All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 1 of 2 12 Last

Thread: High Impact Community !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iTech is offline тяυє вєℓιєνєя
    Eye of the tiger, it's the
    thrill of the fight!!

Blog Entries
    Quoted
    35 Post(s)

High Impact Community !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AsalamAlaikum Friends

Here I am gonna start a thread about some great ,inspirational and motivational quotes and videos,you can comment on it ,or hit like if you like,if you don't like I know you care more about it....lol
    It's all about our self improvement ,but if you are already IMPROVED then please press this button below to check if everything is ok with you otherwise share your knowledge with us ...

The magic button — Make Everything OK

here is one of my favorite quote !!!!

"Tell me and I forget.Show me and I remember.Involve me and I understand."
    ~ Chinese Proverb

Here is a objection I have for this quote above ....

GREAT! PROVE YOURSELF SINCERE, HONEST, FAITHFUL AND COMMITED AND YOU SHALL BE INVOLVED. MAY WE ALWAYS PROVE THOSE QUALITIES SO THAT WE CAN BE INVOLVED IN GREAT THINGS OF LIFE.
    By Testimony Fano.

A gift for you all ,it will surely change your perception of life

Last edited by Chicky; 10-24-2011 at 07:24 PM.

2. The Following 3 Users Say Thank You to iTech For This Useful Post:

Rania Sweat (10-23-2011), smarty cat (10-23-2011), suave (12-18-2011)

Durre Nayab is offline Genius Member
    Edit>

Blog Entries
    Quoted
    757 Post(s)

Re: High Dignified Community !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

V nice thread. I blv its great to appreciate small achievements in life as it motivates you towards greater involvment.

perfect stranger is offline وطن دوست
    قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Blog Entries
    Quoted
    7409 Post(s)

my collection ( زندگی ، ھدایت، سکون

thrill of the fight!!

Blog Entries
    Quoted
    35 Post(s)

You can win life by all means
    Yes
    ..... If you simply avoid two things
    1. Comparing
    - with others
    2. Expecting
    - from other

smarty cat is offline Expert Member
    HaPpY EvEr AfTeR <3 :D

Blog Entries
    Quoted
    4544 Post(s)

Brillient Sharing (gift) iTech

N Nice Quote... u shared

BE SINCERE nt jst wd ur ownself bt to the all humanity......................Trust me nothing can make hurdles between u n ur destiny except Allah

infact I'll say......jb ap imandari or honesty k sath apni life spend krtey hen or doosron k sath b honest rehtey hen to kayenat ki bht sari cheezen or makhlooq

ap ki help krne lagti hen tak ap apni justuju ko pa len apne maqsad or apni manzil ko hasil krlen

It's a tip of getting success

Quote by me ...

Ppl will share here quotes (other's experiences) bt m sharing wd u ppl my own experiences

قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Blog Entries
    Quoted
    7409 Post(s)

Quote Originally Posted by (Arzu-e-Jana'n) View Post
    Brillient Sharing (gift) iTech

N Nice Quote... u shared

BE SINCERE nt jst wd ur ownself bt to the all humanity......................Trust me nothing can make hurdles between u n ur destiny except Allah

infact I'll say......jb ap imandari or honesty k sath apni life spend krtey hen or doosron k sath b honest rehtey hen to kayenat ki bht sari cheezen or makhlooq

ap ki help krne lagti hen tak ap apni justuju ko pa len apne maqsad or apni manzil ko hasil krlen

It's a tip of getting success

Quote by me ...

Ppl will share here quotes (other's experiences) bt m sharing wd u ppl my own experiences
    kehnay ki wafa aur hoi kernay ki wafa aur.

PAKISTAN012 is offline Junior Member
    Edit>

Quoted
    2 Post(s)

Blog Entries
    Quoted
    4544 Post(s)

jiiiiii?? smjhi nahi?
    Quote Originally Posted by lllcolumbuslll View Post
    kehnay ki wafa aur hoi kernay ki wafa aur.

قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Blog Entries
    Quoted
    7409 Post(s)

Quote Originally Posted by (Arzu-e-Jana'n) View Post
    jiiiiii?? smjhi nahi?
    کثرت سے کتابیں پڑھا کریں۔ اس سے ذھن کی ورزش ھوتی ھے۔ ذھن کھلتا ھے بیدار ھوتا ھے۔

کہنے کی وفا اور کرنے کی وفا اور بعض لوگ کہہ کر اپنی محبت اور وفا کا یقین دلاتے ھیں۔ لیکن جب وقت آتا ھے تو وہ یا تو اس کے اھل نہی ھوتے یا پھر اپنے مطلب تک کے دوست۔ باتوں کے مجاھد بہت ھے۔ تبلیغ لفظوں سے زیادہ عمل سے پھیلائیں۔

dachiexpress is offline Banned
    Edit>

Quoted
    1451 Post(s)

35165_131201653584528_100000840830380_155094_6334584_n.jpgKASRAT E PARHEIN
    YEH DUNIA MERE NABI KI REHMAT KI TALIB HAE

Blog Entries
    Quoted
    4544 Post(s)

Ooo achaaaaaa.........me kuch or smjhi thi lol

Thnx Alah wo nahi hai

jii jii kitaben me bht prhti hun.........or ye jumlaa smjh zroor ajata agr ap age pichey koi wazaht b likhtey......

mjhe apne cmnt k sath is jumle ki foran tuq smjh n ayi
    کثرت سے کتابیں پڑھا کریں۔ اس سے ذھن کی ورزش ھوتی ھے۔ ذھن کھلتا ھے بیدار ھوتا ھے۔

کہنے کی وفا اور کرنے کی وفا اور بعض لوگ کہہ کر اپنی محبت اور وفا کا یقین دلاتے ھیں۔ لیکن جب وقت آتا ھے تو وہ یا تو اس کے اھل نہی ھوتے یا پھر اپنے مطلب تک کے دوست۔ باتوں کے مجاھد بہت ھے۔ تبلیغ لفظوں سے زیادہ عمل سے پھیلائیں۔

thrill of the fight!!

Blog Entries
    Quoted
    35 Post(s)

Re: High Impact Community !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

THE RECOVERY PROCESS

1. Instead of obsessively trying to control others, we learn to detach
    2. Instead of allowing others to hurt and use us, we set boundaries
    3. Instead of reacting, we learn to relax and let things settle into place
    4. We replace tunnel vision with perception
    5. We fore go worrying and denial and learn constructive problem solving skills'
    - Woolf Sarah

there is something wrong with this quote above ,what it is /are these ?

cloudbanned is offline Banned
    Edit>

Blog Entries
    Quoted
    492 Post(s)

your google searched quotes could be wrong

...camparing with others depends, in religion,in way of life,in education and in career etc which could be a long debate with new thread
    ...expectation is the broad term included hope, for example we human being always comite sins and we expect better from GOD , we vote and expect better performance from politicians but we never chose the right ones etc etc
    now it depends on ur intention.''The intention is to offer every orbit''

Quote Originally Posted by iTech View Post
    You can win life by all means
    Yes
    ..... If you simply avoid two things
    1. Comparing
    - with others
    2. Expecting
    - from other

thrill of the fight!!

Blog Entries
    Quoted
    35 Post(s)

Re: High Impact Community !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

this quote applies to an average person like me and you " we expect from God that is exceptional ,we should expect HIS mercy and forgiveness,
    here is another quote on expectation " highest the rank/position you hold more responsibilities you have" .... no wonder if we expect politician more then we expect anyone else.....
    Comparing is also not a good idea coz you never know what other have been going through .. so better be grateful then complaining for what you have.

thrill of the fight!!

