہیں رہا تھا. . بیگ میں جلد بازی میں یہاں وہاں ہاتھ مارے کہ باقی کے اہرام بھی کہیں اس ہی حال میں تو نہیں اسی چکر میں ہاتھ بھی زخمی کر لئے. اور اس حالت کو دیکھ کر دل اور پریشان ہوا. معاملہ چونکہ نازک اور دینی تھا. تو دل میں طرح طرح کے وسوسے پیدا ہو رہے تھے. مگر الله کا کرم ہمارے ساتھ ہوا کے ہمارے چچا پی آئ اے کے ملازم تھے اور اچھی پوسٹ پہ کام کیا کرتے تھے. وہ ہمیں جہاز تک پوھونچانے آے ہوئے تھے. انہوں نے تسّلی دی. کہا ، میرے لئے یہاں داخلہ اور با ہر جانا آسان ہے، میں بازار سے احرام لے کر آتا ہوں، اسلام آباد کے ہوائی اڈے سے انہوں نے مارکیٹ کا رخ کیا. ابھی جہاز کی روانگی میں آدھ گھنٹہ باقی تھا، ہمیں عمرہ کی نیت بھی کرنی تھی، جہاز میں بیٹھ جانے کے بعد پاکستان سے سعودیہ سیدھے جدہ روانگی ہوتی ہے، اور نیت کا مقام راستے میں ہی گزر جاتا ہے، لہٰذا ہمیں پاکستان سے ہی نیت کر کے چلنا پڑتا ہے، جیسے تیسے انتظار کا وقت گزرا اور چچا احرام لئے ہمارے پاس آ موجود ہوئے.. دل سے بس دعایئں جاری تھی، اور عجیب روحانیت کا خوف اور روحانیت کی خوشی دل میں طاری تھی. چچا کے آنے کے بعد اہرام باندھے گئے، ہم سب نے نوافل ادا کئے. اور جہاز کی طرف روانہ ہوئے. اب دل کو تھوڑا سکون ملا.

    ہماری بکنگ سعودیہ ائیرلایں کی تھی. تو جہاز بھی سعودیہ کا ہی تھا. سب اپنی اپنی جگہ بیٹھ گئے. اور جہاز رن وے پر ہلکے ہلکے چلنے لگا. میرا دل خوشی سے جھوم رہا تھا، کیوں کہ وہ وقت آ گیا تھا کے ہماری منزل قریب تھی. اسلام آباد سے جدہ کا فاصلہ اندازن چار گھنٹے یا کچھ اور آدھے گھنٹے کا ہوگا. جہاز میں ایر ہوسٹسس کی چہل پہل شروع ہو گئی. سعودیہ کی ائیر ہوسٹسس مکمل پردہ میں تھیں. اور پاکستانی ائیر ہوسٹسس سے نسبتاً مختلف لباس میں ملبوس تھی، جس سے ظاہر ہوتا تھا کہ ایک دینی ملک سے تعلّق رکھتی ہیں، سب سے پہلے ہمیں نہایت ذائقے دار اور تازے جوس پیش کئے گئے.پی کر اندازہ ہوا کے ان میں فلیور کم اور اصل پھل کا ذائقہ زیادہ ہے. جوس کے ساتھ کوفی کا بندوبست بھی تھا. مگر میں نے صرف جوس پہ اکتفا کیا. اس کے بعد میں نے جہاز میں یہاں وہاں نظر ڈالی . جہاز چونکہ سعودیہ تھا تو اس میں بے شمار ملکوں کے لوگ جو شاید پہلے سے اس جہاز کے مسافر تھے موجود تھے. اندازہ ہوا کے یہ جہاز پاکستان سے پہلے کسی اور ملک سے بھی مسافر لا رہا تھا.اور اچھا خاص بڑا جہاز ہونے کے باوجود اس میں پی ای اے کے جہاز کی نسبت جگا بڑی تنگ تھی. میں نے اندازہ خود ہی لگا لئے کے یقینن عمرہ کی سعادت حاصل کرنے کے لئے بیشمار مسافر سفر کیا کرتے ہونگے تو بڑے جہاز میں زیادہ مسافروں کا انتظام کر کے اس مقصد کو جلد پورا کرنے کی کوشش میں جہاز میں زیادہ مسافروں کے بیٹھنے کا بندوبست کیا جاتا ہوگا.



    جہاز میں ٹیلویزں بھی آن تھا. مگر عربی چینل ہونے کی وجہ سے میرے لئے کوئی پروگرام سمجھ سے با ہر تھا. چونکہ ہم پاکستانی دوران سفر موسیقی کے عادی ہوتے ہیں تو دل میں کچھ ایسی ہی طلب پیدا ہوئی . مگر پھر میں نے دل میں درود پاک اور کچھ اور آیات کو پڑھنا شروع کر دیا. کیوں کے ہمارے سعودیہ جانے کا یہ ہی مقصد تھا. بھوک بھی خوب لگی ہوئی تھی. تھوڑی دیر میں اندازہ ہوا کہ کھانے پینے کے لئے دوبارہ سے جہاز میں چہل پہل شروع ہو گئی ہے. سب کو باری باری انکے لنچ پیش کر دے گئے. بھوک تھی بھی شدید. کھانے پہ نظر ڈالی تو دل خوش ہو گیا.بڑے بڑے کیوبک شکل میں کٹے مرغی کے ٹکرے دل کو سکون دے رہے تھے. مگر ایک بات سمجھ نہیں آ رہی تھی ، کے بھلا یہ کتنی بڑی مرغی تھی کہ جس کے ٹکڑے بھی نہایت بڑے تھے، خیر ہم نے کھانے پہ اکتفا کیا کیوں کے بھوک سے برا حال تھا.کھانے کے لئے دو دش مویسّر تھیں . ایک چکن روسٹ نما ، دوسرا چاول اس میں بھی یہ ہی چکن . میں نے سب سے پہلے روسٹ کھانا پسند کیا. مگر. اس کا ذائقہ دل کو کچھ بھایا نہیں، بلکے کچھ عجیب سا ذائقہ محسوس ہوا. میں نے سوچا چلو چھوڑو چاول ہی کھا لیتے ہیں، مگر چاول میں بھی ذائقہ کچھ مختلف تھا. مگر سمجھ نہیں آیا. کے مرغی اس قدر سخت اور عجیب سے ذائقے کی کیوں ہے، جبکہ مصالحہ نہایت خوش شکل لگا ہوا نظر آ رہا ہے. میں نے اپنے ابو کی طرف نظر ڈالی. انہوں نے تقریبآ اپنا کھانا نوش فرما لیا تھا.. میری سوالیہ نظروں کو انہوں نے اچھے سے بھامپ لیا،،کہنے لگے. کیوں بیٹا کیسا لگا اونٹ کے گوشت کا ذائقہ. تب جا کر میرے سارے سوالوں کا جواب مجھے مل گئے . ابو نے بتایا کے سعودی لوگ مرغی کی بجاے اونٹ کے شوقین ہیں. مگر میرے لئے پہلی دفع اونٹ کا ذائقہ چکھنا کوئی خاص اچھا تجربہ نہیں رہا. تو میں نے بھوکے رہنےکا فیصلہ کیا..

