387 Post(s)

Post جماعت اسلامی کا تصور دین

جماعت اسلامی کا تصور دین

ماخوذ از
    جماعت اسلامی کا مقصد ،تاریخ اور لائحۂ عمل
    از
    سید ابولاعلیٰ مودودی رحمتہ اللہ علیہ

2. The Following 2 Users Say Thank You to iamamuslim For This Useful Post:

R4BIAN (12-14-2011), saboorkhan (12-14-2011)

gyn9477 is offline Star Member
    We could do Better for our
    Pakistan!!!

Blog Entries
    Quoted
    25 Post(s)

Re: جماعت اسلامی کا تصور دین

Jamat e Islami is not a political party neither its leadership, as in geographic location and social circumstances of pakistan where a lot of clans, tribes, casts, ideologies , religions, and religious sects live with history and socially inspired by centuries of Hindu majority in the region as political parties accept every one who lives in your boundaries, lots of cultures and invaders came in to this region brings different ideas and cultures which creates colourful society , Jamat's solution or Respected Moudodi's solution was for one Muslim sect of them not for all , I think this was the problem why JI never become a political power in Pakistan, its ideas or research always not accepted by majority of Pakistanis, I never found an easy solution by JI always i have to read prequels and sequels to understand it, what will happened with an ordinary citizen,

in short, to understand JI first we have to be educated in mansoorah.

Ijtihaad is very important way to find solutions when did we as a Muslim (leave minority Pakistanis) done ijtihaad in pakistan only ?

I was inspired by Mulana's work and his struggle now a days i read ghamdi sahib, i hope he keep guiding us towards solutions educating public bringing awareness and telling public the truth and public will decide what to do,

JI getting involved in politics was very premature decision.

iamamuslim is offline video
    Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

Quote Originally Posted by TahiraUmmeMomina View Post
    I have read most of the Maudoodi Sahib's books. Please define Riba and what is the difference between Intrest and Riba, in my openion Maulana Maudoodi himself was not clear about this very basic issue so how could he able to solve "insan ka muashi masala", please correct me if I'm wrong.
    Quote Originally Posted by DilDil View Post
    Thanks for arguments and counter arguments on this very important and interesting issue. But reading all that is confusing me, a simple student of knowledge. Please help me understand it a little better.

When you make a very important statement which could be stated as the Foundation of the Deen and give no proof or evidence, then I am lost and unhappy.
    Example is this statement: ''
    described deen as complete code of lfie which can happen only if state is is hands of Sulaha'' . No evidence from Quran and Sunnah is provided. Please help.

---------- Post added at 10:39 PM ---------- Previous post was at 10:37 PM ----------

I do not expect a detailed answer, just a few quotes from the Quran and Sahih Hadith would suffice.

---------- Post added at 10:46 PM ---------- Previous post was at 10:39 PM ----------

''difference between Intrest and Riba'' > different languages. Am I correct? Or was it sood and riba. I don't know if there is a difference. I would wait for this answer as well.

---------- Post added at 10:48 PM ---------- Previous post was at 10:46 PM ----------

Would you please use '' reply with quote '' facility, so I know when the answer is delivered, while I am off on some other net pages. Thanks.

---------- Post added at 11:03 PM ---------- Previous post was at 10:48 PM ----------

@TahiraUmmeMomina & iamamuslim are gone and the questioner is left unattended. Same happened in karachi the mullah absconded and the students were left alone.
    May be you are searching for reply. I shall wait. Thanks sister and brother.

---------- Post added at 11:06 PM ---------- Previous post was at 11:03 PM ----------

I am so keen to know the difference between Sood and Riba. I really want to know. Please guide me on this.

---------- Post added at 11:08 PM ---------- Previous post was at 11:06 PM ----------

What is allowed and what is not. Such as : Is the Bank Fixed Term deposit profit allowed or not?
    If you are really interested and dont behave like ashahid,then u know this topic can be described in 1 line....

Read this book from Syed Maududi..HE WAS CRYSTAL CLEAR ON RIBA AND INTEREST

Download Link:

http://www.quranurdu.com/books/urdu_books/13%20Sood.pdf

DilDil is offline Star Member
    DilDil

Quoted
    543 Post(s)

Quote Originally Posted by iamamuslim View Post
    If you are really interested and dont behave like ashahid,then u know this topic can be described in 1 line....

Download Link:

http://www.quranurdu.com/books/urdu_books/13 Sood.pdf
    Brother, thank you for the link. I am sure it would make a good reading. I appreciate your eagerness in spreading the message of Islam. This is one way of learning about Islam as well. Very few would have complete knowledge of it in one go. We all learn as we go along with life and discuss with others.

You have answered on Riba, which was a question directed at the sister. But the Main Question to you has not been answered and that is a very very serious issue. I shall explain why, later. I repeat my question here once again:

You say in your quote: ''described deen as complete code of life which can happen only if state is is hands of Sulaha''
    What happens if you can't find a Sulaha of your standard?

In my limited knowledge, this statement could lead to total abolition or non practice of Islam. It would be rare to get Sulaha into Power, hence the 'complete code of life, which is Islam' is an impossibility. Not only very difficult but rather impossible for me as a student of knowdge to swallow that. I would have no hesitation to reject that as false and fabricated and a misleading statement. Please @
    iamamuslim advise immediately.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

Brother, thank you for the link. I am sure it would make a good reading. I appreciate your eagerness in spreading the message of Islam. This is one way of learning about Islam as well. Very few would have complete knowledge of it in one go. We all learn as we go along with life and discuss with others.

You have answered on Riba, which was a question directed at the sister. But the Main Question to you has not been answered and that is a very very serious issue. I shall explain why, later. I repeat my question here once again:

You say in your quote: ''described deen as complete code of life which can happen only if state is is hands of Sulaha''
    What happens if you can't find a Sulaha of your standard?

In my limited knowledge, this statement could lead to total abolition or non practice of Islam. It would be rare to get Sulaha into Power, hence the 'complete code of life, which is Islam' is an impossibility. Not only very difficult but rather impossible for me as a student of knowdge to swallow that. I would have no hesitation to reject that as false and fabricated and a misleading statement. Please @
    iamamuslim advise immediately.
    My dear brother
    I appreciate ur sincerity towards understanding

I replied in deatil with references from Quran and Sunnah.....Its not only important but farz on every Muslim to remove the people who are in state against Islam and bring the Sulaha......

Please visit this thread

https://www.friendskorner.com/forum/f...hy-how-232912/

Jazak ALLAH..May ALLAH guide us all to right path.ameen

DilDil

Quoted
    543 Post(s)

My dear brother
    I appreciate ur sincerity towards understanding

I replied in deatil with references from Quran and Sunnah.....Its not only important but farz on every Muslim to remove the people who are in state against Islam and bring the Sulaha......

Please visit this thread

https://www.friendskorner.com/forum/f...hy-how-232912/

Jazak ALLAH..May ALLAH guide us all to right path.ameen
    Your intentions seem good, but you are falling into the same trap into which the Extremists like Khawarij and the Taliban have fallen. '' The farz of removing the leaders in search of the Sulha ''. Do you know that despite the excellent work on Islam done by Maulana Maududi he has made some blunders as well. He has set this principle of removing the leaders to get in the 'sulha' and was followed up by Syed Qutb, Sheik Albanna and others in Egypt leading upto Binladen. All this blood shed has been caused by this 'farz' principle of yours.
    I don't have to read the book on the link, I have read many and including 'khilfat o malakiat' by maududi sb. And I was shocked to read what he wrote there. I read his Tafheem, along with good work he has shown some blunders in it, and he addressed most of the prophets like Musa and Eesa in a very disrespectful manner.

Do not follow him totally. Take where ever he is correct and leave aside where he has gone wrong. On this issue of getting the 'sulha' he has caused people to go out of the pale of Islam and land with the Khawarij.

List of 436 Articles on Islam listed here with links :

Scribd - Articles - Islamic & General

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

Your intentions seem good, but you are falling into the same trap into which the Extremists like Khawarij and the Taliban have fallen. '' The farz of removing the leaders in search of the Sulha ''. Do you know that despite the excellent work on Islam done by Maulana Maududi he has made some blunders as well. He has set this principle of removing the leaders to get in the 'sulha' and was followed up by Syed Qutb, Sheik Albanna and others in Egypt leading upto Binladen. All this blood shed has been caused by this 'farz' principle of yours.
    I don't have to read the book on the link, I have read many and including 'khilfat o malakiat' by maududi sb. And I was shocked to read what he wrote there. I read his Tafheem, along with good work he has shown some blunders in it, and he addressed most of the prophets like Musa and Eesa in a very disrespectful manner.

Do not follow him totally. Take where ever he is correct and leave aside where he has gone wrong. On this issue of getting the 'sulha' he has caused people to go out of the pale of Islam and land with the Khawarij.

List of 436 Articles on Islam listed here with links :

Scribd - Articles - Islamic & General
    Khuda ka khof karo yar...do u even know who were khwarij..unko Molana say Mila rahay ho..jb keh khwarij ki takfeer per ijmaa umat hay

watch this and listen Molana's stance

can u plz give reference where Molana disrespected Prophets????Muaz ALLAH as u claimed

---------- Post added at 02:53 PM ---------- Previous post was at 02:50 PM ----------

AND DO U KNOW WHY KHWARIJ BY DECLARED KAFIR by Ijmaa e UMat????

because they called everyone else kafir except them...

Now plz think before speak or bring proof where Molana said any such thing

or surely U will have to answer for this baseless allegation on the day of judgment

Read that thread which i posted link...

