All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 1 of 2 12 Last

Thread: اب اور نہیں

      
   
  1. #1
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    اب اور نہیں

    السلام و علیکم .
    خواتین و حضرات ، یہ ہیں ہمارے رائٹر کارنر کے جانے مانے، بہترین مصنف ، کہ جن کی آمد ہی اس بات کی پہچان ہوا کرتی ہے کہ کوئی اچھی تحریر پڑھنے کو ملے گی. جی ، یہ ہم سب کے من پسند مصنف ہیں عمرو عیار . آئیے ہم سب مل کر انہیں ایک بار پھر رائٹر کارنر پر ویلکم کہتے ہیں. محترم جناب زیر زبر پیش یعنی عمر و عیار صاحب (میری یعنی روبی اکرم اور تمام قارئیں کی جانب سے خوش آمدید )

    اب آپ پڑھیے عمرو عیار کی تحریر

    سورج کی تمازت بھری سنہری کرنیں، کھڑکی کے پردے کی اوٹسے جھلک جھلک کر، دن کا اجالا ہونےکے باوجود، حرا کے اندھرے کمرے کو مدھم جلتی بجھتی، ٹمٹماتی شمع کی روشنی کی مانند منور کر رہی تھی۔دیوار کے سہارے سے لگی، کشن پر نیم دراز حرا، ٹوٹے حوصلہ اور پھوٹی تقدیر کی مخدوش عمارت کے بوسیدہ در و دویوار سے گونجتے، رستے، سسکتے، بہتے زخموں کے کرب زدہ نوحے، نالوں کی صدا معلوم ہورہی تھی۔کھڑکی کے پردے سے چھنتی آفتاب کی کرنیں اسکے چہرے کو یوں روشن کر رہی تھیں، جیسے اسے دلاسا دے رہی ہوں، ایک ممتا بھری چاہت سے کسی ماں کی طرح اسکے چہرے کو ہاتھ کی ہتھیلیوں کے کوزے میں سموئے، تسلی سے دے رہی ہوں۔حرا بے کیفی کے عالم میں یہ معصوم ہمدردیاں حاصل کرنے سے قاصر رہی۔ایک سرد لہر اسکے جسم میں دوڑ گئی اور وہ اپنے دل کی گہرایئوں سے ابلتی گرم آہ کو اپنے سینے کی گھاٹی میں اتار گئی۔

    کتنا مشکل ہوتا ہے جب انسان ایک آہ بھی نہ بھر سکے۔ درد سے بھری ایک آہ۔ آخر کو غم کا مداوا کیسے اور کیونکر ہو۔ کس طرح سے ایک دکھی سے تڑپتے، رنج و الم کے پہاڑ کے بوجھ تلے ، کچلے ہوئے وجود کو حیات نو بخشے۔ کس سمت سے نوید بہار نو کی امید رکھی جائے۔


    رو رو کے جینا ہے
    جی جی کے رونا ہے


    زندگی کے ہر دور میں وقت کے نرم گرم تھپیڑے تو ہر کسی کی پیشانی پر اپنے نشانات چھوڑ جاتے ہیں، پر یہ کیا کے گرم گرم ہی حصے میں آئے۔ کوئی تو نظام زندگی کی جھلک معلوم ہو۔ صرف غم ہی غم اور دکھ ہی دکھ۔ کیا یہی عدل و انصاف ہے؟حرا کی آنکھوں سے نمکین پانی کے جھلسانے دینے والے گرم قطرے بہہ پڑے۔ اسے اپنی آنکھوں میں شدید چبھن محسوس ہوئی ، گویا آنکھوں کے ڈیلے کٹ کر حلقوں سے نکل پڑیں گے۔ یہ آنسو ہی ہیں یا خون، وہ اپنی ہتھیلیوں میں اشکوں کو سنبھالنے تکنے لگی۔کیا میرا رونا بھی کبھی میرے کام آیا ہے؟ کیا کسی کا رونا کسی کے کام آیا ہے؟


    کون ہے جو میری اس حالت پر میرا ساتھ دے؟ کیاکسی کو کبھی ترس بھی آیا مجھ پر؟


    تو بھی پاگل ہے حرا۔ جس چیز کا ملنا نہیں اسکا رونا کیا۔اور مل کر بھی نہ ملے تو اسکا کھونا کیا۔ کب تک تو اپنی زندگی کے پردے پر حقیقت کی روشنی میں نظر آنے والے حقیقی اجسام کے ڈھانچے میں ڈھلے ہوئے غیر حقیقی کرداروں کے فرضی دعووں پر اعتماد کرتی رہے گی۔ کب تک یوں ہی سسکیاں لیتی کسے ناخدا کے آمد کی منتظر رہے گی۔ کب تک ان جاگتی آنکھوں کے خوابوں کی تعبیر میں سرگرداں تشنئہ لب پھرتی رہے گی۔ کب تک آس کے صحرا میں یاس کی مشکیزہ سے خود کو سیراب کرتی رہے گی۔اب تو جان لے اے سوختہ حال، کہ جسکے ساتھ جیسا ہونا مقدر ہو گیا اسکے ساتھ وہی ہوکر بھی رہے گا۔ تقدیر سے لڑ لڑ کر بھی اک وقت ایسا آئے گا کہ اپنے کئے پر نادم ہونا پڑے گا، اور لب بے اختیار کہہ اٹھیں گے کہ نا خدا ہی ملا نا وصال صنم۔