    جیسے تیسے سفر مکمل ہونے کو تھا. ائیر ہوسٹس نے جہاز لینڈنگ سے اندازن آدھے گھنٹے پہلے عربی زبان کو فولو کرتے ہوئے اشاروں میں کچھ سمجھانا شروع کر دیا. جو کے میری سمجھ میں نہیں آ رہا تھا. کچھ لوگوں کو میں نے انکی گھڑیوں کی سویاں گھماتے پایا..جس سے اندازہ ہوا کے یہ اشارے در حقیقت وقت تبدیل کرنے کے لئے کئے گئے تھے. چونکے پاکستان اور سعودیہ کے وقت میں دو یا اڑھایی گھنٹے کا فرق ہے. دوسری ائیر ہوسٹس نے انگلش کو فولو کرتے ہوئے پھر سے یہ ہی اشارے کئے. جو مجھے تھوڑے بہت سمجھ آ گئے. مگر کچھ الفاظ روانی سے بولی جانے والی انگریزی کی وجہ سے ابھی بھی میری سمجھ سے با ہر تھے. ..خیر یہ میرا مسلہ نہیں تھا. مجھے تو بس سعودیہ پوھونچنے کی فکر تھی.ساری ضروریات جو جہاز سے اترنے سے پہلے کی ہوا کرتی ہیں، وو پوری کر کے ہم لوگ بل آخر سعودیہ کی سرزمین پہ اترنے کو ہی تھے. جہاز میں چونکہ خوب ٹھنڈک ہوا کرتی ہے، تو جہاز سے با ہر آتے ساتھ ہی گرم ہوا کے تھپڑ ہمارے گالوں پہ رسید ہوئے. گرم ہوا کے یہ جھونکے دل کو نہیں بھا رہے تھے...گرمی سے پل بھر میں برا حال ہو گیا..دل مچل رہا تھا کے یہاں سے جلدی کسی بھی طرح مکہ کی سر زمین پوھنچ جاہیں. عصر کا وقت گزر چکا تھا..سوچا تھا عشا کی نماز مکہ میں مل جائے گی.

    اب ہمیں جدہ سے مکہ کے لئے روانہ ہونا تھا. ہمارا پیکج پاکستانی تھا. اور پاکستانی ٹیم ہی سب مینج کر رہی تھی. اور کیسے کسی کا آرام چھینا جا سکتا ہے پاکستانی ایجنٹ کے ذریے. یہ کوئی سعودیہ جا کر اچھے سے اندازہ لگا سکتا ہے. پتا لگا کہ ہمیں ابھی جدہ میں ہی دو گھنٹے بیٹھ کر اپنی ہائی ایس کا انتظار کرنا تھا. کیا کرتے .خاموشی سے بیٹھ گئے. بھوک اور پیاس سے برا حال ہو رہا تھا. پانی ڈھونڈھا دور دور تک کہیں موجود نہیں تھا. صبر کیا..سوچا مکہ میں جس ہوٹل میں بندوبست ہمارے لئے کیا گیا ہے، وہاں کھانا پینا مل جائے گا. پر پانی کی طلب ایسے کسے پوری ہو..پوچھتے بھی کس سے..سب ہی عربی لوگ تھے.ہماری بات کون سمجھتا..چپ کر کے بیٹھ گئے. با مشکل تمام وقت گزرا. اور ہم اپنی ہائی ایس میں سوار ہو گئے. تھکاوٹ کا احساس کم ہوا کے خوبصورت مقام آنے کو ہے. راستے میں اپنے ڈرئیور سے کہ جو پاکستانی تھا. پانی کا پوچھا. کہنے لگا بس آپ کے ہوٹل آنے میں تھوڑا وقت ہی رہ گیا ہے. وہاں جا کے پی لینا....وہ تو بھلا ہو پٹرول کا کہ جس کو بھروانے کے لئے ڈرaئیور نے ہائی ایس روکی..ہم سے رہا نہیں گیا. سیدھے پٹرول پمپ پہ لگے واٹر ٹینک پہ ٹوٹ پڑے. مگر پانی تو حلق سے نیچے نہیں اتارا گیا. اس قدر کڑوا پانی تھا کہ پینے کے قابل نہیں تھا..مگر دو گھونٹ حلق گزار کر کے دوبارہ اپنی جگہ جا کر بیٹھ گئی. پوچھنے پہ معلوم ہوا کے اس پیاری سر زمین پہ اب زم زم بہت بڑی نعمت ہے الله کی. جو پورے سعودیہ کو سپلایی کیا جاتا ہے. ورنہ سعودیہ میں سمندر کا کڑوا پانی ہی ملتا ہے.

