ab bas b kar do yar

Quoted
    2651 Post(s)

Why I left PTI?

Mariamkhan: Why I left PTI?

THURSDAY, 1 DECEMBER 2011

Why I left PTI?

Why I left PTI?

A party with three perfect words and a proper noun.

Imran khan”, “Change” and “Youth”. Anyone can be attracted and fascinated by these three beguiling words.

Imran khan: Who is he?
    A well-known cricketer, the one who brought world cup to the country in 1992, a proud moment for Pakistan. A very good philanthropist, made SKMT with the help of people of Pakistan and the then Prime Minister Nawaz Sharif gave the land of SKMT tax free to him, for a noble cause.

Change: What change is required by us at present?
    We all are so desperate for “change” but what kind of “change” and through which channel and tool? To be very honest we don’t know exactly what kind of change we want, but the crux is we want “change”, no matter at what cost and where our desperation of “ change “would lead us. We are not concerned with it.

Youth: who are they?
    Engaging and involving youth is no doubt a very good initiative. What kind of Youth? Youth which have no sense of direction, no vision, who are ignorant, aggressive, intolerant and do not hesitate or don’t even think once before disrespecting their fellow citizens, senior citizens on the basis of political affiliation. Can we bring “change” from this kind of youth on board?

He is Imran khan “the Imran Khan”

He talks about change “the change”

He talks about “youth” about “us”

Having all the appealing ingredients to attract but still I left PTI. Reason being, I believe it is always better to give another chance to something which you have tried before, only when you can visibly see the difference between the tried and the untried. The new ride which you are trying to go for is not the one which is required by you.

Having a bad toothache, so I thought of trying some new toothpaste (change is what I need). As I was carried away by the advertisement and the hype created by it. The fancy packet was appealing too. I was about to purchase it but before doing that I just go through the ingredients on the back of it. And I failed to find a single useful ingredient that will solve my tooth problem. So I realized that I should stick to my old toothpaste at least it has the required ingredients may be I am not using it properly or maybe I just over looked “the new and improved” version of it in my desperation of “change” and in my eagerness of trying something new.

That day I realized, Imran khan’s speeches and talks are marvelous and can appeal to anyone for the time being. His charismatic personality no doubt leaves an impact. But on reality grounds his policies lack practical approach to the core issues. He talked about insignificant issues and without any concrete solutions. Mobilizing and gathering people on a platform does not prove any one as a successful leader. Even Shahruk khan can gather an immense crowd but this doesn’t make him a leader. It is always the vision and practical approach to the national issues and international issues that can motivate people for a change. Identification of issues and problems is not what we require today. We all know what our problems are. Talking about larger than life and reality will always have an adverse effect as they lack practical implementation.

Trying something new is good only when it is useful and when it makes sense otherwise you will end up in more mess.

Mariam Khan

jumrose is offline Star Member
    Edit>

Quoted
    421 Post(s)

Re: Why I left PTI?

Oh bhai pti na ho gaye islam ho gaya.internet per islam kay khilaf propaganda kay liye bhee logoo nay asay hee muzmoon shaya kiye hotay hain.why i left islam.lolzzzzzzzz.pheer khoob daba ker islam kee bayzatee kertay hain..chor gaye hain tu kaya howa.app zara count ker kay bataoo kitnoo nay join kiya hai.chornay walay tu fingers per count ho jaye gay per other way around i wont say the same.

Hawk is offline Genius Member
    Edit>

Quoted
    215 Post(s)

Quote Originally Posted by khanaafaq View Post
    Mariamnawazsharif: Why I left PTI?Trying something new is good only when it is useful and when it makes sense otherwise you will end up in more mess.Mariam Nawaz Sharif
    Lol...whata BS story that is, your story reminds me about that heroinchi who tells you the story how he lost his bus fare and they need some money from you to go to his home in Hyderabaad....we have heard these coocoo maniac stories way too many times please grow up and stop wasting space on FK server.

DilDil is offline Star Member
    DilDil

Quoted
    543 Post(s)

Interesting Any body who was in PTI; he was very intelligent, innocent and a tru Pakistani but after leaving PTI he become silly. Qazi from quetta, Naeem from Gujarnwala and other as well. but every corruption and really silly who joined PTI become innocent and intelligent. Great.......... Sirf Pagal Khan ki party hi aisa soch sakty hain
    Khocha Khan baba bohat akalmand hogaya hae aap. Is larki ka post to aap kaleay 'poost' sabit hua hai, lagta hai, mast mast.