NOT JUST MOLANA MAUDUDI BUT MOLANA SHABIR USMANI,SHAH WALIULLAH AND MANY OTHERS HAVE SAID SAME THING

DilDil

Quoted
    543 Post(s)

Khuda ka khof karo yar...do u even know who were khwarij..unko Molana say Mila rahay ho..jb keh khwarij ki takfeer per ijmaa umat hay

watch this and listen Molana's stance

can u plz give reference where Molana disrespected Prophets????Muaz ALLAH as u claimed

I don't wish to give more time on this. You are feeding me with more of the Maulana stuff. I had requested a few Proofs or Refrences from the Quran and Sahih Hadith in support of your statement : ''described deen as complete code of life which can happen only if state is is hands of Sulaha''

If you can't then please don't bother to write more. And I am sure you can't, as this is not a part of Islam. It is a Deviation created by some of the newer groups responsible for thousands of killings, murders and turmoil. This all Allah has condemned.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

HERE ARE REFERENCES JUST FROM QURAN AND HADITH

اقامت دین فرض ہے
    احمد اقبال قاسمی*
    [/CENTER]

اقامتِ دین تمام فقہاے اسلام کے نزدیک متفقہ اور مسلّمہ فریضہ ہے۔ اس میں اختلاف اور تفرقہ حرام ہے۔ جس طرح دین کی تبلیغ، ہماری ذمہ داری ہے، دین کے احکامات پر انفرادی اور اجتماعی طور پر عمل درآمد بھی ہماری ذمہ داری ہے۔ یہ ذمہ داریاں ہم نے ازخود نہیں لیں بلکہ ربِ کائنات جس نے ہم کو عدم سے وجود بخشا، وہ ہمارا مالک اور حقیقی ولی ہے، وہی اس کا حق رکھتا ہے کہ وہ انسانی پیدایش کا مقصد بتائے اور اس کے لیے ضابطہ اور قانون بنائے۔ اس نے ہمیں انبیا ؑ کا وارث قرار دیا ہے۔ اس نے انبیا ؑ کی بعثت کا مقصد اقامتِ دین کو قرار دیا۔ حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے بعد اب کوئی نبی نہیں آئے گا، لہٰذا یہ فریضہ اُمت مسلمہ کے سپرد کیا گیا۔ اس طرح ازخود اقامت دین ہماری زندگی کا مقصد بن جاتا ہے۔ مقصدِ زندگی قرار دینے کے بعد یہ ضروری ہے کہ ہم اپنے مقصد زندگی کا صحیح شعور حاصل کریں اور اس کے مطابق اپنے اندر مطلوبہ اخلاق، اوصاف اور استعداد پیدا کریں۔

اقامت دین کی فرضیت سمجھنے کے لیے ہمیں سب سے پہلے قرآن حکیم اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا اسوہ جو درحقیقت ایک ہی چیز کے دو عنوان ہیں، کا جائزہ لینا ہوگا۔ فرق صرف علم اور عمل کا ہے۔ قرآن اللہ کے دین کو علمی صورت میں پیش کرتا ہے اور اسوۂ و سیرت اس کو عملی شکل میں ظاہر کرتے ہیں۔ فقہ میں دونوں کو کتاب و سنت سے تعبیر کرتے ہیں۔ اس کے بعد صحابہ کرام اور تابعین اور تاریخِ اسلام کے بزرگوں کی سیرت و خدمات اور قربانیوں کا مطالعہ کرنا ہوگا۔

دین کسے کہتے ھیں؟

قرآن حکیم کی ۱۱۴ سورتوں میں سے ۴۰ سورتوں میں دین کا ذکر آیا ہے۔
    تفصیل یہ ہے:
    ان آیات میں دین کو دین اللّٰہ دو جگہوں پر کہا گیا:
    الدین الحق پانچ جگہوں پر،
    یوم الدین ۱۳جگہوں پر،
    الدین القیم تین مرتبہ آیا۔
    دین القیمہدو جگہوں پر،
    مخلصین لہ الدینچھے مقامات پر،
    مخلصا لہ الدینتین جگہوں پر،
    اخلصوا دینھم،
    النساء میں اتخذوا دینکم ھذوا ولعبا،
    المائدہ میں اتخذو دینھم لھوا،
    الانعام میں اتخذوا دینھم لھوا،
    الاعراف میں ایک ایک مرتبہ آیا ہے۔
    مجموعی طور پر ۹۴ مرتبہ لفظ دین کا ذکر کیاگیا ہے۔
    اہم رکن اسلام صلوٰۃ (نماز) کا بھی قرآن شریف میں ۹۴ مرتبہ ذکر آیا ہے۔

اقامتِ دین کی فرضیت

وَ اِذْ قَالَ رَبُّکَ لِلْمَلآءِکَۃِ اِنِّیْ جَاعِلٌ فِی الْاَرْضِ خَلِیْفَۃً ط(البقرہ ۲:۳۰)
    ’’پھر ذرا اس وقت کا تصور کرو جب تمھارے رب نے فرشتوں سے کہا تھا کہ میں زمین میں ایک خلیفہ بنانے والا ہوں‘‘۔

فرشتوں سے کلام اور جنت میں قیام کے بعد یہ مرحلہ آتا ہے کہ حضرت آدم ؑ کو حکم ہوتا ہے:
    قُلْنَا اھْبِطُوْا مِنْھَا جَمِیْعًا فَاِمَّا یَاْتِیَنَّکُمْ مِّنِّیْ ھُدًی فَمَنْ تَبِعَ ھُدَایَ فَلَا خَوْفٌ عَلَیْھِمْ وَ لاَھُمْ یَحْزَنُوْنَo
    (البقرہ ۲:۳۸)
    ’’ہم نے کہا کہ تم سب یہاں سے اُتر جاؤ پھر جو میری طرف سے کوئی ہدایت تمھارے پاس پہنچے تو جو لوگ میری اس ہدایت کی پیروی کریں گے ان کے لیے کسی خوف اور رنج کا موقع نہ ہوگا۔ اور جو اس کو قبول کرنے سے انکار کریں گے اور ہماری آیات کو جھٹلائیں گے وہ آگ میں جانے والے لوگ ہیں جہاں وہ ہمیشہ رہیں گے‘‘۔
    ان آیات سے سب سے اہم حقیقت یہ سامنے آتی ہے کہ آسمان اور زمین اور ساری کائنات میں اقتدار اعلیٰ اللہ رب العالمین کا ہے۔ وہی خالق اور وہی حاکم ہے۔ دوسرے یہ کہ زمین میں اللہ تعالیٰ کے احکام کی تنفیذ کے ذمہ دار اس کے نائب انبیا علیہم السلام ہیں۔ حضرت آدم ؑ سے لے کر نبی صلی اللہ علیہ وسلم تک سارے انبیاؑ خلافتِ الٰہیہ کے منصب پر فائز تھے۔ اللہ تعالیٰ نے انھیں منتخب فرمایا تھا اور ضمنی طور پر یہ بھی واضح ہوا کہ نبوت کا سلسلہ جب آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم پر ختم ہوا تو اب خلافت رسولؐ کا سلسلہ اس کے قائم مقام ہوا ،اور اس کے خلیفہ کا تقرر ملت کے انتخاب سے قرار پایا۔ اب قیامت تک کوئی نبی نہیں آئے گا۔ جو فریضہ انبیا ؑ اور رسولؐ کے سپرد ہوا تھا وہ اُمت محمدیہؐ کے سپرد کر دیا گیا۔ یہی اس اُمت کی وجۂ امتیاز ہے۔ کارِ نبوت کی ذمہ داری پوری اُمت پر عائد کی گئی۔

فرشتوں کے مکالمے سے حضرت آدم ؑ کے فائق اور برتر ہونے کا اظہار ہوتا ہے اور یہ بھی کہ حضرت آدم ؑ کو معلم کا درجہ دیا گیا اور فرشتوں کوطالب علم کا۔ عبودیت مخلوق کی صفت ہے، خالق کی نہیں۔ علم اللہ تعالیٰ کی صفت ہے۔ علم کی وجہ سے آدم ؑ خلافت کے مستحق ہوئے، جب کہ فرشتے اہل نہ تھے۔
    (معارف القرآن، مفتی محمد شفیع)

ان آیات سے مقصدِ تخلیقِ آدم اور نسلِ انسانی کی کائنات میں حیثیت اور اس کے صحیح مقام کا علم حاصل ہوا، انسان محکوم ہے حاکم اور خودمختار نہیں۔ حدود اللہ کے دائرے میں رہتے ہوئے اسے محدود اختیارات حاصل ہیں۔ خلافت الٰہیہ کے تقاضوں کی تکمیل اس کا مقصد زندگی ہے۔

فریضہ اقامت دین کی بحث میں ہمیں سب سے زیادہ رہنمائی سورۂ شوریٰ میں ملتی ہے:

شَرَعَ لَکُمْ مِّنَ الدِّیْنِ مَا وَصّٰی بِہٖ نُوْحًا وَّالَّذِیْٓ اَوْحَیْنَآ اِِلَیْکَ وَمَا وَصَّیْنَا بِہٖٓ اِِبْرٰہِیْمَ وَمُوْسٰی وَعِیْسٰٓی اَنْ اَقِیْمُوا الدِّیْنَ وَلاَ تَتَفَرَّقُوْا فِیْہِط(الشوریٰ ۴۲:۱۳) ’’اس نے تمھارے لیے دین کا وہی طریقہ مقرر کیا ہے جس کا حکم اس نے نوحؑ کودیا تھا اور جسے اے محمدؐ اب تمھاری طرف ہم نے وحی کے ذریعے بھیجا ہے اور جس کی ہدایت ہم ابراہیم ؑ اور موسٰی ؑ اور عیسٰی ؑ کو دے چکے ہیں اس تاکید کے ساتھ کہ قائم کرو اس دین کو اور اس میں متفرق نہ ہوجاؤ‘‘۔ اس آیت کریمہ سے فریضہ اقامت دین کا قرآنی حکم عبارۃ النص (آیت کا مقصود) سے براہِ راست ثابت ہے، یعنی یہ آیت اسی مقصد کے بیان کے لیے نازل ہوئی ہے۔ قرآن کی یہ آیات مکی دور میں نازل ہوئی تھیں۔

معارف القرآن میں مفتی محمد شفیع رحمۃ اللہ علیہ اس آیت کی تشریح اس طرح فرماتے ہیں کہ اقامت دین فرض ہے اور اس میں تفریق حرام ہے۔
    پھر لکھتے ہیں کہ : ’’اس آیت میں دو حکم مذکور ہیں۔
    ایک، اقامت دین۔
    دوسرے، اس کا منفی پہلو، یعنی اس میں تفرق کی ممانعت،
    جب کہ جمہور مفسرین کے نزدیک اَنْ اَقِیْمُوْا الدِّیْنَ میں حرف اَنْ تفسیر کے لیے ہے تو دین کے معنی متعین ہوگئے کہ مراد وہی دین ہے جوسب انبیا ؑ میں مشترک چلا آرہا ہے۔ اور یہ بھی ظاہر ہے کہ وہ دین مشترک بین الانبیا اصول عقائد، یعنی توحید، رسالت، آخرت پر ایمان، اور عبادات، نماز، روزہ، حج، زکوٰۃ کی پابندی ہے، نیز چوری، ڈاکا، زنا، جھوٹ، فریب، دوسروں کو بلاوجہ شرعی ایذا دینے وغیرہ اور عہدشکنی کی حرمت ہے جو سب ادیانِ سماویہ میں مشترک اور متفق علیہ چلے آئے ہیں‘‘۔
    (معارف القرآن، ج ۷، ص ۶۷۸)
    مولانا شبیر احمد عثمانی اپنی تفسیر عثمانی میں تحریر فرماتے ہیں کہ اس جگہ حق تعالیٰ نے صاف طور پر بتلا دیا کہ اصل دین ہمیشہ سے ایک ہی رہا ہے۔ عقائد اور اصول دین میں تمام متفق رہے ہیں۔ سب انبیا اور ان کی اُمتوں کو حکم ہوا ہے کہ دین الٰہی کواپنے قول و فعل سے قائم رکھیں اور اصل دین میں کسی طرح تفریق یا اختلاف کو روا نہ رکھیں۔