    مغرب کی آذان راستے میں ہی ہو گئی تھی..سوچا مکہ آنے کو ہے، عشاء کی نماز مل جائے گی. مگر کہاں ..ہم ہوٹل میں عشاء کی نماز کے وقت پوھنچ تو گئے مگر ہمارا سامان ابھی نہیں پوھنچا تھا. اور ہمارا پاسپورٹ جو ہم سے جدہ میں لے لیا گیا تھا. وہ بھی ابھی تک ہمیں نہیں ملا تھا واپس. ہمارے پیکیج ایجنٹ کے پاس تھے. آرام کہاں اور نماز کہاں..ہم تو بے یارو مددگار ہوٹل کی لوبی میں بیٹھے صرف تھکاوٹ سے چور ہو رہے تھے. ہمیں ہمارے پاسپورٹ کی وجہ سے اپنے اپنے روم میں جانے کی بھی اجازت نہیں تھی. جسم اور ذہن آرام کی طلب کر رہا تھا. مگر ذہن کو زبردستی جگا کے رکھا ہوا تھا ہم نے. انتظار کی گھڑیاں ایک دیڑھ گھنٹے بعد ختم ہوئی.. اور ہمیں ہمارا سامان اور پاسپورٹ نام پکارے جانے کے بعد ایک ایک کر کے ملتا گیا. اور اندازن رات کے تین بجے یا شاید اس کے قریب ہی کوئی وقت ہوگا..ہمیں ہمارے کمرے میں جانے کے لئے چابی تھما دی گئی. ہم اپنے کمرے میں داخل ہوئے. کمرے میں پاسپورٹ اور افراد کے حساب سے بستر گن کر فراہم کئے جاتے ہیں، ایک بستر کی چھوڑایی بس اتنی ہوگی کہ جس پہ ایک انسان بمشکل تمام کروٹ لے سکے. سوچا کھانے پینے کو اب ہمیں کچھ دیا جائے گا. صبح کا اسلام آباد سے سفر شروع ہوا ہے. پیکج میں یہ سب بھی ہوگا. ظاہر ہے ہم سے یہ ہی کہا گیا تھا. مگر ہمارا یہ انتظار بھی بیکار تھا. فجر کا وقت ہو گیا. اب تو دل بس بے چین ہو گیا. اور آنکھوں کو خانہ کعبہ کے دیدار کی خواہش جاگ گئی. باقی کی ساری خواہشات مدھم ہو گئی. کمرے سے با ہر نکلتے نکلتے ہزاروں خیالات دل میں آنے لگے. جن میں یہ بھی تھا کے سعودیہ ایک امیر ملک ہے، اس کی سڑکیں امارات سب دیکھنے سے تعلق رکھتی ہونگی. ہوٹل سے با ہر قدم نکالا ہی تھا کہ ہلکی ہلکی پھوار برسنے لگی. آسمان پر دیکھا تو بہت ہی خوبصورت بادل تھے. ایسا لگا کہ جیسے بارش بس برسنے کو ہے. مگر ہمارے ساتھ کے کچھ مسافروں نے کہ جو پہلے بھی اس سعادت کو حاصل کر چکے تھے انہوں نے بتایا کے یہ بادل برسنے والے نہیں ہیں. یہ اگست کا مہینہ یہاں پہ کھجور کی پکآیی کا مہینہ ہوتا ہے. اور اس مہینہ میں یہاں خوب گھٹن اور گرمی ہوتی ہے. اور یہ ہی گرمی اور گھٹن کھجور کو درختوں پہ تیار کرتی ہے.اس دن یہ بات سمجھ آ گئی کے ضروری نہیں کہ جو موسم ہمیں اچھے نہیں لگتے وہ برے ہوتے ہیں. بلکہ ہر وقت کی اپنی ایک ضرورت اور نزاکت ہوا کرتی ہے. وہاں کا یہ موسم کھجوروں کو پکا کر دنیا بھر کے مسلمانوں کے لئے کھجوروں کی خریداری کا بڑا مرکز بنتا ہے.





    اپنی منزل کی جانب رواں دواں میں نے ایک نظر یہاں کی سڑکوں پہ دوڑائی میرا خیال تھا کے یہاں کی سڑکیں اور بازار قدرے خوبصورت اور امیر ملک کی عکاسی کرتے ہونگے. مگر یہاں معاملہ میری سوچ سے مختلف نکلا. . سڑک اتنی چکنی تھی کہ جیسے اس پہ ڈھیروں دیگیں پکایی گئی ہوں. مگر پوری ہی سڑک چکنی دیکھ کر یہ سوال میرے ذہن میں سوال ہی رہا کے آخر ایسا کیوں. سڑک کی دونو جانب دکانیں ابھی بند تھیں. چونکہ صبح کا وقت تھا اور تھکاوٹ بھی بہت تھی، تو میں شاید کھلی دکانوں پہ دھیان ہی نہیں دے پایی. دس منٹ چلنے کے بعد تھوڑے فاصلے پر بلیکش گرے رنگ کے پتھر سے بنی مسجد یعنی کہ حرم شریف مجھے بلکل صاف دکھایی دینے لگی. دل میں خوشی نے سمندر کی طرح ٹھاٹھیں مارنی شروع کر دی..اور بس من پسند منزل کی طرف ہمارا سفر ختم ہی ہونے کو تھا. آنکھوں میں خود سے آنسو بھر آے . اور خانہ کعبہ کے دیدار کو آنکھیں پھٹی کی پھٹی رہ گیئں. مگر مسجد کافی بڑی ہے.تو ابھی ہمیں کافی راستہ طے کرنا تھا. برا سا صحن جو در حقیقت مسجد کے با ہر کا علاقہ تھا . کافی بڑا تھا. پھر وہاں سے مسجد کے اندر جانے والے دروازے نظر آنے لگے. دل مضطرب تھا اندر جانے کو. مگر دروازوں سے با ہر ہمیں اپنے جوتے اتارنے تھے ، جو ہم نے یہاں کے لئے نیے ہی لئے تھے. مگر یہ خبر نہ تھی کے واپسی پہ یہ ہمیں نہیں ملینگے. کیونکہ یہاں روزانہ پتا نہیں کتنے لا تعداد لوگ حاضری دیتے ہیں، اور واپسی پر یہ تک بھول جایا کرتے ہیں کے وہ کس در سے داخل ہوئے تھے. اور جس مرضی جوتے پر انکا ہاتھ پڑے پہن کر چلتے بنتے ہیں. لہٰذا ہم نے بھی اپنے جوتے گنوا دے . خیر اس کا ہم کو افسوس نہیں تھا.