Abdullah Ali is offline Banned
    Edit>

Quoted
    142 Post(s)

good. mujey mama keh diya to ab main tumari ma ka bhai ho gaya . tum ne mariam ke mery behan kah to es tarha se wo tumari khala ho gai. aor ab tumari khala ne hi to PTI chaur dy hain na.
    mama is a slang in punjabi, and you took it literally . now take that literally , YOU ARE MY SON ...lol

zishi is offline Expert Member
    IMRAN KHAN KAY SIWA VOTE KOE
    NA MANGAY.

Quoted
    1803 Post(s)

PML-N walay jitni marzi Baghlain baja lain ab daal galnay wali nahi.

Durre Nayab is offline Genius Member
    Edit>

Blog Entries
    Quoted
    757 Post(s)

Quote Originally Posted by NoToRi0uS View Post
    Jinhun ne RD ko plate pe rakh ke paish kia un ke khialf to IK ho ya CJ ya NS sab ki zubanoun pe taley par jate hein khatoon
    Janab IK ne hamesha American policies regarding Pakistan ki mukhalifat ki hei ye koi dhaki chupi baat nahi hei. . or woh to abhi gov. mein bhi nahi hei. . magar kursi per bethe ye log kiya ker rahe hein. ??
    sirf ek sawal hei. . .jo itne salon se Gov. mein ho 2 bar leader ban chuka ho. . us ne mulk ke liye kiya kiya??. . siwae apni personal jhagir barhane ke us ne koi kaam nahi kiya. Better ye nahi k ab us ko moqa diya jae jo her tarha k corruption se dur ho. magar kunwein ke maindak munwein se niklen tab na. . .

NoToRi0uS is offline |0|20u|) 2|3 |03|\||)|_|
    thinking " Never argue with an
    idiot..."

Blog Entries
    Quoted
    390 Post(s)

Quote Originally Posted by Durre Nayab View Post
    Janab IK ne hamesha American policies regarding Pakistan ki mukhalifat ki hei ye koi dhaki chupi baat nahi hei. . or woh to abhi gov. mein bhi nahi hei. . magar kursi per bethe ye log kiya ker rahe hein. ??
    sirf ek sawal hei. . .jo itne salon se Gov. mein ho 2 bar leader ban chuka ho. . us ne mulk ke liye kiya kiya??. . siwae apni personal jhagir barhane ke us ne koi kaam nahi kiya. Better ye nahi k ab us ko moqa diya jae jo her tarha k corruption se dur ho. magar kunwein ke maindak munwein se niklen tab na. . .

App Ko Yeh Kiun lagta hai ke ager IK pe koi criticise kerta hai to woh MUST pro PPP ya pro PML N hi hoga ??

NOMANZAFAR is offline Star Member
    Edit>

Quoted
    209 Post(s)

GREAT NEWS FOR PTI!!! COZ A PERSON LIKE YOU LEFT PTI.
    If the first time you rode on a donkey and the second time you are trying to ride on the same donkey by thinking might your donkey will change into a Horse . Good Luck.
    For the toothpaste and tooth ach problem. If you ask any noble doctor he will strongly advise you to change the toothpaste.
    Corruption issue is not significant for you according to your IQ level, but for Pakistan it is a HUGE ISSUE. PTI choornay ka bohat bohat shukkaria.

---------- Post added at 10:47 PM ---------- Previous post was at 10:43 PM ----------

Bhai Khanaafaq Sahib baat kuch bani nahi. Nice try magar Kam na aie.

Stewie Griffin is offline Genius Member
    : I don't get mad, I get
    stabby

Quoted
    269 Post(s)

I was once an active member of PTI too but then one day Ehsan Iqbal came to my house with a big briefcase full of cash (almost 4500 Rs.) and he offered my an attractive job an offer I could not resist, 5000 Rs. a month and chai samosa anytime all day long and then then.....