مولانا مودودی نے سورۂ شوریٰ کی اس آیت کی تفہیم انتہائی بلیغ اور مدلل انداز میں پیش کی ہے اور دیگر حوالے بھی دیے ہیں۔ انھوں نے آیت کے پہلے لفظ شَرَعَ لَکُمْ سے اصطلاحی طور پر ضابطہ اور قاعدہ مقرر کرنا بتایا۔ شرع اور شریعت سے قانون اور شارع کو واضعِ قانون کے ہم معنی قرار دیا۔ پھر اپنے اس اہم ترین استدلال کی طرف متوجہ فرماتے ہیں کہ تشریع خداوندی فطری اور منطقی نتیجہ ہے اس بڑی حقیقت کا کہ اللہ ہی کائنات کی ہر چیز کا مالک ہے اور وہی انسان کا حقیقی ولی ہے۔ اس طرح وہی اس کا حق رکھتا ہے کہ انسان کے لیے قانون اور ضابطے وضع کرے (تفہیم القرآن، ج۴، ص ۴۸۷)۔
    اس آسان استدلال سے مغرب کے تمام باطل اور مادی فلسفوں کی خوب صورت طریقے سے تردید ہوجاتی ہے۔ مغرب کا کلمہ لاالٰہ الا انسان ہے، جب کہ اسلام کا کلمہ لاالٰہ الا اللہ ہے۔ مغرب کے مطابق قانون سازی کا اختیار انسان اور جمہور کو ہے، جب کہ قرآن کے مطابق یہ حق صرف اور صرف اللہ کو حاصل ہے۔

اقامتِ دین کی اصطلاح

فقہاے اسلام نے سورۂ شوریٰ کی آیت اَقِیْمُوْا الدِّیْنَ سے اخذ کرتے ہوئے اقامت دین کا اصطلاح کے طور پر استعمال شروع کیا ہے۔ جب توریت نازل ہوئی تھی تو توریت کی اقامت کا نام اقامت دین تھا، اور جب انجیل نازل ہوئی تو اُس کی اقامت بھی اقامتِ دین تھا، اور اب قیامت تک قرآن کی اقامت کا نام بھی اقامتِ دین ہے۔ خود قرآن نے اہلِ کتاب کے بارے میں کہا ہے:
    وَ لَوْ اَنَّھُمْ اَقَامُوا التَّوْرٰۃَ وَ الْاِنْجِیْلَ وَ مَآ اُنْزِلَ اِلَیْھِمْ مِّنْ رَّبِّھِمْ لَاَکَلُوْا مِنْ فَوْقِھِمْ وَ مِنْ تَحْتِ اَرْجُلِھِمْ ط (المائدہ ۵:۶۶)
    ’’اور اگر وہ توریت اور انجیل اور جو کچھ اُن پر اُن کے رب کے طرف سے نازل ہوااُسے قائم رکھتے تو رزق اُن کے اُوپر سے برستا اور نیچے سے اُبلتا‘‘۔

پھر اسی سورہ میں آگے آیت ۶۸ میں اہلِ کتاب کو مخاطب کرکے جو بات کہی گئی ہے اس پر غور کیجیے کہ یہ خطاب اُنھی کے لیے نہیں بلکہ ہمارے لیے بھی کتنا اہم ہے:
    قُلْ یٰٓاَھْلَ الْکِتٰبِ لَسْتُمْ عَلٰی شَیْءٍ حَتّٰی تُقِیْمُوا التَّوْرٰۃَ وَ الْاِنْجِیْلَ وَمَآ اُنْزِلَ اِلَیْکُمْ مِّنْ رَّبِّکُمْ ط (المائدہ ۵:۶۸)
    ’’کہہ دو کہ اے اہلِ کتاب تم ہرگز کسی اصل پر نہیں ہو جب تک کہ توریت اور انجیل اور ان دوسری کتابوں کو قائم نہ کرو، تمھاری طرف جو تمھارے رب کی طرف سے نازل کی گئی ہیں‘‘۔

مفسرین نے لکھا ہے: وَمَآ اُنْزِلَ اِلَیْکُمْ مِّنْ رَّبِّکُمْ سے مراد قرآن شریف ہے تو اس کا مطلب یہ ہوا کہ جب تک تم توریت انجیل اور قرآن کی اقامت نہ کرو گے اُس وقت تک تم دینی و مذہبی لحاظ سے کچھ نہیں ہو۔ اس طرح یہ بات واضح ہوجاتی ہے کہ جو شخص بھی اللہ کی کتاب پر ایمان کا مدعی ہے اس پر اس کتاب کی اقامت فرض ہے، اور اب قیامت تک اقامتِ قرآن ہی کا نام ’اقامتِ دین‘ ہے۔

مولانا سیدابوالحسن علی ندوی، تاریخ دعوت عزیمت میں حضرت شاہ ولی اللہ کے نظریۂ خلافت پربحث کرتے ہوئے لکھتے ہیں کہ کلیۃ الکلیات (اصل الاصول) وہ حقیقت ہے جس کا عنوان ’اقامتِ دین‘ ہے۔ غرض یہ ہے کہ اقامت دین ایک جامع اصطلاح ہے اور ان تمام احکامِ قرآنی پر حاوی ہے جو مَا اَنْزِلَ اللّٰہَ سے متعلق ہے۔

حضرت شاہ ولیؒ اللہ نے اپنے ترجمۂ قرآن فتح الرحمٰن میں من الدین کا ترجمہ ’از آئین‘ فرمایا ہے۔ مولانا مودودیؒ اس ترجمے سے استفادہ فرماتے ہوئے لکھتے ہیں کہ اللہ تعالیٰ نے جو تشریح فرمائی ہے اس کی نوعیت آئین کی ہے۔ اس توجیہ سے یہ بات آسانی سے سمجھ میں آجاتی ہے کہ آیت میں دین کے معنی ہی اللہ تعالیٰ کی حاکمیت مان کر اس کے احکامات کی اطاعت کرنے کے ہیں، اور یہ کہ وہ خالق و مالک ہونے کی بنا پر واجب الاتباع ہے۔ اس کے حکم اور قانون کی پیروی نہ کرنا بغاوت اور بندگی سے انکار کے مترادف ہے۔
    مولانا مودودیؒ نے دین کے مفہوم اور اقامتِ دین کو بڑی شرح و بسط سے بیان فرمایا ہے۔ معاشرے میں سہل پسندی اور بے عملی کے رجحان پر تنقید کرتے ہوئے وہ لکھتے ہیں: اقامت دین کا مقصد صرف تبلیغ دین سے پورا نہیں ہوتا، بلکہ دین کے احکامات پر کماحقہٗ عمل درآمد کرنا، اسے رواج دینا اور عملاً نافذ کرنا اقامت دین ہے۔ مزید وضاحت کے لیے لکھتے ہیں: دین مشترک بین الانبیا سے صرف ایمانیات عقائد اور چند بڑے بڑے اخلاقی اصول ہی مراد نہیں ہیں، بلکہ اس سے تمام ہی شرعی احکام مراد ہیں۔ دلیل کے طور پر مولانا نے قرآن حکیم کی وہ آیات پیش کی ہیں جن میں ان احکام کو واضح اور صریح طور پر دین سے تعبیر کیاگیاہے۔ ذیل میں وہ آیات درج ہیں
    :
    وَمَآ اُمِرُوْٓا اِِلَّا لِیَعْبُدُوا اللّٰہَ مُخْلِصِیْنَ لَہُ الدِّیْنَ حُنَفَآءَ وَیُقِیْمُوا الصَّلٰوۃَ وَیُؤْتُوا الزَّکَٰوۃَ وَذٰلِکَ دِیْنُ الْقَیِّمَۃِ

o(البینہ ۹۸:۵)
    ، اور ان کو اس کے سوا کوئی حکم نہیں دیا گیا تھا کہ اللہ کی بندگی کریں، اپنے دین کو اس کے لیے خالص کرکے، بالکل یک سو ہوکر، اور نماز قائم کریں اور زکوٰۃ دیں۔ یہی نہایت صحیح و درست دین ہے۔

حُرِّمَتْ عَلَیْکُمُ الْمَیْتَۃُ وَ الدَّمُ وَ لَحْمُ الْخِنْزِیْرِ وَ مَآ اُھِلَّ لِغَیْرِ اللّٰہِ بِہٖ وَ الْمُنْخَنِقَۃُ وَ الْمَوْقُوْذَۃُ وَ الْمُتَرَدِّیَۃُ وَ النَّطِیْحَۃُ وَ مَآ اَکَلَ السَّبُعُ اِلَّا مَا ذَکَّیْتُمْ قف وَ مَا ذُبِحَ عَلَی النُّصُبِ وَ اَنْ تَسْتَقْسِمُوْا بِالْاَزْلَامِ ط ذٰلِکُمْ فِسْقٌ ط اَلْیَوْمَ یَءِسَ الَّذِیْنَ کَفَرُوْا مِنْ دِیْنِکُمْ فَلَا تَخْشَوْھُمْ وَ اخْشَوْنِ ط اَلْیَوْمَ اَکْمَلْتُ لَکُمْ دِیْنَکُمْ وَ اَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِیْ وَ رَضِیْتُ لَکُمُ الْاِسْلَامَ دِیْنًا ط (المائدہ ۵:۳)،