    لوگوں کے مختلف طرح کے پہناوے نظر آ رہے تھے. جس سے ہر ملک کے لوگ ، ہر رنگ کے ہر نسل کے لوگ ہماری آنکھوں سے گزر رہے تھے. اتنے ڈھیر سارے لوگوں کو دیکھ کر یہ احساس بہت زیادہ ہوا کے ہم تو کچھ بھی نہیں. الله کی عبادت کرنے والوں کی تو کوئی کمی ہی نہیں ہے. اور ہم انکے سامنے کچھ بھی نہیں. نظریں اب اور بیتاب ہو گیئں. خانہ کعبہ کے دیدار کو. دروازوں پر سیکورٹی ٹیسٹ کے بعد ہم مسجد میں داخل ہو گئے. اور اب ہماری نظریں بس دیدار کی خواہش مند ہو گیئں. چلتے چلتے یکدم کانوں میں پرندوں کی چہچہاہٹ گونجنے لگی جو خانہ کعبہ کے ارد گرد طواف کیا کرتے ہیں جن میں کبوتر، ابابیل اور چڑیا سر فہرست ہیں. . بلکل سامنے مسجد کے بیچوں بیچ سنگ مرمر کے سفید فرش کے بیچ کالے غلاف میں لپٹا خانہ کعبہ ہماری نظروں کے سامنے تھا. اور چاروں طرف سے آتی بجلیوں کی روشنی ، اور صحن کی سفید چمک اس مقام کو ایسی چمک دے رہی تھی ، کہ جیسے نور زمین سے اٹھتا ہوا آسمان کی طرف جا رہا ہو. ایسا خوبصورت اور پر نور نظارہ پہلے کبھی نہ ملا تھا دیکھنے کو.. فجر کا وقت ہو چکا تھا. رونق اور چہل پہل دیکھنے سے تعلق رکھتی تھی. ہم نے خواتین کی جائے نماز تلاش کی. جو مردوں کی نماز کی جگہ سے کچھ پردے میں پوری مسجد میں الگ الگ بنی ھوئ ہے. ہم وہاں چلے گئے. سپیکر کی آواز کانوں میں لگی. نیت کے بعد جماعت کے ساتھ نماز ادا کی گئی. نماز کے بعد ایسا لگا جیسے دوبارہ نیت باندھی گئی ہو..مگر ایک سوال ذہن میں پیوست ہو گیا. کے بھلا یہ فجر کی نیت کے بعد دوبارہ کس نماز کی نیت باندھی جا رہی ہے. مجھے لگا کے چونکہ میں باجماعت نماز کی عادی نہیں. اپنے گھر پہ نماز ادا کیا کرتی ہوں تو مسجد کے قوانین سے واقف نہیں ہونگی. خیر. نماز کے بعد اب ہم لوگوں نے عمرہ کرنا تھا.کہ جس کی اصل نیت سے ہم لوگ یہاں آے ہوئے تھے. خانہ کعبہ کے طواف کے لئے ہم مسجد کے صحن کی طرف روانہ ہو رہے تھے تو ہماری نظر کچھ جنازوں پڑا. کہ جو نماز جنازہ ادا کرنے کے بعد مسجد سے با ہر لے جائے جا رہے تھے. تب مجھے اندازہ ہوا کہ جو دوسری نیت کی آواز تھی وہ درحقیقت نماز جنزا تھی. کتنے خوشنصیب تھے یہ لوگ کے مرنے کے بعد بھی یہاں لاے گئے.


    مسجد میں جگہ جگہ پینے کے لئے ٹھنڈے آب زم زم کے کولر موجود تھے. ساتھ ہی پی کر ضایع کر دینے والے اور نیے پلاسٹک کے گلاس موجود تھے. عمرہ پر آنے والے لوگ یہاں سے ہی پانی بھر کر ہوٹل میں لے جایا کرتے ہونگے. ہم بھی جتنےدن یہاں رہے. یہ ہی کرتے رہے. عمرہ کے تمام ارکان پورے کرنے کے بعد ہم تھکاوٹ سے چور تھے. کیوں کے خانہ کعبہ کے طواف اور صفا'ا مروا'ا کے سات چکر لگانے میں گھر تک جانے میں اندازن ٨ میل یا اس سے زیادہ کا سفر کرنا پڑا. تھکاوٹ سے جسم اکڑ چکا تھا. اب ہوٹل واپسی لازمی تھی. بھوک بھی شدید تھی. پھر ہم انہی سڑکوں پر واپسی کے لئے رواں دواں تھے. اور جو دکانیں جو فجر کے وقت بند تھیں . اب کھل چکی تھی. جن میں زیادہ دکانیں ہندوستانیوں اور پاکستانیوں کی تھیں. جہاں پر ہمارا دیسی کھانا ناشتہ آرام سے مل رہا تھا. دوپہر کے لئے اور رات کے کھانے کے لئے بھی مختلف پاکستانی کھانے با آسانی مویسّر تھے. ان دکانوں کو دیکھ کر اب میں با آسانی اندازہ لگا سکتی تھی کہ سڑک اتنی چکنی کیوں تھی. ہم نے ناشتہ پیک کروا لیا. اور باقی کے دنوں میں بھی یہ ہی کرتے رہے. مکہ میں دوبارہ سے عمرہ کی نیت کرنے کے لئے ہمیں مکہ میں ہی موجود مسجد جس کا نام مسجد عائشہ ہے وہاں نیت کرنے جانا پڑتا تھا. ایک دفع ہمارے پاس پیسوں کی چینج نہیں تھی. اور ہوٹل سے مسجد عائشہ تک کا سفر کرنے کے لئے ہمیں جو ہائی ایس درکار تھی اسکا کرایہ جو اس وقت ١ سعودی ریال تھا ایک مسافر کے لئے تھا. ہمارے پاس نہیں تھا. عربی بہت غصّے ہوا. ہم اسکی وہ ہماری زبان سمجھ نہیں پا رہا تھا. پانچ دس منٹ ہم چینج ڈھونڈھتے رہے ، ناکام رہے. عربی نے ہمارے پیسے وہیں زمین پر پھینکے اور معاف معاف کے الفاظ بلند کرتا ہوا روانہ ہو گیا. اسلامی ملک میں ہونے کا ہمارا یہ دوسرا بڑا تجربہ تھا. .