Ath3r is offline Banned
    SNIPER

Blog Entries
    Quoted
    2282 Post(s)

30th Oct ke baad se yahan per to bara change nazar aa raha hei. . . kisi ne note kiya ho ya nahi. . mein ne note kiya hei. . .NS employees ziyada ho gae hein. . thread per thread IK ko degrade kerne ke liye banae ja rahe hein. . roz nai nai Ids samne aa rahi hei n zor o shor se PTI k khilaaf muhaaz arai hei. ek dusre ke thread per stars diye ja rahe hein. . .
    KIYA BAAT HEI BHEI YE TO SAB DARHNE AUR BOKHLANE KI NISHANIYAAN HEIN. . . agar itna hi yaqeen hei ke IK k pass vision nahi hei n woh election nahi jeet sakta to darh kis baat ka hei bhaiyo, ja ker NS ke bijli chori ke peson per maze karo. yahan kiya ker rahe ho.
    Sab koch choorain ap ya bataeyn kiya ap IK ko Karachi may VOTE dalnay jaaeyn gi ya nahi..................... Btw ap k ilaqay may IK ka candidate kon hay??? koch agaar share ker sakain kion kay may bhi Khi may rehta hoon aur mujhay Dr Alvi k kisi aur ka nahi pata baki koch pashtoon bhai nazar aey hain jo kisi waqt may PPI aur ANP may badmashiya kiya kertay thaaay. Uss say he related kal ka chappa hay rangers ka jo koch criminals pakray gaey aur wo pehlay ANP say munsalik thaaay.

Ab rahi baat NS ki tau may jahan rehta hoon i mean Karachi Admin Society may tau wahan say PMLN k 2 log kharay hotay hain Musahid ullah khan jinhay ap TV pay daikhti he rehti hongi aur dosray sahab hain Sardar Abdul Raheem jo BAR B Q ka owner hay................................

koch humay bhi pata chalay ka next elections may ap k yahan say kon PTI ki numaindagi ker raha hay?

Maqsad sirf ya hay kay sirf taqreer kernay say PM nahi bana jata uss k liya koch tayari bhi hoti hay jo ap k leader ki nazar nahi ati un ka ziada tar waqt TV pay he guzarta hay aur TV pay anay say koi election nahi jeet sakta.................

Anyways umeed hay 25 dec ko agar IK ka jalsa karachi may howa tau ap zaroor shirkat karain gi

2ndtime is offline Member
    Edit>

Quoted
    12 Post(s)

Najaney kyoun mujhey aisa laga k ap ki baat ka jawab diya jaye...Aisa nahi hai k k kisci bhi party ka supporter bikao hi ho..her insan ki pasand apni hoti hai..or age ap ko aisa lag raha hai k yeh Darney ki yaah Bokhlaney ki nishani hai to phir mai to yehi keh sakta houn k pareshaan to PTI k supporters ho rahey hain,jin ko kabhi tankeed bardashatkerney ki aadat nahi thi..Ab oun ki party PTI per tankeed ho rahi hai,PTI ki policiees per oungli outhaye ja rahi hai.....Pehley ap ko her taraf HARA hi HARA dikhta tha..Ab ap ko Dunya k or bhi rang nazar aa rahey hain...!! Her insaaan ko yeh haq hai k apney passand yaa na passand ka izhaar kahey..Per yeh thek rawaeya nahi hai k ager kisci policey per tankeed ko ap Personal lay lain...
    Mai nai ake jagha parha tha, k jO kisci per ake galat tohmaat lagaye ga..ous ki kabaar mai ake bicho chor diya jaye ga..!! pata nahi sach hai k galat...
    per jo chez sach hai woh yeh hi hai k tohmat lagana thek baat nahi....Reply lamba ho gya hai.Mujhey pata hai PTI k supporters ko IK ki takreer k elawa kisci or ki takreer achi nahi lagti...

30th Oct ke baad se yahan per to bara change nazar aa raha hei. . . kisi ne note kiya ho ya nahi. . mein ne note kiya hei. . .NS employees ziyada ho gae hein. . thread per thread IK ko degrade kerne ke liye banae ja rahe hein. . roz nai nai Ids samne aa rahi hei n zor o shor se PTI k khilaaf muhaaz arai hei. ek dusre ke thread per stars diye ja rahe hein. . .
    KIYA BAAT HEI BHEI YE TO SAB DARHNE AUR BOKHLANE KI NISHANIYAAN HEIN. . . agar itna hi yaqeen hei ke IK k pass vision nahi hei n woh election nahi jeet sakta to darh kis baat ka hei bhaiyo, ja ker NS ke bijli chori ke peson per maze karo. yahan kiya ker rahe ho.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    757 Post(s)

Quote Originally Posted by NoToRi0uS View Post
    App Ko Yeh Kiun lagta hai ke ager IK pe koi criticise kerta hai to woh MUST pro PPP ya pro PML N hi hoga ??
    bilkul bhi nahi janab! healthy criticism to hamesha achi hoti hei n IK ne hamesha is ka logical reply hi diya hei lekin beja criticism jis ka na sir ho na per . . . IK ke past ya us ki ex wife ya us ki kisi party member ke misconduct ko le ker criticise kerna parhe likhon ka shewa nahi. . . IK ka character itna strong hei k ye log dhundne se bhi in ke against kuch solid nahi la sake so there goes his ex wife n past n blah blah. . .