تم پر حرام کیا گیا مُردار، خون، سور کا گوشت، وہ جانور جو خدا کے سوا کسی اور کے نام پر ذبح کیا گیا ہو، وہ جو گلا گھُٹ کر، یا چوٹ کھا کر، یا بلندی سے گر کر، یا ٹکرکھا کر مرا ہو۔ یا جسے کسی درندے نے پھاڑا ہو۔ سواے اُس کے جسے تم نے زندہ پاکر ذبح کرلیا۔ اور وہ جو کسی آستانے پر ذبح کیا گیا ہو۔ نیز یہ بھی تمھارے لیے ناجائز ہے کہ پانسوں کے ذریعے سے اپنی قسمت معلوم کرو۔ یہ سب افعال فسق ہیں۔ آج کافروں کو تمھارے دین کی طرف سے پوری مایوسی ہوچکی ہے، لہٰذا تم ان سے نہ ڈرو بلکہ مجھ سے ڈرو۔ آج میں نے تمھارے دین کو تمھارے لیے مکمل کر دیا ہے اور اپنی نعمت تم پر تمام کر دی ہے اور تمھارے لیے اسلام کو تمھارے دین کی حیثیت سے قبول کرلیا ہے۔
    معلوم ہوا کہ یہ سب احکام شریعت دین ہی کا حصہ ہیں۔

اَلزَّانِیَۃُ وَالزَّانِیْ فَاجْلِدُوْا کُلَّ وَاحِدٍ مِّنْہُمَا مِاءَۃَ جَلْدَۃٍ وَّلاَ تَاْخُذْکُمْ بِہِمَا رَاْفَۃٌ فِیْ دِیْنِ اللّٰہِ (النور ۲۴:۲)،

زانیہ عورت اور زانی مرد ،دونوں میں سے ہرایک کو ۱۰۰،۱۰۰ کوڑے مارو اور ان پر ترس کھانے کا جذبہ اللہ کے دین کے معاملے میں دامن گیر نہ ہو۔
    اس آیت میں قابلِ توجہ امر یہ ہے کہ یہاں فوجداری قانون کو دین اللہ فرمایا گیا ہے۔ معلوم ہوا صرف عبادت ہی دین نہیں ہے، مملکت کا قانون بھی دین ہے۔
    (تفہیم القرآن)
    ان تفصیلات کے بعد ان آیاتِ ربانی پر غور کرتے ہیں جن سے اصولِ فقہ کی روشنی میں اقامتِ دین کا فرض ہونا اور منشاے الٰہی کا مقصود ہونا دلالۃ النص اور اقتضاء النص سے ثابت ہوتا ہے۔

مولانا محمد اسحاق ندوی اپنی کتاب اسلام کے سیاسی نظام میں دینی حکومت کے قیام کے لیے سورۂ نساء کی آیت : اَطِیْعُوا اللّٰہَ وَ اَطِیْعُوا الرَّسُوْلَ وَ اُولِی الْاَمْرِ مِنْکُمْ (اے لوگو جو ایمان لائے ہو اطاعت کرو اللہ کی اور اس کے رسول کی اور ان لوگوں کی جو تم میں صاحبِ امر ہوں۔ النساء۴:۵۹) سے اقامتِ دین کا فرض ہونا اقتضاء النص سے ثابت کیا ہے۔ اس آیت میں صاحبِ امر کی اطاعت کا حکم دیا گیا ہے جس پر عمل اسی صورت میں ہوسکتا ہے جب صاحبِ امر موجود ہو۔ اب اسے وجود میں لانا بالفاظِ دیگر اقامت دین کے نظم کوقائم کرنا نص کا منشا اور مقتضا ہے۔

اسی طرح سورۂ انفال کی آیت:
    وَ اَعِدُّوْا لَھُمْ مَّا اسْتَطَعْتُمْ مِّنْ قُوَّۃٍ وَّ مِنْ رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْھِبُوْنَ بِہٖ عَدُوَّ اللّٰہِ وَ عَدُوَّکُمْ
    (اور تم لوگ جہاں تک تمھارا بس چلے زیادہ سے زیادہ طاقت اور تیار بندھے رہنے والے گھوڑے ان کے مقابلے کے لیے مہیا رکھو تاکہ ان کے ذریعے سے اللہ کے اور اپنے دشمنوں کو اور ان دوسرے اعدا کو خوف زدہ کر دو جنھیں تم نہیں جانتے۔ الانفال۸:۶۰)
    میں ہمیں حکم دیا جاتا ہے کہ ہم اپنی قدرت کی حد تک دشمنانِ دین کے مقابلے کے لیے قوت فراہم کریں۔ تنظیم، افراد اور نظم حکومت کا قیام بالفاظ دیگر نصب امامت خود قوت کا ایک حصہ ہے، بلکہ اس نوعیت کی کل قوتوں کا سرچشمہ ہے۔ اس آیت سے امام کے تقرر کی فرضیت اسی طرح ثابت ہوتی ہے جس طرح جنگ کے لیے اسلحہ مہیا کرنے کی فرضیت۔

سورۂ توبہ کی آیت:
    قَاتِلُوا الَّذِیْنَ لَا یُؤْمِنُوْنَ بِاللّٰہِ وَ لَا بِالْیَوْمِ الْاٰخِرِ وَ لَا یُحَرِّمُوْنَ مَا حَرَّمَ اللّٰہُ وَ رَسُوْلُہٗ وَ لَا یَدِیْنُوْنَ دِیْنَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِیْنَ اُوْتُوا الْکِتٰبَ حَتّٰی یُعْطُوا الْجِزْیَۃَ عَنْ یَّدٍ وَّ ھُمْ صٰغِرُوْنَo(جنگ کرواہلِ کتاب کے ان لوگوں سے جو اللہ اور یومِ آخرت پر ایمان نہیں لاتے اور جو کچھ اللہ اور اس کے رسول نے حرام کیاہے اسے حرام نہیں کرتے اور دین حق کو اپنادین نہیں بناتے۔ یہاں تک کہ وہ اپنے ہاتھ سے جزیہ دیں اور چھوٹے بن کر رہیں۔ التوبہ۹:۲۹) سے اقامتِ دین اور دینی نظام کے قیام کی فرضیت واضح طور پر ثابت ہوتی ہے۔ آیت کریمہ اہلِ اسلام کو قتال کا حکم دیتی ہے اور اس وقت تک جاری رکھنے کا حکم دیتی ہے تاآنکہ اہلِ باطل کو مغلوب کر کے ان سے جزیہ وصول کیا جائے اور انھیں چھوٹا بناکر رکھا جائے۔ ظاہر ہے کہ ان احکامات کو پورا کرنا دینی حکومت اور اقامتِ نظم دین کے بعد ہی ممکن ہے۔

سورۂ مائدہ کے ساتویں رکوع میں فرمایا:

وَ مَنْ لَّمْ یَحْکُمْ بِمَآ اَنْزَلَ اللّٰہُ فَاُولٰٓءِکَ ھُمُ الظّٰلِمُوْنَo
    (مائدہ۵:۴۵)،
    جو لوگ اللہ کے نازل کردہ قانون کے مطابق فیصلہ نہ کریں وہی ظالم ہیں۔
    وَ مَنْ لَّمْ یَحْکُمْ بِمَآ اَنْزَلَ اللّٰہُ فَاُولٰٓءِکَ ھُمُ الْفٰسِقُوْنََ
    o(مائدہ۵:۴۷)،
    اور جو لوگ اللہ کے نازل کردہ قانون کے مطابق فیصلہ نہ کریں وہی فاسق ہیں۔
    معلوم ہوا کہ تمام معاملات میں ما انزل اللّٰہ کے مطابق فیصلے نہ کرنے والے کافر، ظالم اور فاسق ہیں، اور اقامتِ دین حکومت و عدالت کی کرسیوں پر اسی طرح ضروری اور لازم ہے جس طرح اقامتِ صلوٰۃ کے لیے اوقات کے لحاظ سے ادایگی نماز اور مسجد کی تعمیر اور اُس کا انتظام۔ اور یہ کہ یہ سب فرائض اقامتِ دین کا حصہ ہیں۔

امر بالمعروف ونہی عن المنکر کی فرضیت
    وَلْتَکُنْ مِّنْکُمْ اُمَّۃٌ یَّدْعُوْنَ اِلَی الْخَیْرِ وَ یَاْمُرُوْنَ بِالْمَعْرُوْفِ وَ یَنْھَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ ط وَ اُولٰٓءِکَ ھُمُ الْمُفْلِحُوْنَ
    o(اٰل عمرن۳:۱۰۴) ،
    اور تم میں ایک جماعت ایسی ہونا ضروری ہے کہ (دوسروں کو بھی) خیر کی طرف بلایا کریں، بھلائی کا حکم دیں اور برائیوں سے روکتے رہیں۔

کُنْتُمْ خَیْرَ اُمَّۃٍ اُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَاْمُرُوْنَ بِالْمَعْرُوْفِ وَ تَنْھَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ تُؤْمِنُوْنَ بِاللّٰہِ (اٰل عمرن۳:۱۱۰) ،
    اب دنیا میں وہ بہترین گروہ تم ہو جسے انسانوں کی ہدایت و اصلاح کے لیے میدان میں لایا گیا ہے۔ تم نیکی کا حکم دیتے ہو، بدی سے روکتے ہو اور اللہ پر ایمان رکھتے ہو۔

ان دونوں آیتوں میں یامرون اور تامرون کے الفاظ استعمال کیے گئے ہیں، یعنی حکم دیتے ہو۔ یبلغون اور وتبلغون نہیں فرمایا گیا۔ گویا صرف پہنچا دینا اورتبلیغ کرنا کافی نہیں ہے بلکہ ربِ کائنات کائنات احکم الحاکمین کے دینی نظام کوقوت سے نافذ کرنا مقصود ہے۔