Blog Entries
    Quoted
    35 Post(s)

I am too bad in reading books ,but on Net mostly news paper and magazines ,thats all... and I dont learn from books ,,,STRANGE when seeing anyone reading and recommending books to each other..but the only book is Quran that I am interested in to learn more from coz I found it easy to understand where i dont have any conflicting points with IT's Author ...
    However , I have a question regarding your post above brother .....'how will you check anyone's character online ?
    My theory is different .... words reflects your thoughts ,your thoughts reflect your habbits ,your habbits refects your actions and choices ,and action/choices determine ur fate ... so never underestimate anyone's comments .....
    Second ... the best of the believers are those who fights against evil physically ( the greatest jhad to fight agnst own will ) , the better believers are those who speak out righteously ,just ..inaf ki bat karain .... good are the believer who dont support evil or think what is wrong is wrong.....if you say any one 'bato kay gazi'.. least they are better then those who keep silence ..coz they are the guides motivating others to do good

akir may aik shair yad a gaya... LOLZZ

umeed to bandh jati taskeen to ho jati
    wada na wafa kertay wada to kya hota ..... just kidding brother

قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Blog Entries
    Quoted
    7409 Post(s)

I am too bad in reading books ,but on Net mostly news paper and magazines ,thats all... and I dont learn from books ,,,STRANGE when seeing anyone reading and recommending books to each other..but the only book is Quran that I am interested in to learn more from coz I found it easy to understand where i dont have any conflicting points with IT's Author ...
    However , I have a question regarding your post above brother .....'how will you check anyone's character online ?
    My theory is different .... words reflects your thoughts ,your thoughts reflect your habbits ,your habbits refects your actions and choices ,and action/choices determine ur fate ... so never underestimate anyone's comments .....
    Second ... the best of the believers are those who fights against evil physically ( the greatest jhad to fight agnst own will ) , the better believers are those who speak out righteously ,just ..inaf ki bat karain .... good are the believer who dont support evil or think what is wrong is wrong.....if you say any one 'bato kay gazi'.. least they are better then those who keep silence ..coz they are the guides motivating others to do good

akir may aik shair yad a gaya... LOLZZ

umeed to bandh jati taskeen to ho jati
    wada na wafa kertay wada to kya hota ..... just kidding brother

اللہ تعالی نے کب کہا کہ قرآن تک محدود رھو اس کے علاوہ کوئی کتاب یا علم کی طرف رجوع ضروری نہی۔ قرآن سب کچھہ ھے لیکن قرآن سے ھی اللہ نے انسان کو علم کی ھدایت دی۔ سوچنے سمجھنے غور کرنے پر زور دیا۔ کائنات کے بارے ، دن رات چاند سورج ستاروں بادل بارش پہاڑ چرند پرند اور اتنا کچھہ جو بتایا گیا ھے وہ صرف بتانے کی حد تک ھی نہی تھا۔ اس کو سمجھنا بھی ھے ۔ اس پر تحقیق کرنی ھے۔ اور اس کی انتحا کوئی نہی ھے۔ ھر تحقیق کے بعد ایک نئی تحقیق شروع ھوتی ھے ۔ کبھی ختم نہی ھوتی۔ اور یہ سب علم سے ھے۔ اور علم کتاب سے ھے۔

آج مسلمان علم کی کمی کی وجہ سے بہت پیچھے رہ گیا ھے۔ اور غیر مسلم اس تلاش کے طرف نکل کھڑا ھوا ھے جس کا قرآن میں اللہ نے اشارہ کیا۔

جس طرح جسمانی ورزش انسان کے جسم کو نکھارتی ھے اس طرح کتابیں پڑھنا اور لکھنا تحقیق کرنے سے انسان کو علم کے چھپے خزانے ملتے ھیں۔ اور یہ خزانے اللہ نے چھپا کررکھے ھیں۔ یہ صرف اسی کو ملیں گے جو علم کے راستے پر چلے گا۔ اور علم کسی کی میراث نہی۔

