All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 1 of 2 12 Last

Thread: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Pakistan

      
   
  1. #1
    Newbie's Avatar
    Newbie is offline Expert Member
    say no more pakhtoon killing,
    cursing Imran Khan all the
    time won't work
     
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    3,540
    Quoted
    364 Post(s)

    Exclamation The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Pakistan



  2. The Following 2 Users Say Thank You to Newbie For This Useful Post:

    muhammadsaleem (10-24-2011), wez4all (10-24-2011)

  3. #2
    !eo's Avatar
    !eo is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Germany
    Posts
    458
    Quoted
    171 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    سوگ تو منایا جاے گا اب ... زرداری نے موت کو کش کروانا ہے

  4. #3
    cloudbanned is offline Banned
    Edit>
     
    Join Date
    May 2011
    Location
    scotland
    Posts
    1,260
    Blog Entries
    3
    Quoted
    492 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    chalo aik aur shaeed pakistan araha hey,, Allah karey zardari aur bilawal bhi shaheed hojaye

  5. #4
    PakistanZindaabaad is offline Expert Member
    sick of pti bullies
     
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    3,312
    Quoted
    605 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by cloudbanned View Post
    chalo aik aur shaeed pakistan araha hey,, Allah karey zardari aur bilawal bhi shaheed hojaye
    Chalo yeh to shaheed ho kur humesha zinda reh jaey gay mugar Imran ka kiya bunay ga 17 saal say kutay ki tarah na "ghar" ka hay na ghaat (siasat) ka? Yakeenan muray ga bhi kuttay ki hi maut...

    Newbie tujhay kub say humdardi honay lug gai PPP say? Shayad us waqt say jub teray leader nay tv pur aa kur ZB shaheed ko inqilabi mana tha... tu bus surRta hi reh jaey ga.

  6. #5
    cloudbanned is offline Banned
    Edit>
     
    Join Date
    May 2011
    Location
    scotland
    Posts
    1,260
    Blog Entries
    3
    Quoted
    492 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    چلو تمہیں تو نوڈیروں میں ہڈیاں ملینگے تمہارے خاندان سمیت بنظر انکم سپورٹ کے ساتھ ،، تم لوگ دنیا کی عظیم بےغیرت عوام ہو جنکو تھوڑی بھی عقل نہیں آیی جنکی وجہ سے ملک برباد ہوگیا انکو تم لوگ سجدہ کرتے ہو ،، شرم تم کو مگر نہیں آتی


    Quote Originally Posted by PakistanZindaabaad View Post
    Chalo yeh to shaheed ho kur humesha zinda reh jaey gay mugar Imran ka kiya bunay ga 17 saal say kutay ki tarah na "ghar" ka hay na ghaat (siasat) ka? Yakeenan muray ga bhi kuttay ki hi maut...

    @Newbie tujhay kub say humdardi honay lug gai PPP say? Shayad us waqt say jub teray leader nay tv pur aa kur ZB shaheed ko inqilabi mana tha... tu bus surRta hi reh jaey ga.

  7. #6
    dachiexpress is offline Banned
    Edit>
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Sargodha/New Jursy
    Posts
    2,335
    Quoted
    1451 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    kisi ko badua dena gunnah he , shrm nahi aati ,
    Quote Originally Posted by cloudbanned View Post
    chalo aik aur shaeed pakistan araha hey,, Allah karey zardari aur bilawal bhi shaheed hojaye

  8. #7
    Newbie's Avatar
    Newbie is offline Expert Member
    say no more pakhtoon killing,
    cursing Imran Khan all the
    time won't work
     
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    3,540
    Quoted
    364 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by PakistanZindaabaad View Post
    Chalo yeh to shaheed ho kur humesha zinda reh jaey gay mugar Imran ka kiya bunay ga 17 saal say kutay ki tarah na "ghar" ka hay na ghaat (siasat) ka? Yakeenan muray ga bhi kuttay ki hi maut...

    @Newbie tujhay kub say humdardi honay lug gai PPP say? Shayad us waqt say jub teray leader nay tv pur aa kur ZB shaheed ko inqilabi mana tha... tu bus surRta hi reh jaey ga.

    You have been brought up on tax-payers money with the help of ILLEGAL RULER Bhutto, the guddi-nasheen of Gen Ayub. I can expect only rubbish from such guys.

    You don't have even iota of IQ, read the topic of the thread time and again, if you still didn't able to understand. Then ask your master, where you living on welfare funds. That is it sarcastic towards towards your "mom" who died unattended or sympathetic.