مولانا ابوالحسن ندوی اسلامیت اور مغربیت کی کش مکش میں اس آیت کے حوالے سے لکھتے ہیں: ’’اس کا سوال ہی پیدانہیں ہوتا کہ اس اُمت کی جگہ قافلے کے پیچھے اور حاشیہ برداروں کی صف میں ہو اور وہ دوسری اقوام کے سہارے زندہ رہے، اور قیادت و رہنمائی، امرونہی اور دینی وفکری آزادی کے بجاے تقلید اور نقل، اطاعت و سپراندازی پر راضی اور مطمئن ہو‘‘۔ اس مضمون کی دوسری آیات آل عمران (۳:۱۱۴)، الاعراف (۷:۱۶۷)، التوبہ (۹:۷۱)، الحج (۲۲:۱۴۱)، لقمان (۳۱:۱۷) ہیں۔
    سورۂ توبہ کی آیت ھُوَ الَّذِیْٓ اَرْسَلَ رَسُوْلَہٗ بِالْھُدٰی وَ دِیْنِ الْحَقِّ لِیُظْھِرَہٗ عَلَی الدِّیْنِ کُلِّہٖ
    (اللہ ہی ہے جس نے اپنے رسول کو ہدیت اور دین حق کے ساتھ بھیجا ہے تاکہ اسے پورے جنس دین پر غالب کردے۔ ۹:۳۳)
    سے اقامتِ دین کی فرضیت اور غلبۂ دین دلالت النص سے ثابت ہوتا ہے۔
    یہ آیت قرآن شریف میں تین جگہوں پر آئی ہے:
    سورۂ توبہ کی ۳۳ اور
    سورۂ صف کی آیت کا آخری ٹکڑا وَ لَوْ کَرِہَ الْمُشْرِکُوْنَ ہے،
    اور سورۂ فتح میں آیت کا آخری حصہ وَ کَفٰی بِاللّٰہِ شَھِیْدًا ہے۔
    پہلی دونوں آیتوں میں یہ بات کہی گئی ہے کہ دین حق کا غلبہ مخالفین کو خواہ کتنا ہی بُرا لگے ہم نے اپنے رسول کو اسی مقصد کے لیے بھیجا ہے،
    اور سورۂ فتح کا آخری حصہ بتاتا ہے کہ بعثت محمدیؐ کی اس غرض و غایت پر اللہ کی گواہی کافی ہے۔ اب اگر تمام دنیا مل کر بھی یہ کہے کہ محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی بعثت کا مقصد یہ نہیں تھا، اُس کی بات قابلِ سماعت نہ ہوگی۔
    مولانا مودودیؒ تفہیم القرآن میں لکھتے ہیں کہ اس آیت میں بعثت رسولؐ کی غرض یہ بتائی گئی ہے کہ جس ہدایت اور دین حق کو وہ خدا کی طرف سے لایا ہے اسے دین کی نوعیت رکھنے والے طریقوں اور قاعدوں پر غالب کردے۔ دوسرے الفاظ میں رسولؐ کی بعثت کبھی اس غرض کے لیے نہیں ہوئی کہ جو نظامِ زندگی لے کر وہ آیا ہے وہ کسی دوسرے نظامِ زندگی کا تابع اور اس سے مغلوب بن کر اور اس کی دی ہوئی رعایتوں اور گنجایشوں میں سمٹ کر رہے، بلکہ وہ بادشاہِ ارض و سما کا نمایندہ بن کر آتا ہے اور اپنے بادشاہ کے نظامِ حق کو غالب دیکھنا چاہتا ہے۔ اگر کوئی دوسرا نظامِ زندگی دنیا میں رہے بھی تو اسے خدائی نظام کی بخشی ہوئی گنجایشوں میں سمٹ کر رہنا چاہیے جیساکہ جزیہ ادا کرنے کی صورت میں ذمیوں کا نظامِ زندگی رہتا ہے۔
    (تفہیم القرآن، ج۲ص ۱۹۰)

حضوؐر کے اس مقصد بعثت کو شاہ ولی اللہ محدث دہلوی نے اپنی کتاب حجۃ اللّٰہ البالغہ اور ازلۃ الخفا میں متعدد مقامات پر پیش کیا ہے۔ اسی آیت پر بحث کرتے ہوئے شاہ صاحب نے یہ تحریر فرمایا ہے:
    ’’جان لینا چاہیے کہ اس آیت کی صحیح توجیہ یہ ہے کہ ہرغلبہ جودین حق کو حاصل ہوا وہ سب کا سب لیظھرہ علی الدین کلّہ میں داخل ہے، اور وہ عظیم الشان غلبہ، جو کسریٰ وقیصر کی حکومتوں کو درہم برہم کردینے کی شکل میں حاصل ہوا بدرجہ اولیٰ اس کلمے میں داخل ہے، اور اس بڑے درجہ ومرتبہ کے علَم بردار خلفاے راشدین تھے۔ ان بزرگوں کی کوششیں آنحضرتؐ کی بعثت کے مقتضا میں داخل تھیں۔
    (اقامتِ دین، سید احمد عروج قادری
    )
    شاہ ولی اللہ نے اپنی کتاب حجۃ اللّٰہ البالغہ میں مختلف عنوانات کے تحت بار بار یہ حقیقت دہرائی ہے کہ اللہ تعالیٰ انبیاے کرام کواقامت دین ہی کے لیے مبعوث فرماتا رہا ہے اور سیدنا محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو بھی اسی لیے مبعوث فرمایا تھا کہ وہ دین کو قائم کریں اور اُسے دوسرے ادیان باطل پر غالب کریں۔ گویا غلبۂ دین کے لیے اجتماعی جدوجہد اور قیامِ جماعت لازمی ہے۔

غلبۂ دین اور اُمت محمدیہؐ کی ذمہ داری

شاہ ولی اللہ ’الجہاد‘ کے تحت لکھتے ہیں:
    جان لو کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم خلافتِ عامہ کے ساتھ مبعوث ہوئے تھے اور آپ نے دین کو تمام ادیان پر غلبہ دینا تھا اور یہ کام جہاد اور آلاتِ جہاد تیار کرنے سے ہی ہوسکتا ہے۔ اگر جہاد کو لوگ چھوڑ دیں اور بیل کی دموں کے پیچھے لگ جائیں (یعنی حصولِ معاش میں لگ کر جہادسے غافل ہوجائیں) تو ذلت ان کو گھیر لے گی اور دوسرے ادیان والے ان پر غالب آجائیں گے۔

شاہ صاحب جہاد کی فضیلت کے بارے میں بہت سی حدیثوں کو پیش کرتے ہیں:

قال رسولؐ مثل المجاھد فی سبیل اللّٰہ کمثل القانت الصائم (اطراف المسند المعتلی)،
    حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: اللہ کی راہ میں جہاد کرنے والے کی مثال ایسی ہے جیسے کہ شب بیدار اور روزہ دار کی مثال ہے۔

وقال رسولؐ من احتبس فرساً فی سبیل اللّٰہ ایماناً باللّٰہ وتصدیقاً بوعدہ فان شبعہ وریہ و روثہ وبولہ فی میزانہ یوم القیامۃ (السنن الکبریٰ للبیہقی)،
    حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جس نے اللہ کی راہ میں اور اللہ پر ایمان رکھتے ہوئے ایک گھوڑا باندھا اور اُس کو پیٹ بھر کھانا کھلایا اس کو پانی پلایا اور قیامت کے دن اس کا چارا، لید اور پیشاب اس کی نیکیوں میں یہ سب تولے جائیں گے۔

قال رسولؐ ان اللّٰہ یدخل بسھم الواحد ثلاثۃ نفر فی الجنۃ صانعہ یحتسب فی صنعہ والرامی بہ ومنبلہ (سنن نسائی)،

حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: بے شک اللہ تعالیٰ ایک تیر کی وجہ سے تین افراد کو جنت میں داخل کرے گا۔ ایک بنانے والے کو جو اس کی صنعت میں ثواب چاہتا ہے اور چلانے والے اور تیر دینے والے کو۔

وقال رسولؐ من رمٰی بسھم فی سبیل اللّٰہ فھو لہ عدل محرر (سنن نسائی)،

حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:جو اللہ کی راہ میں ایک تیر چلائے گا اُس کو غلام آزاد کرنے کا ثواب ملے گا۔
    جب اقامتِ دین اور اعلاے کلمۃ اللہ کے سلسلے میں ایسے چھوٹے کام کا ثواب جنت ہے تو بڑی خدمات کے ثواب کا اندازہ آسانی سے لگایا جاسکتا ہے۔

اقامت قرآن کے لیے اسلامی حکومت کا قیام

اقامتِ قرآن کے لیے اسلامی حکومت (حکومتِ الٰہیہ) کا قیام لازمی ہے۔ قرآنی آیات احکام پر عمل صرف اسلامی حکومت کے ذریعے سے ہی کیا جاسکتا ہے:

وَالسَّارِقُ وَ السَّارِقَۃُ فَاقْطَعُوْٓا اَیْدِیَھُمَا جَزَآءًم بِمَا کَسَبَا نَکَالًا مِّنَ اللّٰہِ ط
    (المائدہ ۵:۳۸)،
    چور خواہ عورت ہو یا مرد، دونوں کے ہاتھ کاٹ دو۔ یہ ان کی کمائی کا بدلہ ہے اور اللہ کی طرف سے عبرت ناک سزا۔
    یٰٓاَیُّھَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوْٓا اِنَّمَا الْخَمْرُ وَ الْمَیْسِرُ وَ الْاَنْصَابُ وَ الْاَزْلَامُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّیْطٰنِ فَاجْتَنِبُوْہُ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُوْنَo(المائدہ ۵:۹۰)،
    اے لوگو جو ایمان لائے ہو، یہ شراب اور جُوا اور یہ آستانے اور پانسے، یہ سب گندے شیطانی کام ہیں، ان سے پرہیز کرو۔ اُمید ہے کہ تمھیں فلاح نصیب ہوگی۔

عہدصحابہؓ سے شراب پینے کی سزا ۸۰ کوڑے تھی۔ یہی مسلک امام ابوحنیفہ اور امام مالک کا ہے۔ امام شافعی کے نزدیک شراب نوشی کی حد ۴۰کوڑے ہے۔ ان حدود کا اجرا صرف حکومت کا کام ہے۔

وَالَّذِیْنَ یَرْمُوْنَ الْمُحْصَنٰتِ ثُمَّ لَمْ یَاْتُوْا بِاَرْبَعَۃِ شُہَدَآءَ فَاجْلِدُوْھُمْ ثَمٰنِیْنَ جَلْدَۃً وَّلاَ تَقْبَلُوْا لَھُمْ شَھَادَۃً اَبَدًا (النور۲۴:۴)،
    اور جو لوگ پاک دامن عورتوں پر تہمت لگائیں پھر چار گواہ لے کر نہ آئین ان کو ۸۰ کوڑے مارو اور ان کی شہادت کبھی قبول نہ کرو۔

اَحَلَّ اللّٰہُ الْبَیْعَ وَ حَرَّمَ الرِّبٰوا ط (البقرہ ۲:۲۷۵)، اللہ نے تجارت کو حلال کیا ہے اور سود کو حرام۔