    باقی کے دن پورے کر کے ہم مدینہ شریف کی طرف روانہ ہوئے. وہاں جانے کے لئے ہم نے اپنے پیسوں سے ایک پاکستانی کی taxi بک کروا لی. راستہ ٤ گھنٹے کا تھا. تو بجاے اس کے کہ ہم اپنے پیکیج والے کی ہائی ایس پہ سفر کر کے خوار ہوتے ہمارے لئے یہ taxi اچھی رہی. وہاں بھی ہم نے اپنا کمرہ اپنے پیسوں سے بک کروایا مدینہ شریف کی سڑکیں خاصی کھلی کھلی اور کافی بڑی بڑی گاڑیوں سے بھر پور نظر آتی ہیں.جس سے ہم بخوبی اندازہ لگا سکتے ہیں کہ سعودیہ میں پٹرول کتنا سستا ہے. اس وقت ایک سعودی ریال ایک لٹر کے لئے تھا. . کیوں کے ہمارے لئے کوئی بندوبست ہی نہیں کیا گیا تھا. پاکستان سے جانے والوں کے ساتھ پاکستانی ایجنٹ ایسا ہی سلوک کیا کرتے ہیں اکثر. وہاں بھی ہم نے مکہ کی طرح کھایا پیا . اور باقی کی عبادت کی .واپسی پر مکہ میں ہمیں دوبارہ ٣ دن گزارنے تھے. اور اب عمرہ کی نیت دوبارہ کرنی تھی. یہ فرض نہیں ہے. مگر جب گئے تھے تو یہ موقع کیوں ہاتھ سے جانے دیتے. مدینہ سے واپسی پر راستے میں ایک مسجد ہے کہ جس کا نام مسجد بیر علی ہے. وہاں تمام مسلمان عمرہ کی نیت کیا کرتے ہیں. ہم نے بھی کی. پھر مکہ آ کر باقی کے ارکان پورے کر کے تین دن میں ہماری واپسی کا دن آ گیا. دل خوش بھی تھا. اداس بھی. ملی جلی کیفیت کے ساتھ ہم نے ائیرپورٹ کا رخ کیا. سعودی ائیرپورٹ پر گرمی کی وجہ سے اے سی کا ایسا کولنگ سیسٹم ہے کہ چاہ کر بھی ہم خود کو سردی لگنے سے نہیں بچا سکتے. ٹھٹھرتے ٹھٹھرتے ٤ گھنٹے ائیرپورٹ پر ہی گزارنے کے بعد بلآخر ہماری پاکستان واپسی ہو گئی. اور پاکستان ائیرپورٹ پر ہمیں خوش آمدید کہنے والوں کے چہرے دیکھ کر میرے دل سے بس یہ ہی دعا نکلی کے یا رب ہر مسلمان کو اس مقام کو دیکھنا نصیب فرما اآمین.
    Last edited by CaLmInG MeLoDy; 07-07-2012 at 01:10 PM.

  2. The Following 23 Users Say Thank You to CaLmInG MeLoDy For This Useful Post:

    *resham* (09-17-2011), *~Princess Pari~* (09-23-2011), - Lily - (09-16-2011), Ammy_769 (05-15-2012), amnarani (09-15-2011), diya Imaan (09-16-2011), Flashpro (05-20-2012), i m not a LOSER (09-17-2011), innocent girl 12 (05-15-2012), khalid jamil malik (09-18-2011), nazan (09-19-2011), R oC k iN (09-15-2011), saimaa (05-15-2012), Savi Abbas (05-16-2012), tehseen84 (09-17-2011), uzma shah (09-18-2011), void (05-16-2012),  (05-16-2012), zeest.sun (09-18-2011), Zunair (09-16-2011), ~ **Heaven Crown** ~ (09-16-2011), ~*~Raina~*~ (09-17-2011)

  3. #21
    PaArIsh3Y's Avatar
    PaArIsh3Y is offline ~ Amal my Fairy ~
    I'm Pakistani but u can call
    me awesome ;)
     
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    PaRaDiSe
    Posts
    34,865
    Quoted
    312 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    buhat khoob ...............

  4. #22
    i m not a LOSER's Avatar
    i m not a LOSER is offline Junior Member
    I~,~ME~,~MYSELF :)
     
    Join Date
    Jul 2011
    Location
    as above
    Posts
    317
    Quoted
    39 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    likhti to aap MASHALLAH bahot accha hai aksar hi aur iss baar bhi aapki tehreer lajawab hai ... tareef to aur logo ne kardi aapki to mujhe nahin lagta ke aur tareef ki zaroorat hai phir bhi kar deta hoon / bahot umda likha hai aapne aur sabse acchi baat yeh hai ke haqiqat ko apne lafzo mein likha hai ... aur accha likh sakti thi ab dekhye mujhe khud to likhna aata nahin aur aapko rai de raha hoon.... likhti rahe aap bahot accha likhti hai... ALLAH aapko kamiyab kare AMEEN.


    ek khamoshi mere dil ko deti hai malaal,
    Baki sab baat pasand aayi teri tasveer mein.


  5. #23
    tehseen84's Avatar
    tehseen84 is offline Ae Jazba -e- Dil.........
    Nobody is perfect. I AM
    "NOBODY"
     
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Gujrat (pakistan)
    Posts
    4,070
    Quoted
    24 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    bohat khubsurat.khusrh rahiye.............
    پھر مجھے دل بیقرار کرنے لگا ہے
    پھر کسی کا انتظار کرنے لگا ہے
    پھر سے چاہتا ہےہاں پل وہ خوشی کے
    پھر کسی سے یہ تو پیار کرنے لگا ہے
    یہ دل کو ہوا کیا ہے






  6. #24
    ~sahiba~'s Avatar
    ~sahiba~ is offline Senior Member
    ~darya'oN ka dil jis se dahel
    jaye wo tofaaN~
     
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    patharoN k shehr me !
    Posts
    784
    Quoted
    73 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    ruby...buht khoob...

    aap ne ik ik baat ka zikr buhot tafseel se kiya...yaqeen janaiN mujhe apna umrah yaad agaya...

    best of luck 4 da comp



    Let me hide in You, from everything that distracts me from You, from everything that comes in my way when I want to run to You.

