    This is the respect you gave to your elders such as this one, then I can understand how low you can stoop who will challenge your gods.

    I am with Imran Khan just because he is the only one who can bring down your gods & end the rule of 60 odd years of ILLEGAL RULERS.

    The lower you stoop the happier it makes me as you are in panic just like the "bhagora" brothers nowadays.

  9. #8
    Pakistan-Peoples-Party's Avatar
    Pakistan-Peoples-Party is offline Junior Member
    تم کتنے بھٹو
    مارو گے ہر گھر سے
    بھٹو نکلے گا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    138
    Quoted
    93 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    مجھے تو یہ سمجھ نہیں آرہا کے ہم سوگ دس دن کا منایں یا چالس دن کا اس سے ہمارے مخالفوں کو کیا نقصان ہو رہا ہے؟ آپ خوشیاں منایں ہم بھی آپ کو نہیں روک رہے اور نہ ہی اعتراض کریں گے

  10. #9
    PakistanZindaabaad is offline Expert Member
    sick of pti bullies
     
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    3,312
    Quoted
    605 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by cloudbanned View Post
    چلو تمہیں تو نوڈیروں میں ہڈیاں ملینگے تمہارے خاندان سمیت بنظر انکم سپورٹ کے ساتھ ،، تم لوگ دنیا کی عظیم بےغیرت عوام ہو جنکو تھوڑی بھی عقل نہیں آیی جنکی وجہ سے ملک برباد ہوگیا انکو تم لوگ سجدہ کرتے ہو ،، شرم تم کو مگر نہیں آتی
    @"moderators" can you please take action against his personal attack!
    Halankay mujhay maloom hay kay yeh friendskorner say PTI korner bun gya hay jis may PTI walay jis murzi kay sath budlihaazi kur saktay hay mugar agar koi non PTI kisi ko kuch keh day to saath hi ya to woh banned ho jata hay ya phir us ki post "snipped".

    Chalo dekhtay hay kay tumhari statement edit hoti hay kay mujhay bhi tumharay khaandaan ko yaha forum par ragerRna parRe ga.

    ---------- Post added at 09:05 PM ---------- Previous post was at 08:57 PM ----------

    Quote Originally Posted by Newbie View Post

    You have been brought up on tax-payers money with the help of ILLEGAL RULER Bhutto, the guddi-nasheen of Gen Ayub. I can expect only rubbish from such guys.

    You don't have even iota of IQ, read the topic of the thread time and again, if you still didn't able to understand. Then ask your master, where you living on welfare funds. That is it sarcastic towards towards your "mom" who died unattended or sympathetic.

    This is the respect you gave to your elders such as this one, then I can understand how low you can stoop who will challenge your gods.

    I am with Imran Khan just because he is the only one who can bring down your gods & end the rule of 60 odd years of ILLEGAL RULERS.

    The lower you stoop the happier it makes me as you are in panic just like the "bhagora" brothers nowadays.
    Lolz... Yeah PPP is scared from PTI!!! You are so funny! PTI is stealing PPP vote banks .

    ---------- Post added at 09:06 PM ---------- Previous post was at 09:05 PM ----------

    Quote Originally Posted by Newbie View Post

    You have been brought up on tax-payers money with the help of ILLEGAL RULER Bhutto, the guddi-nasheen of Gen Ayub. I can expect only rubbish from such guys.

    You don't have even iota of IQ, read the topic of the thread time and again, if you still didn't able to understand. Then ask your master, where you living on welfare funds. That is it sarcastic towards towards your "mom" who died unattended or sympathetic.

    This is the respect you gave to your elders such as this one, then I can understand how low you can stoop who will challenge your gods.

    I am with Imran Khan just because he is the only one who can bring down your gods & end the rule of 60 odd years of ILLEGAL RULERS.

    The lower you stoop the happier it makes me as you are in panic just like the "bhagora" brothers nowadays.
    Lolz... Yeah PPP is scared from PTI!!! You are so funny! PTI is stealing PPP vote banks .

  11. #10
    benice's Avatar
    benice is offline Expert Member
    سبحان اللہ
     
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Karachi
    Posts
    7,566
    Quoted
    1140 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by dachiexpress View Post
    kisi ko badua dena gunnah he , shrm nahi aati ,
    بھیا ۔۔ شرم کس چڑیا کا نام ہے ؟؟

  12. #11
    firstbullet is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    203
    Quoted
    79 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by PakistanZindaabaad View Post
    @"moderators" can you please take action against his personal attack!
    Halankay mujhay maloom hay kay yeh friendskorner say PTI korner bun gya hay jis may PTI walay jis murzi kay sath budlihaazi kur saktay hay mugar agar koi non PTI kisi ko kuch keh day to saath hi ya to woh banned ho jata hay ya phir us ki post "snipped".