قرآن حکیم میں
    قتال فی سبیل اللہ کے لیے گیارہ آیات
    اور جہاد کے لیے ۲۶ آیات آئی ہیں۔
    اسی طرح حدود اللہ کے اجرا کے لیے متعدد قرآنی آیات ہیں۔ اہلِ علم کا اس بات پر اتفاق ہے کہ ان قرآنی آیات پر اسلامی حکومت ہی کے ذریعے سے عمل ہوسکتا ہے اور اسلامی حکومت کی عدم موجودگی کی صورت میں انفرادی طور پران پر عمل نہیں کیا جاسکتا۔ ایسے تمام نصوصِ قرآنی سے بطور اقتضا اسلامی حکومت کے قیام کی فرضیت ثابت ہوتی ہے اور مسلم معاشرے کے تمام افراد پر اسلامی حکومت قائم کرنے کی کوشش کرنا حدِاستطاعت تک فرض ہے اور استطاعت کے باوجود اسلامی حکومت قائم کرنے کی کوششیں نہ کرنا ویسے ہی گناہ اور معصیت ہے، جیسے صاحبِ استطاعت مسلمان پر روزہ، نماز، زکوٰۃ، حج فرض ہے اور ان فرائض کا ترک کرنا عاقبت کو برباد کرنا ہے۔

شہادتِ حق اور اس کے تقاضے

قرآن حکیم میں مسلمانوں کی ایک بہت اہم اور بڑی ذمہ داری یہ بیان کی گئی ہے کہ وہ لوگوں کے سامنے حق کے گواہ بن کر کھڑے ہوں اور شہادتِ حق کی حجت پوری کریں۔ فرمایا گیا:
    وَ کَذٰلِکَ جَعَلْنٰکُمْ اُمَّۃً وَّسَطًا لِّتَکُوْنُوْا شُھَدَآءَ عَلَی النَّاسِ وَ یَکُوْنَ الرَّسُوْلُ عَلَیْکُمْ شَھِیْدًا ط (البقرہ ۲:۱۴۳)،
    ’’اور اسی طرح تو ہم نے تم کو ایک اُمت وسط بنایا تاکہ تم دنیا کے لوگوں پر گواہ ہو اور رسول تم پر گواہ ہو‘‘۔
    اس فقرے سے مراد یہ ہے کہ حشر کے دن جب حساب لیا جائے گا اُس وقت رسول ہمارے نمایندے ہوکر تم پر گواہی دیں گے کہ صحیح فکروعمل نظامِ عدل اور دین حق کی جو تعلیم انھیں اللہ سے ملتی تھی رسولؐ نے اس کو پوری طرح قولاً و فعلاً پہنچا دیا، اور اس کے بعد رسولؐ کے قائم مقام ہونے کی حیثیت سے اُمت محمدیہؐ نے اسے عام لوگوں تک پہنچانے میں اپنی صلاحیت اور قوت کی حد تک کوئی کوتاہی نہیں کی۔

اُمت محمدیہؐ کا منجانب اللہ گواہی کے منصب پر مامور ہونا درحقیقت اُس کو امامت اور پیشوائی کا مقا م عطا کیا جانا ہے۔ پھر آگے جو بیان تحویل قبلہ اور اتمامِ نعمت کا آیا ہے، اس سے یہ حقیقت واضح ہورہی ہے کہ بنی اسرائیل کو جو منصب امامت حاصل تھا وہ ختم ہوا اور اب امامتِ اُمم (اُمتوں کی امامت) کا منصب اُمت محمدیہؐ کو تفویض ہو رہا ہے۔
    سورۂ بقرہ کی اس آیت کے بعد سورۂ حج میں یہ بات ایک نئے انداز سے دہرائی گئی ہے:
    ھُوَ سَمّٰکُمُ الْمُسْلِمِیْنَ مِنْ قَبْلُ وَ فِیْ ھٰذَا لِیَکُوْنَ الرَّسُوْلُ شَھِیْدًا عَلَیْکُمْ وَ تَکُوْنُوْا شُھَدَآءَ عَلَی النَّاسِ(الحج ۲۲: ۷۸)،

اللہ نے پہلے بھی تمھارا نام مسلم رکھا تھا اور اس قرآن میں بھی تمھارا یہی نام ہے تاکہ رسولؐ تم پر گواہ ہو۔

اس تفصیل کے بعد منصب امامت و ہدایت اور اقامت دین کی اصل غرض سے آگاہ کیا جاتا ہے۔ اس ضمن میں تین آیات بڑی اہمیت کی حامل ہیں:

یٰٓاَیُّھَا الَّذِیْنَ اٰمَنُوْا کُوْنُوْا قَوّٰمِیْنَ بِالْقِسْطِ شُھَدَآءَ لِلّٰہِ وَ لَوْ عَلٰٓی اَنْفُسِکُمْ اَوِ الْوَالِدَیْنِ وَ الْاَقْرَبِیْنَ اِنْ یَّکُنْ غَنِیًّا اَوْ فَقِیْرًا فَاللّٰہُ اَوْلٰی بِھِمَا فَلَا تَتَّبِعُوا الْھَوٰٓی اَنْ تَعْدِلُوْا وَ اِنْ تَلْوٗٓا اَوْ تُعْرِضُوْا فَاِنَّ اللّٰہَ کَانَ بِمَا تَعْمَلُوْنَ خَبِیْرًا o(النساء۴:۱۳۵)،
    اے لوگو جو ایمان لائے ہو، انصاف کے علَم بردار اور خدا واسطے کے گواہ بنو، اگرچہ تمھارے انصاف اور تمھاری گواہی کی زد خود تمھاری اپنی ذات پر یا تمھارے والدین اور رشتہ داروں پر ہی کیوں نہ پڑتی ہو۔ فریقِ معاملہ خواہ مال دار ہو یا غریب، اللہ تم سے زیادہ اُن کا خیرخواہ ہے۔ لہٰذا اپنی خواہشِ نفس کی پیروی میں عدل سے باز نہ رہو اور اگر تم نے لگی لپٹی بات کہی یا سچائی سے پہلو بچایا تو جان رکھو کہ جو کچھ تم کرتے ہو اللہ کو اس کی خبر ہے۔

اسی مضمون کو سورۂ مائدہ میں ایک دوسرے تقاضے کے ساتھ پیش کیا گیا ہے:

کُوْنُوْا قَوّٰمِیْنَ لِلّٰہِ شُھَدَآءَ بِالْقِسْطِ وَ لَا یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَاٰنُ قَوْمٍ عَلٰٓی اَلَّا تَعْدِلُوْا ط اِعْدِلُوْا ھُوَ اَقْرَبُ لِلتَّقْوٰی وَ اتَّقُوْا اللّٰہَ ط اِنَّ اللّٰہَ خَبِیْرٌم بِمَا تَعْمَلُوْنَ o(المائدہ۵:۸)،
    اے لوگو جو ایمان لائے ہو اللہ کی خاطر راستی پر قائم رہنے والے اور انصاف کی گواہی دینے والے بنو۔ کسی گروہ کی دشمنی تم کو اتنا مشتعل نہ کردے کہ تم انصاف سے پھر جاؤ۔ عدل کرو یہ خداترسی سے زیادہ مناسبت رکھتا ہے۔ اللہ سے ڈر کر کام کرتے رہو جو کچھ تم کرتے ہو۔ اللہ اس سے پوری طرح باخبر ہے۔

پہلی آیت میں یہ بتایا گیا کہ
    اللہ کی خوشنودی کے لیے گواہی دینے والے بنو، اگرچہ تمھارے اپنے نفس کے یا اعزہ و اقربا کے خلاف گواہی ہورہی ہو۔
    دوسری آیت میں یہ بتایا گیا کہ
    کسی سے دشمنی تمھیں حق کی گواہی سے منحرف کرنے کاسبب نہ ہو۔ غرض محبت و عداوت دونوں ایسی چیزیں ہیں جو انسان کو عدل و راستی کی راہ سے ہٹاکر ظلم میں مبتلا کردیتی ہیں۔ کونوا قوامین بالقسط اور قوامین للّٰہ کوتاکید سے پیش کیا گیا ہے۔ جس کا مقصد یہ ہے کہ عدل وانصاف اور او امراللّٰہ پر ہر وقت اور ہرحال میں قائم رہنا ضروری ہے۔ دوستی دشمنی تمھیں راہِ حق سے منحرف نہ کرے۔

اس ضمن میں تیسری آیت درج ذیل ہے:

لَقَدْ اَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنٰتِ وَاَنْزَلْنَا مَعَھُمُ الْکِتٰبَ وَالْمِیْزَانَ لِیَقُوْمَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ وَاَنْزَلْنَا الْحَدِیْدَ فِیْہِ بَاْسٌ شَدِیْدٌ وَّمَنَافِعُ لِلنَّاسِ (الحدید ۵۷:۲۵)،

ہم نے اپنے رسولوں کو صاف صاف نشانیوں اور ہدایات کے ساتھ بھیجا، اور ان کے ساتھ کتاب، اور میزان نازل کی تاکہ لوگ انصاف پر قائم ہوں، اور لوہا اُتارا جس میں بڑا زور ہے اور لوگوں کے لیے منافع میں۔

پہلی دو آیات میں خطاب مومنین سے تھا۔ سورۂ حدید کی آیت سے خطاب کا دائرہ وسیع ہوگیا اور لِیَقُوْمَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ کہہ کر پورے انسانی معاشرے اور اس کے پورے نظام کو عدل پر قائم رکھنے کی بات کی گئی۔ اور یہ اعلان سامنے آیا کہ حضرت آدم ؑ سے لے کر خاتم النبیین محمد صلی اللہ علیہ وسلم تک سب کی بعثت اور آسمانی کتابوں کا سارا نظام انصاف اور عدل ہی پر قائم کرنے کے لیے وجود میں لایا گیا۔ حضوؐر کے بعد اس نظام کے قیام کی ذمہ داری اُمت محمدیہؐ کے اُوپر ڈالی گئی۔ اسی ذمہ داری کو قرآن نے شہادتِ حق سے تعبیر کیا ہے۔ اور یہ کہ لوہے کو نازل کیا جس میں بڑی طاقت اور منافع ہیں۔ یہ بات خود بخود اس عمل کی طرف اشارہ کرتی ہے کہ اس سے مراد سیاسی اور جنگی طاقت ہے۔ رسولوں کو قیامِ عدل اور اقامتِ دین کی محض اسکیم پیش کرنے کے لیے مبعوث نہیں فرمایا بلکہ یہ بات بھی ان کے مشن میں داخل تھی کہ اس عدل کامل کو عملاً قوت سے نافذ کیا جائے اور ظالمین کو سزا دی جائے۔ چنانچہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے عدلِ حقیقی اور اقامتِ دین کو اپنے قول اور فعل سے قائم کیا، اور اس کے لیے ہر طرح کی قربانیاں دیں۔ یہ تمام قرآنی آیات دلالۃ النص (قرآن کی آیت کا دلالت کرنا) سے اقامت دین کے فریضے کو ثابت کرتی ہیں۔