  7. #25
    ~*~Raina~*~'s Avatar
    ~*~Raina~*~ is offline Expert Member
    "God NeveR Shuts One door
    Without Open another"
     
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    sweet home
    Posts
    14,345
    Blog Entries
    6
    Quoted
    694 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    aapki dastan e afar bohut khoob hai

    mujhe parh kr bohut maza aaya
    bEST OF LUCK




    When you pray for others, GOD listens to you
    and blesses them, and sometimes,
    when you are safe and happy ,
    remember that someone has prayed for you ....!!!!!


  8. #26
    Daniel-7's Avatar
    Daniel-7 is offline Expert Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    8,355
    Blog Entries
    7
    Quoted
    665 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    Ek ek lamhat ko yaad rakhi apne. Keya hal huye the butqa ke. Air hostess ke chahal pahal kab shuru huyee, Air cooling system. Plane ke khana passengers ke liye badhaye space, Saudi airport utarte hi garmi ki feelings, Bhook, Piyaas, Waqt, Khanaye kaba nazar ane per dili bechayni. niyaat tawaf, even do dafa niyat ( janaza ke liye) Taxi ke keraya mitane ke ghadi change nahi purse me. Madina safar, Rasta ke discription, Ondian aur Pakistani khane ki restaurants, Bade bade gadi,......
    Apke khiche tasweer se ham khud bhi safar ker liye..Sabse badi bat ap ek chahat payda ker di jald az jald umrah ker lene ki. Many Thanks. Allah her khushi se nawazen.

  9. #27
    R oC k iN is offline cAtcH ME
    cATcH mE, iF U cAn....
     
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    U cAn Run But U cAn't HiD
    Posts
    116,656
    Blog Entries
    47
    Quoted
    886 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    MASHALLAH BoHat UmmmDA LiKHa

    LiKHte Aur sHare kArte RaHEin ....... !

    Best oF Luck
    کہتے ہیں عشق نام کےگذرے ہیں اک بزرگ
    ہم لوگ بھی مرید اُسی سلسلے کے ہیں



  10. #28
    CaLmInG MeLoDy is offline Banned
    Roshni Main Andhairoun Ke
    Baad...!!!
     
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    6,808
    Blog Entries
    25
    Quoted
    842 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    Quote Originally Posted by r oc k in View Post
    mashallah bohat ummmda likha

    likhte aur share karte rahein ....... !

    Best of luck
    bohto shukria....

    ---------- Post added at 12:04 AM ---------- Previous post was at 12:02 AM ----------

    Quote Originally Posted by Daniel-7 View Post
    Ek ek lamhat ko yaad rakhi apne. Keya hal huye the butqa ke. Air hostess ke chahal pahal kab shuru huyee, Air cooling system. Plane ke khana passengers ke liye badhaye space, Saudi airport utarte hi garmi ki feelings, Bhook, Piyaas, Waqt, Khanaye kaba nazar ane per dili bechayni. niyaat tawaf, even do dafa niyat ( janaza ke liye) Taxi ke keraya mitane ke ghadi change nahi purse me. Madina safar, Rasta ke discription, Ondian aur Pakistani khane ki restaurants, Bade bade gadi,......
    Apke khiche tasweer se ham khud bhi safar ker liye..Sabse badi bat ap ek chahat payda ker di jald az jald umrah ker lene ki. Many Thanks. Allah her khushi se nawazen.
    meri dua hai ke ALLAH PAAK aap ko aap ki is chahat main kamyaab kare..aameen........aur parhne ke liye behad shukria....!!!

    ---------- Post added at 12:09 AM ---------- Previous post was at 12:04 AM ----------

    Quote Originally Posted by i m not a LOSER View Post
    likhti to aap MASHALLAH bahot accha hai aksar hi aur iss baar bhi aapki tehreer lajawab hai ... tareef to aur logo ne kardi aapki to mujhe nahin lagta ke aur tareef ki zaroorat hai phir bhi kar deta hoon / bahot umda likha hai aapne aur sabse acchi baat yeh hai ke haqiqat ko apne lafzo mein likha hai ... aur accha likh sakti thi ab dekhye mujhe khud to likhna aata nahin aur aapko rai de raha hoon.... likhti rahe aap bahot accha likhti hai... ALLAH aapko kamiyab kare AMEEN.
    aap ko kion nahi lagta ke aap ko tareef karni chahiye..mujhe toh lagta hai ke aap ko taareef karni chahiye..main acha likh sakti thi.........yaqeenan..bas aap taareef kar dete toh is se agli dafa acha likh leti..magar aap kar gaye kanjoosi...........
    zulm hai.ye toh zulm hai...............
    phir bhi ..zulm karne ke baad..taareef karne ka behad shukria...........is hi baat pe aik.......aik nahi do...........

    ---------- Post added at 12:10 AM ---------- Previous post was at 12:09 AM ----------

    Quote Originally Posted by ~*~Raina~*~ View Post
    aapki dastan e afar bohut khoob hai

    mujhe parh kr bohut maza aaya
    bEST OF LUCK
    bohot bohot bohoooooooooooot nawaazish...

    ---------- Post added at 12:12 AM ---------- Previous post was at 12:10 AM ----------

    Quote Originally Posted by ~sahiba~ View Post
    ruby...buht khoob...

    aap ne ik ik baat ka zikr buhot tafseel se kiya...yaqeen janaiN mujhe apna umrah yaad agaya...

    best of luck 4 da comp
    ...........hmmmm....bohhot shukriaaa...behad nawazish..

    ---------- Post added at 12:13 AM ---------- Previous post was at 12:12 AM ----------

    Quote Originally Posted by tehseen84 View Post
    bohat khubsurat.khusrh rahiye.............
    shukria..............

    ---------- Post added at 12:20 AM ---------- Previous post was at 12:13 AM ----------

    Quote Originally Posted by PaArIsh3Y View Post
    buhat khoob ...............
    shukriaaaaa...............

    ---------- Post added at 12:23 AM ---------- Previous post was at 12:20 AM ----------

    Quote Originally Posted by *resham* View Post
    bhut acha likha hai aur bada muqadas safer ka safer nama bayaan kiya hai jazakALALh ....
    main ne kabhi safer nama likha nahi aur samjhti b kam thi lekin ese read kerke mukamal samjh agyi hai
    k safer nama kaisa likha jata hai ishaALLAh ek do din main try karongi last date kab ki hai wayesey aur yehi share krna hai na...?
    thankx 4 sharing rubby sis keep it up......
    mujhe shiddat se intizaar rahe ga..aap ki tehreer ka..zaroor likhiye ga..aur pasand karne aur appreciate karne ke liye behad shukria.....khush rehiye.a.abaad rehiye.