---------- Post added at 02:39 AM ---------- Previous post was at 02:34 AM ----------

Quote Originally Posted by Stewie Griffin View Post
    I was once an active member of PTI too but then one day Ehsan Iqbal came to my house with a big briefcase full of cash (almost 4500 Rs.) and he offered my an attractive job an offer I could not resist, 5000 Rs. a month and chai samosa anytime all day long and then then.....

---------- Post added at 02:43 AM ---------- Previous post was at 02:39 AM ----------

Quote Originally Posted by Ath3r View Post
    Sab koch choorain ap ya bataeyn kiya ap IK ko Karachi may VOTE dalnay jaaeyn gi ya nahi..................... Btw ap k ilaqay may IK ka candidate kon hay??? koch agaar share ker sakain kion kay may bhi Khi may rehta hoon aur mujhay Dr Alvi k kisi aur ka nahi pata baki koch pashtoon bhai nazar aey hain jo kisi waqt may PPI aur ANP may badmashiya kiya kertay thaaay. Uss say he related kal ka chappa hay rangers ka jo koch criminals pakray gaey aur wo pehlay ANP say munsalik thaaay.

Ab rahi baat NS ki tau may jahan rehta hoon i mean Karachi Admin Society may tau wahan say PMLN k 2 log kharay hotay hain Musahid ullah khan jinhay ap TV pay daikhti he rehti hongi aur dosray sahab hain Sardar Abdul Raheem jo BAR B Q ka owner hay................................

koch humay bhi pata chalay ka next elections may ap k yahan say kon PTI ki numaindagi ker raha hay?

Maqsad sirf ya hay kay sirf taqreer kernay say PM nahi bana jata uss k liya koch tayari bhi hoti hay jo ap k leader ki nazar nahi ati un ka ziada tar waqt TV pay he guzarta hay aur TV pay anay say koi election nahi jeet sakta.................

Anyways umeed hay 25 dec ko agar IK ka jalsa karachi may howa tau ap zaroor shirkat karain gi
    dunt worry 25th k baad sab clear ho jae ga. . .n hopefully jaein ge jalse me bhi n vote bhi dein ge. . .ji zarur dekhte hein k sirf taqreerein kerne se PM bante hein ya nahi. .

---------- Post added at 03:01 AM ---------- Previous post was at 02:43 AM ----------

Quote Originally Posted by 2ndtime View Post
    Najaney kyoun mujhey aisa laga k ap ki baat ka jawab diya jaye...Aisa nahi hai k k kisci bhi party ka supporter bikao hi ho..her insan ki pasand apni hoti hai..or age ap ko aisa lag raha hai k yeh Darney ki yaah Bokhlaney ki nishani hai to phir mai to yehi keh sakta houn k pareshaan to PTI k supporters ho rahey hain,jin ko kabhi tankeed bardashatkerney ki aadat nahi thi..Ab oun ki party PTI per tankeed ho rahi hai,PTI ki policiees per oungli outhaye ja rahi hai.....Pehley ap ko her taraf HARA hi HARA dikhta tha..Ab ap ko Dunya k or bhi rang nazar aa rahey hain...!! Her insaaan ko yeh haq hai k apney passand yaa na passand ka izhaar kahey..Per yeh thek rawaeya nahi hai k ager kisci policey per tankeed ko ap Personal lay lain...
    Mai nai ake jagha parha tha, k jO kisci per ake galat tohmaat lagaye ga..ous ki kabaar mai ake bicho chor diya jaye ga..!! pata nahi sach hai k galat...
    per jo chez sach hai woh yeh hi hai k tohmat lagana thek baat nahi....Reply lamba ho gya hai.Mujhey pata hai PTI k supporters ko IK ki takreer k elawa kisci or ki takreer achi nahi lagti...
    You're damn right PTI supporters ko IK ki takreer ke ilawa kisi or ki takreer sunne ki zarurat hi nahi hei. . bohot sun chuke takreerein do do bar gov. mein aaker bhi all yr leader did was only lambi lambi Takreerein. . .
    n talking abt bichu. . .. . OUCH! wo to already Pak awaam per qabar mein jane se pehle hi charhe huwe hein . . kabhi gareeb awaam ko loot ker, kabhi bijli chori kabhi tax chori ker ke dunk maar hi rahe hein. . . .

speedyturtle is offline fk ke mods MOTEY hain
    Never argue with an idiot,
    they drag you down to their
    level and beat you with
    experience.