ھم تو محتاج ھیں یورپ امریکہ کے علم کے ۔ ھمارے پاس کیا ھے۔ صرف باتیں۔ یورپ اور امریکہ کی لائبریریاں اس طرح بھری نظر آتی ھیں جیسے شاپنگ مال ھوں۔ 24 گھنٹہ لائبریریاں کھلی ملیں گی۔ بچوں بڑوں کے سیکشن الگ الگ اور کتابیں لینے کے لئے قطار در قطار انتظار۔ نئی کتاب پہلے لینے کے لئے صبح ھونے سے پہلے لوگ لائین بنا کر کھڑے ھوتے ھیں۔ یہ ھے ان کی کامیابی کا راز۔ گاڑی ھو ٹرین ھو یا جہاز ھو۔ کتاب پڑھنے میں مشغول نظر آئیں گے۔ اور ایک ھم مسلمان جہاز یا ٹرین میں سیٹ کھڑکی والی لیتے ھیں کہ باھر کے نظارے کرنے ھیں۔

ھم بہت پیچھے رہ چکے ھیں۔ اب اسلام کا تڑکا لگانے سے بات نہی بنے گی۔ بلکہ عمل سے ثابت کرنا ھوگا۔ ایک شعر یہ بھی ھے۔ جو ھم مسلمانوں پر فٹ آتا ھے۔

وہ وعدہ ھی کیا جو وفا ھوا۔
    وہ قرض ھی کیا جو ادا ھوا۔

thrill of the fight!!

Blog Entries
    Quoted
    35 Post(s)

Still i learn more from lectures, speeches and documentries then from books.... however having learned does not mean how many books you have gone through but how mmany thing you have got into........ it all depends person to person how you preceive things and how you react to it,and how you apply it in ur life coz what we learn from books it never applies in real world .... but some basic ethics and moral values if we get along with through out of our life then we will surely be living a successfull life..
    Now please answer the question i posted above" how will you judge anyone character online ???? " like you said 'bato kay gazi' what you want to know about others to prove themselve authentic pure and true to their words ?

اللہ تعالی نے کب کہا کہ قرآن تک محدود رھو اس کے علاوہ کوئی کتاب یا علم کی طرف رجوع ضروری نہی۔ قرآن سب کچھہ ھے لیکن قرآن سے ھی اللہ نے انسان کو علم کی ھدایت دی۔ سوچنے سمجھنے غور کرنے پر زور دیا۔ کائنات کے بارے ، دن رات چاند سورج ستاروں بادل بارش پہاڑ چرند پرند اور اتنا کچھہ جو بتایا گیا ھے وہ صرف بتانے کی حد تک ھی نہی تھا۔ اس کو سمجھنا بھی ھے ۔ اس پر تحقیق کرنی ھے۔ اور اس کی انتحا کوئی نہی ھے۔ ھر تحقیق کے بعد ایک نئی تحقیق شروع ھوتی ھے ۔ کبھی ختم نہی ھوتی۔ اور یہ سب علم سے ھے۔ اور علم کتاب سے ھے۔

آج مسلمان علم کی کمی کی وجہ سے بہت پیچھے رہ گیا ھے۔ اور غیر مسلم اس تلاش کے طرف نکل کھڑا ھوا ھے جس کا قرآن میں اللہ نے اشارہ کیا۔

جس طرح جسمانی ورزش انسان کے جسم کو نکھارتی ھے اس طرح کتابیں پڑھنا اور لکھنا تحقیق کرنے سے انسان کو علم کے چھپے خزانے ملتے ھیں۔ اور یہ خزانے اللہ نے چھپا کررکھے ھیں۔ یہ صرف اسی کو ملیں گے جو علم کے راستے پر چلے گا۔ اور علم کسی کی میراث نہی۔

ھم تو محتاج ھیں یورپ امریکہ کے علم کے ۔ ھمارے پاس کیا ھے۔ صرف باتیں۔ یورپ اور امریکہ کی لائبریریاں اس طرح بھری نظر آتی ھیں جیسے شاپنگ مال ھوں۔ 24 گھنٹہ لائبریریاں کھلی ملیں گی۔ بچوں بڑوں کے سیکشن الگ الگ اور کتابیں لینے کے لئے قطار در قطار انتظار۔ نئی کتاب پہلے لینے کے لئے صبح ھونے سے پہلے لوگ لائین بنا کر کھڑے ھوتے ھیں۔ یہ ھے ان کی کامیابی کا راز۔ گاڑی ھو ٹرین ھو یا جہاز ھو۔ کتاب پڑھنے میں مشغول نظر آئیں گے۔ اور ایک ھم مسلمان جہاز یا ٹرین میں سیٹ کھڑکی والی لیتے ھیں کہ باھر کے نظارے کرنے ھیں۔