    Chalo dekhtay hay kay tumhari statement edit hoti hay kay mujhay bhi tumharay khaandaan ko yaha forum par ragerRna parRe ga.

    ---------- Post added at 09:05 PM ---------- Previous post was at 08:57 PM ----------



    Lolz... Yeah PPP is scared from PTI!!! You are so funny! PTI is stealing PPP vote banks .

    ---------- Post added at 09:06 PM ---------- Previous post was at 09:05 PM ----------



    Lolz... Yeah PPP is scared from PTI!!! You are so funny! PTI is stealing PPP vote banks .

    Lagta he ab aap jald hi BAN hone wale hain .
    yehi dastoor he yahan, PTI wale bud zubani kerte rahain to kuch nahi , or jese hi aap ne un logon ki zuban main jawab dia foran BAN.
    Our aap to mashaaallah kafi experienced hain khud bhi andaza rakhte hon ge.

  13. #12
    benice's Avatar
    benice is offline Expert Member
    سبحان اللہ
     
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Karachi
    Posts
    7,566
    Quoted
    1140 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by bluff.master View Post
    مجھے تو یہ سمجھ نہیں آرہا کے ہم سوگ دس دن کا منایں یا چالس دن کا اس سے ہمارے مخالفوں کو کیا نقصان ہو رہا ہے؟ آپ خوشیاں منایں ہم بھی آپ کو نہیں روک رہے اور نہ ہی اعتراض کریں گے

    ارئے بھائی آپ دس سال کا سوگ منایئں ہمیں کیا اعتراض ؟ لیکن یہ ملک میں چھٹی، امتحانات ملتوی، دوکانے اور کاروبار بند ۔ یہ نقصان آپ بھرئیں گے ؟؟

  14. #13
    ali044 is offline Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    4
    Quoted
    1 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    she was great lady.....but..........
    Marhooma Dubai meiN,
    Khandaan London meiN
    Aur
    ChhuTTi Pakistan meiN

    Wah re hukoomat.. :-)

  15. #14
    benice's Avatar
    benice is offline Expert Member
    سبحان اللہ
     
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Karachi
    Posts
    7,566
    Quoted
    1140 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    مُردوں کی سیاست ؟؟

  16. #15
    cancer is offline Expert Member
    not tired !!!!!!!!!!!
     
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    6,272
    Quoted
    1835 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by Newbie View Post

    You have been brought up on tax-payers money with the help of ILLEGAL RULER Bhutto, the guddi-nasheen of Gen Ayub. I can expect only rubbish from such guys.

    You don't have even iota of IQ, read the topic of the thread time and again, if you still didn't able to understand. Then ask your master, where you living on welfare funds. That is it sarcastic towards towards your "mom" who died unattended or sympathetic.

    This is the respect you gave to your elders such as this one, then I can understand how low you can stoop who will challenge your gods.

    I am with Imran Khan just because he is the only one who can bring down your gods & end the rule of 60 odd years of ILLEGAL RULERS.

    The lower you stoop the happier it makes me as you are in panic just like the "bhagora" brothers nowadays.
    Actually this garbage was not accepted in the PTI hence the outrage. It deserved to live in the excrement and is happy there now !!!!!!!!!!!!!!!!

    ---------- Post added at 09:41 PM ---------- Previous post was at 09:37 PM ----------

    Quote Originally Posted by bluff.master View Post
    مجھے تو یہ سمجھ نہیں آرہا کے ہم سوگ دس دن کا منایں یا چالس دن کا اس سے ہمارے مخالفوں کو کیا نقصان ہو رہا ہے؟ آپ خوشیاں منایں ہم بھی آپ کو نہیں روک رہے اور نہ ہی اعتراض کریں گے
    Death of anyone is a tragic affairs and mourning of the relatives and friends is natural, however democracies don't behave like princely states !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ---------- Post added at 09:48 PM ---------- Previous post was at 09:41 PM ----------

    Quote Originally Posted by PakistanZindaabaad View Post
    Yakeenan muray ga bhi kuttay ki hi maut....
    Naheen mere munney. Yeah bahadur shaks ustrah naheen marey ga jistrah aik shaks ko stretcher pe daal ke le jaya gya or uski shalwar geeli thii or phir khakrobon ne utha kerr phainka. Allah hummey izzat ke zindagi or izzat ke mout de !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. #16
    firstbullet is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    203
    Quoted
    79 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Zia ke jahanam jane per bhi mulk band tha or jamation ne chutti kerwai thi.
    Nusrat to inshaallah jannat main jain gi ,

    chutti banti he .

    fatiha khuwani kero ager musalman ho , werna galian dena to jamatioon ke kaam hi he

  18. #17
    cancer is offline Expert Member
    not tired !!!!!!!!!!!
     