گذشتہ تفصیلات سے یہ مدعا اور مقصد وضاحت سے ثابت ہوتا ہے کہ اقامتِ دین اولین اور اہم ترین فریضہ ہے اور اس کا مقام تمام فرائض میں جنس اعلیٰ اور کلیۃ الکلیات ہے جو دوسرے تمام فرائض پر حاوی ہے۔ یہ فریضہ نبوت کے ساتھ ہی شروع ہوا اور اقامتِ دین کی جدوجہد حیاتِ طیبہ کے آخری لمحات تک جاری رہی۔ نماز جو دین اسلام کا رکن اعظم ہے معراج میں، یعنی نبوت کے گیارھویں سال فرض ہوا۔ روزہ دو ہجری اور زکوٰۃتو مکی زندگی سے فرض تھی مگر نصاب کے ساتھ زکوٰۃ کی فرضیت آٹھ ہجری میں ہوئی اور حج نو ہجری میں فرض ہوا مگر فریضہ اقامتِ دین آنحضرتؐ کی پوری زندگی پر محیط ہے۔

مسلمانوں کی دنیوی و اُخروی سعادت اور اسلام کی دعوت، غلبہ و اقتدار کا انحصار اقامتِ دین پر ہے اور حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے مقصدِ رسالت، یعنی اظہارِ دین کا حصول بھی اقامتِ دین کے ذریعے ممکن ہے۔ اسی لیے اللہ تعالیٰ نے قیامت تک آنے والے تمام مسلمانوں پر اقامتِ دین کو فرض قرار دیا ہے تاکہ ہر دور میں اس کے ذریعے مقصدِ رسالت ’اظہارِ دین‘ حاصل کیا جاتا رہے۔
    دیگر فرائض کا تعلق افراد کے ذاتی اعمال سے ہے اور قیامت کے دن میدانِ حشر میں ان فرائض نماز، روزہ، زکوٰۃ اور حج وغیرہ کا حساب انفرادی ہوگا، جب کہ اقامتِ دین کُل وقتی طریقۂ حیات ہے جو انسانی اجتماعیت پر منطبق ہوتا ہے اور انسانی زندگی کا کوئی گوشہ اور لمحہ اس سے خالی نہیں۔

اس ہمہ گیر احساس فرض ہی نے مسلم ہند کے لیے پاکستان بنانا ممکن ہوا۔ ۱۹۴۹ء میں آئین ساز اسمبلی نے قرارداد مقاصد، یعنی اللہ تبارک و تعالیٰ کی حاکمیت کے اصول کو قانونی اور سیاسی طور پر تسلیم کیا۔ اس عظیم خدمت میں بڑا حصہ علامہ شبیراحمد عثمانی، مشرقی پاکستان [موجودہ بنگلہ دیش] کے مولانا اکرم خان اور لیاقت علی خان کا رہا ہے۔ بعد میں ۱۹۵۱ء میں تمام اسلامی مکاتبِ فکر کے علما نے متحدہ و متفقہ طور پر ۲۲رہنما اسلامی دستوری اصول مرتب فرمائے جس میں مولانا مودودی، علامہ سید سلیمان ندوی، مولانا ظفراحمد انصاری، مولانا مفتی محمد شفیع، مولانا احترام الحق جیسے ۳۱ علما شریک تھے۔ اب یہ ہم سب کی اور بالخصوص علماے کرام اور دینی جماعتوں کی بڑی ذمہ داری ہے کہ اللہ کے دین کو پاکستان میں عملی طور پر نافذ کرنے میں اپنا کردار ادا کریں اور عنداللہ خوشنودی کے مستحق قرار پائیں۔

اللہ تعالیٰ ہمیں اسوۂ رسولؐ اور اسوۂ صحابہؓ پر عمل کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔ آمین!

*مقالہ نگار شعبہ تقابل ادیان و ثقافت اسلامیہ، جامعہ سندھ جامشورو کے سابق صدر ہیں
    [/FONT][COLOR="Silver"]

---------- Post added at 03:22 PM ---------- Previous post was at 03:16 PM ----------

وَ مَنْ لَّمْ يَحْكُمْ بِمَاۤ اَنْزَلَ اللّٰهُ فَاُولٰٓىِٕكَ هُمُ الْكٰفِرُوْنَ

جو لوگ اللہ کے نازل کردہ قانون کے مطابق فیصلہ نہ کریں وہی کافر ہیں۔(44)

]
    ][/FONT]

DilDil

Quoted
    543 Post(s)

[QUOTE=iamamuslim;3173649] [Quote] @iamamuslim

Good effort to say something. But you did not understand the question I asked. This shows that you do not even understand what you write. I again write your statement and request that you read it, understand it and then produce Proof or Evidence in a couple of lines. That is the right way of Dawah. Don't shove it down the throat with long articles and books as a response to a simple question. But respond only to what is requested. In this case it is just one liner statement:
    The statement you made is :''described deen as complete code of life which can happen only if state is in hands of Sulaha''
    Now my query is where is it stated in Quran and Sahih Hadith about the condition of ''WHICH CAN HAPPEN IF STATE IS IN HANDS OF SULAHA ''.
    If you do not know, then say so. That is the way in Islam. Not dodging questions. I as well may not have answers on many issues. And I would admit so. You have not yet, it seems realized the gravity of the above statement. So please think again and don't mislead me and even yourself.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

even when i quoted Quran, abhi bi apko yeh baat samaj nae aae???
    Lets us try common sense
    Allah ki hudood ko seculars nafiz karen gay ya Musharaf karay ga....ya naik log kar saktay hain?????You want people like musharaf shoudl be ruler aur fahashi b na phelay

and by naik log ,i dont mean only JI....JI is one jamaat of Muslims struggling for Aqamat deen..there are many others too

TahiraUmmeMomina is offline Genius Member
    Edit>

Quoted
    261 Post(s)

Download Link:

http://www.quranurdu.com/books/urdu_books/13 Sood.pdf
    Firstly I want to say that please don't send the links for Books and believe me if I say that I've read the book. The criticism of Maudoodi Sahib on modern banking system is more or less true but he does not differentiate between RIBA, SOOD and INTEREST ; I’m not saying that one is allowed and other is not but these are different things.

RIBA
    Prominent scholar of our age Muhammad Asad writes on the issue of RIBA as follows:

“ Islamic scholars have not yet been able to reach an absolute agreement on the definition of riba: a definition, that is, which would cover all conceivable legal situations and positively respond to all the exigencies of a variable economic environment. In the words of Ibn Kathir (in his commentary on 2:275), "the subject of riba is one of the most difficult subjects for many of the scholars (ahl al-ilm)". It should be borne in mind that the passage condemning and prohibiting riba in legal terms (2:275-281) was the last revelation received by the Prophet, who died a few days later (cf. note 268 on 2:281); hence, the Companions had no opportunity to ask him about the shar’i implications of the relevant injunction - so much so that even Umar ibn al-Khattab is reliably reported to have said: "The last [of the Qur’an] that was revealed was the passage [lit.. "the verse"] on riba; and, behold, the Apostle of God passed away without [lit., "before"] having explained its meaning to us" (Ibn Hanbal, on the authority of Sa’id ibn al-Musayyab)”

He further writes

“while the Quranic condemnation of the concept and practice of riba is unequivocal and final, every successive Muslim generation is faced with the challenge of giving new dimensions and a fresh economic meaning to this term which, for want of a better word, may be rendered as "usury". In the present instance (which, as I have mentioned, is the earliest in the history of the Qur’an), no clear-cut prohibition is as yet laid down; but the prohibition appearing in 2:275 ff. is already foreshadowed by the reference to the immoral hope of increasing one’s own substance "through [other] people’s possessions", i.e., through the exploitation of others.”

Dr Fazal Ur Rehman writes following on this issue:

1) The riba of the pre-Islamic days was a system whereby the principle sum was doubled and redoubled through a usurious process;
    2) because of this process of doubling and redoubling the principal, the Qur’an refused to admit that riba was a kind of fair business transaction; and
    3) While permitting the commercial profit the Qur’an encouraged the spirit of co-operation are opposed to that of profiteering.

The historical evidence that we possess also corroborates the above conclusion.
    The Muwatta of Imam Malik records on the authority of Zayd b. Aslam as follows:
    (In the pre-Islamic days riba operated in this manner; if the man owed another debt, at the time of its maturity the creditor would ask the debtor: will you pay up or will you increase? If the latter paid up the creditor received back the sum; otherwise the principle was increased on the stipulation of the further term.)
    Abu’l A’la Mawdudi the chief of the Jamaat-i Islami assume that for the first term the credit was granted free for interest but one fails to understand how this is intelligible in a social set-up such as the commercial Meccan society or the Jewish Medinese society, where the riba system was quit normal. How could the usurers, who were keen on doubling and redoubling their capital, forgo the initial interest by way of charity so to say?

Mufti Muhammad Shafi expresses an opinion contrary to that of Mawdudi. He says, “The prevailing practice in Arabia was that a certain amount of money was advanced for a fixed period at a fixed rate of interest. If the debtor paid the loan within the prescribed time the matter was settled on the payments of interest otherwise he had to pay more interest.”

However, the above-quoted statement of Zayd b Aslam, which is recorded not only by Malik but also by al-Bayhaqi, Razi and other Muhaddithun and fuqaha, shows that the initial interest itself was not usurious and was, therefore, not considered riba.

What made it riba was the increase in capital that raised the principle several-fold by continued redoubling. The situation therefore was that a part of wealth was loaned initially on increase for a definite period but on the expiry of that period, in case the debtor was unable to pay, the term of payment was extended with an enormous increase in the principle amount.”

SOOD/Interest
    Sood is a Persian word and literally means “profit”, its antonym being ziyan (سود-زیاں). The term Sood is synonymous with Interest but not RIBA.
    Although the criticism of Maudoodi Sahib on the issue of Sood/Interest is relevant but it should not be mixed with RIBA, and I'll reiteriate that Maudoodi Sahib did not understand the difference between two.