    ---------- Post added at 12:28 AM ---------- Previous post was at 12:23 AM ----------

    Quote Originally Posted by Jawaidkhan View Post
    bht khoob .... tarz-e-bayan bht umda hai ...
    mazmoon nawesi ki khoobsurti hi yahi hai k Qari, alfaz ke seher men
    kho kar khud ko us jaga mehsoos kare ke jahan likhne wala khud mojood ho/
    ya jo uske saath pesh aa chua ho ..... nek tamanaaen ... shaad rahiey ...
    hmmmmmmm....sahi keh rahe hain aap..aur aap ke kehne ke hisaab se lagta hai ke ap ne parha bhi isko.aur mehzooz bhi hue...bohot shukria......bas appriciation milti rehni chahiye.

    ---------- Post added at 12:34 AM ---------- Previous post was at 12:28 AM ----------

    Quote Originally Posted by SHAHRUKH NASEEM View Post
    hmmmm notnhg to say
    kion janaaab....aisa kya???

    ---------- Post added at 12:35 AM ---------- Previous post was at 12:34 AM ----------

    Quote Originally Posted by (K0mal R!az) View Post
    Masha Allah baht acha likhaa haai aap nay
    Main nay 1st time parhaa likin baaaht achaa lagaa
    Allah Bless You
    aap aaya kijiye..aur aksar parha bhi kijiye...mujhe intizaar rahe ga apna baqi ki posts par aap ke comments ka..

    ---------- Post added at 12:37 AM ---------- Previous post was at 12:35 AM ----------

    Quote Originally Posted by Reasons.. View Post
    a nice write up sis Fk ke writers nikharte jarahay hain..
    bohot bohot shukria bro..par aik baat toh bataiye..writters nikhar gaye ya writters ki writtings...??

    ---------- Post added at 12:39 AM ---------- Previous post was at 12:37 AM ----------

    Quote Originally Posted by Zunair View Post
    though i didnt get much of it

    mager jo bhi likha aur share kya hai aapne

    zabardast sharing ki hai
    is main aisa kuch nahi tha ke u did not get much..............

    ALHAMDULILLAH ap bhi muslim hain.aur travelling aksar aap bhi kia karte hounge...phir bhi pasand karne keliehy behad shukria..

    ---------- Post added at 12:41 AM ---------- Previous post was at 12:39 AM ----------

    Quote Originally Posted by proud to be muslim View Post
    subhanallah bhut ache andaz me bayan kia ALLAH mje mere maa baap ko b haj umrah kare ki sadat de ameen
    aameeeeeeeeeeen aameen..aameen INSHAALLAH...ALLAH PAAK aap ki dua qubool farmaaye aameen.

  11. #29
    proud to be muslim is offline Banned
    without ALLAH i am nothing YA
    ALLAH burma kemuslims par
    rehem farma YA ARHAMAR
    RAHEEMEEN
     
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    hyd
    Posts
    8,538
    Blog Entries
    9
    Quoted
    3514 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    ameen.....................

  12. #30
    khalid jamil malik's Avatar
    khalid jamil malik is offline Expert Member
    Edit>
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    in abu dhabi
    Posts
    29,691
    Blog Entries
    55
    Quoted
    230 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    boht khoob----------------------

  13. #31
    Talha I's Avatar
    Talha I is offline Expert Member
    Longing for constant happiness
    is one of the major causes of
    sadness
     
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Karachi
    Posts
    10,247
    Blog Entries
    11
    Quoted
    3406 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    Quote Originally Posted by ruby akram View Post

    bohot bohot shukria bro..par aik baat toh bataiye..writters nikhar gaye ya writters ki writtings...??
    hmm writers ke nikharne ka matlab writing nikharna hi hotaa hai .. lekin isko aur zaviyon mein bhi dekha jaskta hai
    If pain could speak; it would have so much to tell.

  14. #32
    uzma shah is offline Banned
    Sune koun Qisa e dard e
    dil,mera ghum gusar chala gyaa
     
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    London
    Posts
    1,708
    Quoted
    164 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    Bohat acha safar namaa likh hei Rubi aap nay.....aisa lugg raha hei k jaisay hum bhi sath sath safar kar rahay houn aur yeh sub hamarhay saath beet raha ho....aap nay bohat rawaani say tmaam safar ka ahwaal byaan kiya hei ....bohat khoob....Allah tmaam moumaneen ko Hujj bait ullah aur pyaray Nabi Pak SAWW kay rouzay ki zyarat naseeb farmay Ameen.....Rubi jeeti rahiye aur hamaisha sukhi rahiye.....Ameen ..best of luck for the competition......

  15. #33
    pagal dewana's Avatar
    pagal dewana is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    432
    Quoted
    21 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    bohat he khbsurat likha hai aap ne g...
    alfaz ka khbourti se istemall kya hai g..
    ALLAH apko hamesha khush rakhe g...
    itne ache safr name ka bohat
    bohat shukria g...
    KHUSH RAHEN...

  16. #34
    zeest.sun's Avatar
    zeest.sun is offline Expert Member
    Edit>
     
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    4,059
    Quoted
    221 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    bhot dilchasp safer nama laga ap ka apny omray k din yad agaie jo ham nay rmazan main ada kya........


  17. #35
    SHAHRUKH NASEEM is offline Senior Member
    8i
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Karachi, Pakistan, Pakist
    Posts
    736
    Quoted
    363 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn


    kiun k manay ab tak nahi kia na is lia
    ---------- Post added at 12:34 AM ---------- Previous post was at 12:28 AM ----------

    kion janaaab....aisa kya???
    How am i supposed to say i love you, when you always changes the topics. AND
    Nothing is interesting, if you are not interested. . ! ♥ Sharry ♥


  18. #36
    CaLmInG MeLoDy is offline Banned
    Roshni Main Andhairoun Ke
    Baad...!!!
     