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    6,272
    Quoted
    1835 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by firstbullet View Post
    Lagta he ab aap jald hi BAN hone wale hain .
    yehi dastoor he yahan, PTI wale bud zubani kerte rahain to kuch nahi , or jese hi aap ne un logon ki zuban main jawab dia foran BAN.
    Our aap to mashaaallah kafi experienced hain khud bhi andaza rakhte hon ge.
    Jee yeah bahot experienced hey. assal mein iss ka jabb nasha ukharta hey to jabb takk ghalazat mein lutherr na jaey issey chain nahee aata. Yakeen na ayey to puranee posts mulaiza karen.

  19. #18
    PakistanZindaabaad is offline Expert Member
    sick of pti bullies
     
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    3,312
    Quoted
    605 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by cancer View Post
    Actually this garbage was not accepted in the PTI hence the outrage. It deserved to live in the excrement and is happy there now !!!!!!!!!!!!!!!!

    ---------- Post added at 09:41 PM ---------- Previous post was at 09:37 PM ----------



    Death of anyone is a tragic affairs and mourning of the relatives and friends is natural, however democracies don't behave like princely states !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ---------- Post added at 09:48 PM ---------- Previous post was at 09:41 PM ----------



    Naheen mere munney. Yeah bahadur shaks ustrah naheen marey ga jistrah aik shaks ko stretcher pe daal ke le jaya gya or uski shalwar geeli thii or phir khakrobon ne utha kerr phainka. Allah hummey izzat ke zindagi or izzat ke mout de !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Meray ghaleez chunnay yeh wohi bahadur hay na jis ki kuch Jamatiyo nay geeli kur di thi aur kumray may bund kur diya tha... Wah jee wah kiya bahadur bunda hay. Aur yeh shalwaar geeli Kis ki dekh betha hay too kairRi scotch pee kay historiya parRhda pya hay???

    ---------- Post added at 07:34 AM ---------- Previous post was at 07:29 AM ----------

    Quote Originally Posted by cancer View Post
    Jee yeah bahot experienced hey. assal mein iss ka jabb nasha ukharta hey to jabb takk ghalazat mein lutherr na jaey issey chain nahee aata. Yakeen na ayey to puranee posts mulaiza karen.
    Kunway kay maidak ki tarah internet par zinda to teray jaisay gutter kay keerRay hay jaa jaa kay apni mulka kay kuttay nehlaa!!! Walaiti kuti te desi cheeka

  20. #19
    benice's Avatar
    benice is offline Expert Member
    سبحان اللہ
     
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Karachi
    Posts
    7,566
    Quoted
    1140 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by firstbullet View Post
    Zia ke jahanam jane per bhi mulk band tha or jamation ne chutti kerwai thi.
    Nusrat to inshaallah jannat main jain gi ,

    chutti banti he .

    fatiha khuwani kero ager musalman ho , werna galian dena to jamatioon ke kaam hi he
    اچانک اسلام کا تڑکا ۔۔۔؟؟؟؟

  21. #20
    cancer is offline Expert Member
    not tired !!!!!!!!!!!
     
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    6,272
    Quoted
    1835 Post(s)

    Re: The One who died unattended in Dubai will b mourned for 10 days officialy in Paki

    Quote Originally Posted by PakistanZindaabaad View Post
    Meray ghaleez chunnay yeh wohi bahadur hay na jis ki kuch Jamatiyo nay geeli kur di thi aur kumray may bund kur diya tha... Wah jee wah kiya bahadur bunda hay. Aur yeh shalwaar geeli Kis ki dekh betha hay too kairRi scotch pee kay historiya parRhda pya hay???
    Oh Bilawal ke official nappy changer tumm log pata naheen kin ghatia khialat pe palley ho pilley. Hazrat Muhammad (SAW) ko Taif ke galiuun mein ubashon ne patharr maar maar kerr lahu luhan ker diya or unhon ne bhaag ker aik bagh mein panah lee. magerr tumm waderon ke pillon ko kya pta ke izzaatt kia hey or zillat kiya hey, bahaduri kya ke or nijasat o glizat kya hey.

Page 1 of 2 12 Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in