ھم بہت پیچھے رہ چکے ھیں۔ اب اسلام کا تڑکا لگانے سے بات نہی بنے گی۔ بلکہ عمل سے ثابت کرنا ھوگا۔ ایک شعر یہ بھی ھے۔ جو ھم مسلمانوں پر فٹ آتا ھے۔

وہ وعدہ ھی کیا جو وفا ھوا۔
    وہ قرض ھی کیا جو ادا ھوا۔

قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Blog Entries
    Quoted
    7409 Post(s)

Still i learn more from lectures, speeches and documentries then from books.... however having learned does not mean how many books you have gone through but how mmany thing you have got into........ it all depends person to person how you preceive things and how you react to it,and how you apply it in ur life coz what we learn from books it never applies in real world .... but some basic ethics and moral values if we get along with through out of our life then we will surely be living a successfull life..
    Now please answer the question i posted above" how will you judge anyone character online ???? " like you said 'bato kay gazi' what you want to know about others to prove themselve authentic pure and true to their words ?

اگر آپ کی اس بات کو مان لیا جائے کہ تجربات اور حادثات سے انسان زیادہ سیکھتا ھے تو کیا ضروری ھے ان سے گزر کر ھی سیکھا جائے۔ کیوں نہ تجربات کا علم ھمیں سن کر اور پڑھ کر ان سے بچنے اور محفوظ رھنے کے لئے تیار رکھے۔
    جہاں تک عملی زندگی میں سیکھنے سمجھنے کی بات ھے تو اس کو آُپ انسانی فلاح بہبود کہہ سکتے ھیں۔ جس کو جتنا عملی طور پر کیا جائے اور اس کے فوائد دیکھہ نافذ کیا جائے اس کے معاشرے پر اچھے اثرات مراتب ھوں گے۔ اور انہی سے سیکھہ کر کتابیں مرتب کی جاتی ھیں، قانون کی شکل دی جاتی ھے۔ ماضی کی تاریخ آج اور آنے والے کل کے لئے سبق ھوتی ھے۔
    پروردگار نے انسان کو اس کے گزرے کل کے بارے بتایا۔ گزرے واقعات جو سبق آموز ھیں ان سے سکیھنے اور اونچ نیچ اور ھدایت کے راستے کو کتاب کی شکل میں ھم تک پہنچایا۔ ھمارے لئے یہ کتاب ھی ایسا ذریعہ ھے جو ھمیں خود کو آپریٹ کرنے کے بارے بتاتی ھے۔
    اور ھم نے قرآن کو آسان کردیا ھے۔ کوئی ھے کہ سوچے سمجھے۔ القران۔
    واہ۔ کیا خوب کہا میرے رب نے۔ لیکن کون ھے جو اسے پڑھ کر خود کو اس کے مطابق زندگی گزارنے کا ذریعہ بناتا ھے۔ لیکن ھم ٹھوکریں کھا کر سمجھنے والی قوم ھیں۔ بنایا انسان کو اشرف المخلوقات اور پکارا قرآن میں جاھل۔ جلد باز۔
    کچھہ میری طرح کے ایسے بھی ھیں جو اسے پڑھ کر واہ واہ سبحان اللہ کہتے ھیں۔ لیکن دل میں دنیا بسی ھے جو انہیں اس عمل سے روکتی ھے جو بنانے والے نے قلم کیا ھے۔
    میرے دوست اس کتاب بار بار پڑھ کر بھی ھم دنیا کے تجربات سے سیکھتے ھیں تو یہ ھماری نااھلی ھے۔ ھمیں ٹھوکر لگتی ھے تو عقل آتی ھے۔
    باتوں کے غازی اور مجاھد بھی یہی ھیں جن کا عمل ان کے کہنے ان کے دکھاوے کے برعکس کے ۔ اسے آُپ منافقت بھی کہہ سکتے ھیں۔ جو کہتے ھیں وہ کرتے نہی۔ انہی کے بارے قرآن میں اللہ تعالی نے کہا کہ یہ اسلام تو لے آئے ھیں لیکن ایمان نہی لائے۔ اور ایمان عمل سے ھیں۔ اور ایسے ھی نامرادوں کی نمازیں منہ پر مارنے کی بات کی گئی ھے قرآن میں۔
    اب رہ گئی بات انٹرنیٹ پر کسی کے کردار کا تعین کرنے کی بات تو وہ تب ھی ممکن ھے جب بحث مباحثہ میں اختلاف سامنے آتا ھے۔ یہیں سے پتہ چلتا ھے کس میں کتنی برداشت ھے۔ حوصلہ ھے۔ اور سب سے بڑھ کر دلیل ۔ اگر سامنے والے کے پاس دلیل نہ ھو اور وہ پھر بھی اپنی بات منوانے پر بذد ھو تو اس پر رب کا حکم ھے کہ سلام کرو۔
    اور بعض جگہ خاموشی بھی دانشمندی ھے۔
    تنظ تعنے اور برے القاب سے پکارنا ایک بذل اور ھارے ھوئے انسان کے کردار کا تعین کرنے کو کافی ھے۔
    اچھے کردار کا انسان جس میں برداشت ھو گی اور سیکھنے اور اچھی گفتگو کا شوق وہ کبھی بھی اس انتہا کو نہی جائے گا۔
    ھمارا رویہ ھی ھمارا عکاس ھے۔ ھمیں زندگی بدلنی ھے تو سوچ بدلنی ھو گی۔ اور سوچنے اور غور کرنے کی اھلیت اگر ختم ھو جائے تو انسان جانور سے بدتر ھو جائے۔ جانور تو پھر بھی فطرت کے قانون کے تابع ھے۔ اور انسان شیطانیت کے گھیرے میں۔
    اگر آپ جواب آپ کے سوال کے مطابق نہ ھو تو رھنمائی فرمائئے گا۔