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    6,808
    Blog Entries
    25
    Quoted
    842 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    Quote Originally Posted by SHAHRUKH NASEEM View Post

    kiun k manay ab tak nahi kia na is lia
    ---------- Post added at 12:34 AM ---------- Previous post was at 12:28 AM ----------

    kion janaaab....aisa kya???
    hmm..ALLAH PAAK aap ko bhi ye saa'adat naseeb farmaaye aameen..

    ---------- Post added at 02:02 PM ---------- Previous post was at 02:01 PM ----------

    Quote Originally Posted by zeest.sun View Post
    bhot dilchasp safer nama laga ap ka apny omray k din yad agaie jo ham nay rmazan main ada kya........
    MASHAALLAH..how lucky u r...ramdan wahan guzar aayee hain...

    ---------- Post added at 02:03 PM ---------- Previous post was at 02:02 PM ----------

    Quote Originally Posted by pagal dewana View Post
    bohat he khbsurat likha hai aap ne g...
    alfaz ka khbourti se istemall kya hai g..
    ALLAH apko hamesha khush rakhe g...
    itne ache safr name ka bohat
    bohat shukria g...
    KHUSH RAHEN...
    bohot bohot nawaazish and JAZAHKALLAH HO KHAIR...

    ---------- Post added at 02:06 PM ---------- Previous post was at 02:03 PM ----------

    Quote Originally Posted by uzma shah View Post
    Bohat acha safar namaa likh hei Rubi aap nay.....aisa lugg raha hei k jaisay hum bhi sath sath safar kar rahay houn aur yeh sub hamarhay saath beet raha ho....aap nay bohat rawaani say tmaam safar ka ahwaal byaan kiya hei ....bohat khoob....Allah tmaam moumaneen ko Hujj bait ullah aur pyaray Nabi Pak SAWW kay rouzay ki zyarat naseeb farmay Ameen.....Rubi jeeti rahiye aur hamaisha sukhi rahiye.....Ameen ..best of luck for the competition......
    JAZAHKALLAH..JAZAAKHALLAH............aameen INSHAALLAH......ALLAH PAAK aap ki dua maqbool-o-manzoor farmayee aameen!!!passnd karne ke liye bhi behad shurkia....housla afzayee karti rehiye..shukria..

  19. #37
    ~Crescent~'s Avatar
    ~Crescent~ is offline Expert Member
    Those who bow down to ALLAH
    ,They can stand infront of
    anyone...
     
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    ~Sky~
    Posts
    7,582
    Blog Entries
    1
    Quoted
    694 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    MashALLAH sub ko umra aur haj ke saadat naseeb kary
    Safar nama acha leka hay lakin 1,2 batain kuch ajeeb se lage jo qabeel e ghoor hay " چونکہ ہم پاکستانی دوران سفر موسیقی کے عادی ہوتے ہیں تو دل میں کچھ ایسی ہی طلب پیدا ہوئی ."
    Aag aur pani dono kaisy sath me reh skte han ek taraf zyarat ke taraf dil me te dosre taraf mosiqi ke talab kaisy paida hogae ................

    Best of luck for the compitition..........................




  20. #38
    SHAHRUKH NASEEM is offline Senior Member
    8i
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Karachi, Pakistan, Pakist
    Posts
    736
    Quoted
    363 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    hmmm thnx yar ..................
    Quote Originally Posted by ruby akram View Post
    hmm..ALLAH PAAK aap ko bhi ye saa'adat naseeb farmaaye aameen..

    ---------- Post added at 02:02 PM ---------- Previous post was at 02:01 PM ----------



    MASHAALLAH..how lucky u r...ramdan wahan guzar aayee hain...

    ---------- Post added at 02:03 PM ---------- Previous post was at 02:02 PM ----------

    bohot bohot nawaazish and JAZAHKALLAH HO KHAIR...

    ---------- Post added at 02:06 PM ---------- Previous post was at 02:03 PM ----------



    JAZAHKALLAH..JAZAAKHALLAH............aameen INSHAALLAH......ALLAH PAAK aap ki dua maqbool-o-manzoor farmayee aameen!!!passnd karne ke liye bhi behad shurkia....housla afzayee karti rehiye..shukria..

  21. #39
    CaLmInG MeLoDy is offline Banned
    Roshni Main Andhairoun Ke
    Baad...!!!
     
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    6,808
    Blog Entries
    25
    Quoted
    842 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    Quote Originally Posted by ~Crescent~ View Post
    MashALLAH sub ko umra aur haj ke saadat naseeb kary
    Safar nama acha leka hay lakin 1,2 batain kuch ajeeb se lage jo qabeel e ghoor hay " چونکہ ہم پاکستانی دوران سفر موسیقی کے عادی ہوتے ہیں تو دل میں کچھ ایسی ہی طلب پیدا ہوئی ."
    Aag aur pani dono kaisy sath me reh skte han ek taraf zyarat ke taraf dil me te dosre taraf mosiqi ke talab kaisy paida hogae ................

    Best of luck for the compitition..........................
    aap ki baat bilkul sahi hai.ke ye mukhtalif baatain hain...magar...dil ki sachayee ye hi hai .ke hum pakistaani jin main 90 % loug aise hi hain..jin ko doraan-e-safar moseeqi se mehzooz hone ki aadat hoti hai.aur aadatain hamari hamain zaroor pareshan karti hain...ye aur baat hai.ke kuch loug apni is haqeeqat ko maan lete hain..aur kuch na maan kar khamosh rehte hain....

  22. #40
    *~Princess Pari~*'s Avatar
    *~Princess Pari~* is offline ~*~ستارہ شام~*~
    His Little Hands Stole My
    Heart....!!!
     
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Goliyon Ka Shehr "Karachi
    Posts
    6,250
    Quoted
    538 Post(s)

    Re: SaFaR nAaMa !!! FoR cOmPeTeTiOn

    Bohot Khoob Ruby Akram.....!!!!!

    Rodad e safer khoob rhi.........dilchasp or maloomati....!!!!

    Muqabley k liye bht saari Duaain or Naik Tamannain....


    !!...بقا فنا کی، فنا ہی بقا کی راہ بنی
    !!!...خزاں سے گزرے تو ہم باد نو بہار ہوئے



Page 2 of 3 First 123 Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in