Quoted
    342 Post(s)

bilkul bhi nahi janab! healthy criticism to hamesha achi hoti hei n IK ne hamesha is ka logical reply hi diya hei lekin beja criticism jis ka na sir ho na per . . . IK ke past ya us ki ex wife ya us ki kisi party member ke misconduct ko le ker criticise kerna parhe likhon ka shewa nahi. . . IK ka character itna strong hei k ye log dhundne se bhi in ke against kuch solid nahi la sake so there goes his ex wife n past n blah blah. . .

I normally stay out of these fights between mainly pmlN and pti as for me its same as banging my head against the wall but from my experience i dont see that pti supporters can take criticism very well. Dont take me wrong i am not against IK and i believe that he is an honest man but just cause he is honest doesnt mean that all his party workers would be same as well. One more thing is that other might criticize you in a manner which u might not like but you have keep ur cool and give ur answers in a way where u can make them see sense. Calling each other with names like noora league and taliban khan would get u guys no where and you would not be taken seriously even if you are right.

SPEEDY
    enjoy

mansif is offline Genius Member
    Edit>

Blog Entries
    Quoted
    727 Post(s)

lagta hai pti ke ghubarey se huwa nikkaltee ja rahee hai...aray bahi abhi to elections bohat door hain...abhi se huwa nikaal dee to agay kia banay ga.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    757 Post(s)

Quote Originally Posted by speedyturtle View Post
    I normally stay out of these fights between mainly pmlN and pti as for me its same as banging my head against the wall but from my experience i dont see that pti supporters can take criticism very well. Dont take me wrong i am not against IK and i believe that he is an honest man but just cause he is honest doesnt mean that all his party workers would be same as well. One more thing is that other might criticize you in a manner which u might not like but you have keep ur cool and give ur answers in a way where u can make them see sense. Calling each other with names like noora league and taliban khan would get u guys no where and you would not be taken seriously even if you are right.

SPEEDY
    enjoy
    thnxs for yr concern. . .if u dunt see sense in my simple reply above then i dunt think any one can make anyone see the sense. wese common sense is v imp to see the sense. . which they do not want to see. . coz after all they hve a job to do na. . . , , , hey m just joking n keeping my cool. . .nothing personal. . .

---------- Post added at 03:29 AM ---------- Previous post was at 03:25 AM ----------

Quote Originally Posted by mansif View Post
    lagta hai pti ke ghubarey se huwa nikkaltee ja rahee hai...aray bahi abhi to elections bohat door hain...abhi se huwa nikaal dee to agay kia banay ga.
    aap ke bro columbus ki Hisab se aap ki ye reply daleelana category mein fit nahi ho rahi, , , ,n aap log to daleel se hi baat kerte hein. . . .so try again dear. . . :p

Ath3r is offline Banned
    SNIPER

Blog Entries
    Quoted
    2282 Post(s)

dunt worry 25th k baad sab clear ho jae ga. . .n hopefully jaein ge jalse me bhi n vote bhi dein ge. . .ji zarur dekhte hein k sirf taqreerein kerne se PM bante hein ya nahi. .
    bas kerdo bas.............................. intizar karain elections kay results ka jalso'n ka nahi.

BTW clear kia hojaey ga 25th dec 2011 k baad??

786Pakistan is offline Member
    Edit>

Quoted
    2 Post(s)

PTI and ISI zindabaad!

genilia is offline Junior Member
    Edit>

Quoted
    68 Post(s)

Quote Originally Posted by imrankhan1984 View Post
    Ab dono noora league mein ja kar Qeemany Wale Naan Khao.... enjoy....
    qeemay wala naan tu thread start kernay pe mila hoga. ab tu in muhtarma ko yellow cab milay gi. socho k ye larki taxi chlati hoi kesi lage gi

Page 2 of 2 First 12