DengiBrothers is offline Junior Member
    Edit>

Quoted
    189 Post(s)

اگر آپ کی اس بات کو مان لیا جائے کہ تجربات اور حادثات سے انسان زیادہ سیکھتا ھے تو کیا ضروری ھے ان سے گزر کر ھی سیکھا جائے۔ کیوں نہ تجربات کا علم ھمیں سن کر اور پڑھ کر ان سے بچنے اور محفوظ رھنے کے لئے تیار رکھے۔
    جہاں تک عملی زندگی میں سیکھنے سمجھنے کی بات ھے تو اس کو آُپ انسانی فلاح بہبود کہہ سکتے ھیں۔ جس کو جتنا عملی طور پر کیا جائے اور اس کے فوائد دیکھہ نافذ کیا جائے اس کے معاشرے پر اچھے اثرات مراتب ھوں گے۔ اور انہی سے سیکھہ کر کتابیں مرتب کی جاتی ھیں، قانون کی شکل دی جاتی ھے۔ ماضی کی تاریخ آج اور آنے والے کل کے لئے سبق ھوتی ھے۔
    پروردگار نے انسان کو اس کے گزرے کل کے بارے بتایا۔ گزرے واقعات جو سبق آموز ھیں ان سے سکیھنے اور اونچ نیچ اور ھدایت کے راستے کو کتاب کی شکل میں ھم تک پہنچایا۔ ھمارے لئے یہ کتاب ھی ایسا ذریعہ ھے جو ھمیں خود کو آپریٹ کرنے کے بارے بتاتی ھے۔
    اور ھم نے قرآن کو آسان کردیا ھے۔ کوئی ھے کہ سوچے سمجھے۔ القران۔
    واہ۔ کیا خوب کہا میرے رب نے۔ لیکن کون ھے جو اسے پڑھ کر خود کو اس کے مطابق زندگی گزارنے کا ذریعہ بناتا ھے۔ لیکن ھم ٹھوکریں کھا کر سمجھنے والی قوم ھیں۔ بنایا انسان کو اشرف المخلوقات اور پکارا قرآن میں جاھل۔ جلد باز۔
    کچھہ میری طرح کے ایسے بھی ھیں جو اسے پڑھ کر واہ واہ سبحان اللہ کہتے ھیں۔ لیکن دل میں دنیا بسی ھے جو انہیں اس عمل سے روکتی ھے جو بنانے والے نے قلم کیا ھے۔
    میرے دوست اس کتاب بار بار پڑھ کر بھی ھم دنیا کے تجربات سے سیکھتے ھیں تو یہ ھماری نااھلی ھے۔ ھمیں ٹھوکر لگتی ھے تو عقل آتی ھے۔
    باتوں کے غازی اور مجاھد بھی یہی ھیں جن کا عمل ان کے کہنے ان کے دکھاوے کے برعکس کے ۔ اسے آُپ منافقت بھی کہہ سکتے ھیں۔ جو کہتے ھیں وہ کرتے نہی۔ انہی کے بارے قرآن میں اللہ تعالی نے کہا کہ یہ اسلام تو لے آئے ھیں لیکن ایمان نہی لائے۔ اور ایمان عمل سے ھیں۔ اور ایسے ھی نامرادوں کی نمازیں منہ پر مارنے کی بات کی گئی ھے قرآن میں۔