DilDil

Quoted
    543 Post(s)

u r simply following ashahid starategy at the moment..even when i quoted Quran, abhi bi apko yeh baat samaj nae aae???
    Lets us try common sense
    Allah ki hudood ko seculars nafiz karen gay ya Musharaf karay ga....ya naik log kar saktay hain?????You want people like musharaf shoudl be ruler aur fahashi b na phelay

and by naik log ,i dont mean only JI....JI is one jamaat of Muslims struggling for Aqamat deen..there are many others too
    You and your Jamaatis bring in your own interpretations of Islam. You are thus giving freedom to the Khawarij and Extremists to make their own interpretations as well and killing innocent people by suicide bombings.

Listen young fellow, don't be too emotional and don't compare me with ashahid repeatedly. Should I start compaing you with some evil one, let us say shaitaan, for making your own interpretation of Islam. That would be bad.

Let me tell you how I follow Islam. Whenever any one produces a statement on Islam, I ask bring your evidence from Quran and Sunnah (Sahih Hadith), and to show the interpretation made is as done by the Prophet and as understood and followed by the Sahabah. If not then I throw the statement as not being authentic and not Islamic and throw it on their faces.
    Hence your statement that DEEN E ISLAM CAN ONLY BE IMPLEMENTED WHEN PEOPLE LIKE SAHABAH ARE AT THE HEAD OF THE STATE. You have failed to produce any evidence from Quran and Sunnah. Hence the statement is false and thus rejected.

It is understandable that more pious a leader better he would strive for Islam. Let us assume you had a very pious leader in Pakistan. Can he change the people's devotion to Graves, Pirs, and Mazaars, and worshipping and singing and dancing as Islam. Very difficult. Hence only a Pious leader cannot, you need pious people with knowledge of Islam as well.

You seem to admire and follow what maudoodi gives you more than you are inclined towards the Prophet pbuh or even Quran. That is the tregedy caused by not understanding Islam as it should be.

Grow up first before you can show the way to people. Now what you are doing is a mix of guidance and misguidance. Some statement are as per Quran and Sunnah and some are against. That is not the way to do dawah. Know first properly not a semi trained Jamaati.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

Sister there is never 100% alternative to words of arabic in any langauge....Sood is the term used for riba in urdu....Please give me reference of ANY scholar who says sood is interest?????

So basic conflict is b/w riba and bai (interest)

Please read this againa nd tell me whats the point which is bothering u?????

and finally ,i dont say Molana Maududi per ilm khatm ho gya...You can differ in opinion if you think you have stronger argument based on Quran and Sunnah..Aamal ka daro madar niyat per hay..

and regarding ur statement of istsna from shoora in 1957 ijtmaa,how can u say that???and have u read "Tehreek Islami ka Ainda Laeha Amal"????

Edit>

Quoted
    261 Post(s)

Sister there is never 100% alternative to words of arabic in any langauge....Sood is the term used for riba in urdu....Please give me reference of ANY scholar who says sood is interest?????

So basic conflict is b/w riba and bai (interest)

Please read this againa nd tell me whats the point which is bothering u?????

and finally ,i dont say Molana Maududi per ilm khatm ho gya...You can differ in opinion if you think you have stronger argument based on Quran and Sunnah..Aamal ka daro madar niyat per hay..

and regarding ur statement of istsna from shoora in 1957 ijtmaa,how can u say that???and have u read "Tehreek Islami ka Ainda Laeha Amal"????
    If you don't want to understand then its upto you, I have qouted from Muwatta Imam Malik which is more authenticted than the research of Imam Razi which says that in Riba the pricipal amount increases but not the interest.
    Anyway on the other issue if you know the details of Machi Goth Ijtema then you should know the saying of Maudoodi Sahib in which he resembls himself as Ameer e Jamat to a driver, if you can qout that saying of Maudoodi Sahib which was key on the issue of Ameer and Shura then I'll go further with my argument.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

The Muwatta of Imam Malik records on the authority of..

reference plz???

---------- Post added at 06:24 PM ---------- Previous post was at 06:21 PM ----------

and sister,Molana Maududi had given 6 hours speech..which is all given in that book..read that book or tell me objection which u have

Edit>

Quoted
    261 Post(s)

The Muwatta of Imam Malik records on the authority of..

reference plz???

---------- Post added at 06:24 PM ---------- Previous post was at 06:21 PM ----------

and sister,Molana Maududi had given 6 hours speech..which is all given in that book..read that book or tell me objection which u have
    Your reply confirms that you comment without reading the answer, if you have read my previous post then you should'nt have inquired about the reference.

Secondly if you don't know the famous saying of Maudoodi Sahib in which he resembls himself with a Driver then you don't know the details of Machi Goth Ijtema. Please get yourself informed about Jamat and then come to discussion forum. Thankyou

DilDil

Quoted
    543 Post(s)

I have stong suspicions that @iamamuslim is a Jamaati political worker. His understanding of Islam is very limited and only upto the book-headings. He does not show the capacity to understand the dialogue and the reasoning behind it. Does not give evidences and proofs. Now he even challenges the Muwatta of Imam Malik. He is keen to jump onto personal attacks, this is the calibre of a Jamaati. I am shocked. Initially I had a good opinion about him. Now it is in tatters and borders on repelling. He is misguided and headstrong and argumentative. That is not the way to exchange knowledge. I find @TahiraUmmeMomina more knowledgeable and a balance person in exchange of dialogue. Islam is to learn through dialogue and exchange and not fight and there is no room for being arrogant and abusive. Calling some as being like ashahid is a big abuse. Be careful next time, no not utter these evil and foul words. Or I could be very angry.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

sister i think u nknow nothing...rule of discussion whethr legal or any other thing is that if u r putting allegation,then put ur stance first and then ask other to reply..

ur behaviour is like:

person 1:u r wrong
    2:y?
    1: ap he bataen y u r wrong

its hillarious

and regarding shoora example, if u know Molana Maududi and all others inluding respected Dr.Israr sb had put their views in front of Arkaan jamaat..then voting was done...920 votes were in favour of Molana Maududi stance and 15 were against it.

---------- Post added at 08:14 PM ---------- Previous post was at 08:06 PM ----------

I have stong suspicions that iamamuslim is a Jamaati political worker. He understanding of Islam is very limited and only upto the book headings. He does not show the capacity to understand the dialogue and the reasoning behind it. Does not give evidences and proofs. Now he even challenges the Muwatta of Imam Malik. He is keen to jump onto personal attacks, this is the calibre of a Jamaati. I am shocked. Initially I had a good opinion about him. Now it is in tatters and borders on repelling. He is misguided and headstrong and argumentative. That is not the way to exchange knowledge. I find TahiraUmmeMomina more knowledgeable and a balance person in exchange of dialogue. Islam is to learn through dialogue and exchange and not fight and there is no room for being arrogant and abusive. Calling some as being like ashahid is a big abuse. Be careful next time, no not utter these evil and foul words. Or I could be very angry.
    well whatever u call...I am a Muslim and yes i support JI although i have not joined officially..

I am sorry if u minded of that ashahid...but yes i was angry because u did not answer any of ayat which i quoted

i am not a scholar...and where i cant say things clearly,i give references of books so that tomorrow on day of judgment i am not answerable

regarding challanging Mauta Imam Malik, its ur allegation n surely will have to answer ALLAH...i just asked page or hadith no of Mauta Imam Malik so ican cross check reference

-----------------------------------------

and u r again and again saying of khawrij,can u please tell the principles which khwarij had and if anyone else has those, u can call him kharjee too?

Please also explain the shahdat of Hazrat Hussian (R.A.) in Karbla...was He(R.A.) tryingh to remove a zalima nd fasiq ruler or was it just a battle for hakomat

---------- Post added at 08:19 PM ---------- Previous post was at 08:14 PM ----------
    DilDil Brother i will like that u decide onlt this matter who is reading comments and who is replying without reading oposite person comments

Your reply confirms that you comment without reading the answer,
    Muwatta Imam Malik which is more authenticted than the research of Imam Razi

Now please tell me who is reading and who is not...Research of Imam Razi word is the first word on first page

and the actual topic of difference b/w Riab and Bai is below under a heading

Edit>

Quoted
    261 Post(s)

sister i think u nknow nothing...rule of discussion whethr legal or any other thing is that if u r putting allegation,then put ur stance first and then ask other to reply.. ur behaviour is like: person 1:u r wrong 2:y? 1: ap he bataen y u r wrong its hillarious and regarding shoora example, if u know Molana Maududi and all others inluding respected Dr.Israr sb had put their views in front of Arkaan jamaat..then voting was done...920 votes were in favour of Molana Maududi stance and 15 were against it. ---------- Post added at 08:14 PM ---------- Previous post was at 08:06 PM ---------- well whatever u call...I am a Muslim and yes i support JI although i have not joined officially.. I am sorry if u minded of that ashahid...but yes i was angry because u did not answer any of ayat which i quoted i am not a scholar...and where i cant say things clearly,i give references of books so that tomorrow on day of judgment i am not answerable regarding challanging Mauta Imam Malik, its ur allegation n surely will have to answer ALLAH...i just asked page or hadith no of Mauta Imam Malik so ican cross check reference ----------------------------------------- and u r again and again saying of khawrij,can u please tell the principles which khwarij had and if anyone else has those, u can call him kharjee too? Please also explain the shahdat of Hazrat Hussian (R.A.) in Karbla...was He(R.A.) tryingh to remove a zalima nd fasiq ruler or was it just a battle for hakomat ---------- Post added at 08:19 PM ---------- Previous post was at 08:14 PM ---------- @DilDil Brother i will like that u decide onlt this matter who is reading comments and who is replying without reading oposite person comments Now please tell me who is reading and who is not...Research of Imam Razi word is the first word on first page and the actual topic of difference b/w Riab and Bai is below under a heading
    Its ironic, iamamuslim does not know what we are discussing, Bai and Riba was never our topic but Riba and interest. @ DilDil has well said about you and you have proved his words.

Edit>

Blog Entries
    Quoted
    387 Post(s)

Its ironic, iamamuslim does not know what we are discussing, Bai and Riba was never our topic but Riba and interest. @ DilDil has well said about you and you have proved his words.
    Sister i will again say read that topic..DONT JUST GO FOR HEADING.....but if wanna prove u have better knowledge,i accpet and debate is over...because from ur first post till last,u did not answer my single question while u were the first to put allegation

Page 2 of 4 First 1234 Last