    اب رہ گئی بات انٹرنیٹ پر کسی کے کردار کا تعین کرنے کی بات تو وہ تب ھی ممکن ھے جب بحث مباحثہ میں اختلاف سامنے آتا ھے۔ یہیں سے پتہ چلتا ھے کس میں کتنی برداشت ھے۔ حوصلہ ھے۔ اور سب سے بڑھ کر دلیل ۔ اگر سامنے والے کے پاس دلیل نہ ھو اور وہ پھر بھی اپنی بات منوانے پر بذد ھو تو اس پر رب کا حکم ھے کہ سلام کرو۔
    اور بعض جگہ خاموشی بھی دانشمندی ھے۔
    تنظ تعنے اور برے القاب سے پکارنا ایک بذل اور ھارے ھوئے انسان کے کردار کا تعین کرنے کو کافی ھے۔
    اچھے کردار کا انسان جس میں برداشت ھو گی اور سیکھنے اور اچھی گفتگو کا شوق وہ کبھی بھی اس انتہا کو نہی جائے گا۔
    ھمارا رویہ ھی ھمارا عکاس ھے۔ ھمیں زندگی بدلنی ھے تو سوچ بدلنی ھو گی۔ اور سوچنے اور غور کرنے کی اھلیت اگر ختم ھو جائے تو انسان جانور سے بدتر ھو جائے۔ جانور تو پھر بھی فطرت کے قانون کے تابع ھے۔ اور انسان شیطانیت کے گھیرے میں۔
    اگر آپ جواب آپ کے سوال کے مطابق نہ ھو تو رھنمائی فرمائئے گا۔

Could you please enlighten us, to which party should be vote this time? I can see from your posts that you have a vast experience of life behind you. What do you think are Kirdaar ke ghaazi in our society? except u and Nawaz Shehbaz.

قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔

Blog Entries
    Quoted
    7409 Post(s)

Quote Originally Posted by DengiBrothers View Post
    Could you please enlighten us, to which party should be vote this time? I can see from your posts that you have a vast experience of life behind you. What do you think are Kirdaar ke ghaazi in our society? except u and Nawaz Shehbaz.
    ووٹ ایک امانت ھے ایک راز ھے۔ ووٹ آپ جب ڈالتے ھیں تو اس وقت آپ کا ضمیر زندہ ھونا چاھئے۔ اگر آپ کو اچھے برے میں تمیز کی سمجھہ نہی ھو گی تو آُپ کا ووٹ ضائع جائے گا۔ لیکن ووٹ لازمی ڈالیں۔ چاھے انسان نما گدھے کو۔ اس سے آپ کی تعداد کا تعین ھو گا۔ یہی جمہوریت ھے۔

Page 1 of 2 12 Last