    شائد میں حیوان ناطق ہوں، جو محض اپنی صلاحیت-نطق پر نازاں ہو۔ کیا ہوا جو میں صاحب زبان ہوئی، جو طرز زندگی ہمیں ٹھوکروں پہ لئے ہوئے ہے، اس سےبہتر حیوان ہیں۔ جنہیں اپنی بقاء حیات کیلئے نا سوچنا پڑتا ہے نا ہی اپنے کئے پر پچھتانا پڑتا ہے۔سب دھوکے و سراب کی مانند معلوم ہو رہا ہے۔ حرا نے اپنے چہرے کو پہلو کے گرد بازوئوں کا حلقہ بنا کر چھپا لیا۔ جو کر لو ، جو مرضی کر لو۔ ۔ ۔ حرا ایک بار پھر اپنی حالت پر آپ ہی ترس آگیا، پر یک دم اس نے اپنا سانس بھینچ لیا۔بس۔ ۔ اب نہیں۔ ۔ ۔ اب اور نہیں۔ بلکہ یہ ' نہیں' بھی اب نہیں ہوگا۔ میں اپنی زندگی سے ہر اس بات کو جسمیں لفظ نہیں آتا ہو، آنے نہ دونگی۔ زندگی تو ختم ہو ہی جانی ہے، میں خود کیوں اسے ختم کرنے میں اسکی مدد کروں، جبکہ اس نے کبھی بھی میرا ساتھ نہیں دیا۔ میں اب اس کے سامنے اپنی آہوں کو اٹھنے نا دونگی۔میں نے جینے میں مر کے دیکھ لیا، اب میں مر کے جینا چاہتی ہوں۔آتا ہے طوفاں آنے دو، کشتی خدا خود حافظ ہےممکن ہے ان لہروں میں، بہتا ہوا ساحل آجائے


    کچھ انسانوں کو رب العالمین نے اپنی ذات کی عبادت کیلئے پیدا کیا۔ کچھ لوگوں کے نافرمانی کیلئے۔ اور کچھ لوگوں کو اپنی مخلوق کی خدمت کیلئے۔ کوشش کرو مخلوق کی خدمت میں تمہارا حصہ ہو جائے۔ اور وہی نیکی تمہای آخرت میں نجات کا ذریعہ بن جائے۔"



    دماغ کے کسی گوشے میں پیوست ، کسی اہل دل و اہل بصیرت کے چشم کشاہ تحریر کی عبارت، حرا کے آنکھوں کے سامنے آگئی، اور یوں محسوس ہواکہ ذہن پر سے بوجھ اٹھ گیا، اور انکھیں ایک بے کیف نور سے منور ہو گئیں ۔میرے مالک، ہم محدود وقت پر مبنی اپنی ناقص عقل اور بے جا خواہشات کے آگے خود پر مجبور کھڑے، اپنے جیون کے وہ قیمتی لمحات ضائع کر رہے ہیں، جن میں ہمیں اپنی حقیقی نفع بخش کمائی کرنی ہے۔ پر لمحے بھر کے فائدہ کیلئے ہم نے تیری ہر نعمت کو پس پشت ڈال کر تیری دی ہوئی حیات کو ختم کرنے پر آمادہ ہو گئے۔ یہی میرےربّ میرے چھوٹے اور آپکے بڑے ہونے کی دلیل ہے۔ اے میرے پروردگار اپنی رحمت میں شامل کر دے۔میری زندگی میرے کام تو نہ آسکی، پر شائد کسی اور کے کام آجائے۔ نہیں نہیں۔ ۔ بلکہ میری زندگی کو میرے حق میں یوں آسان فرما دے کے میری نظر مجھ سے ہٹ کر تیری مخلوق کی خدمت کی نزر ہو جائے۔ہتھیلیاں آنکھوں سے اترتی نمی سےتر ہوچکی تھی، اس بار انکھوں میں جلن نہ تھی۔ نہ دل پہ بوجھ نا سر بھاری۔ جانے کتنا وقت وہ بیٹھی رہی۔ وہ خود کو خلاء میں اڑتا بے وزن محسوس کر رہی تھی۔اب میں کیا کروں؟ کہاں سے شروع کروں اپنی زندگی کا نیا سفر؟ وہ سوچنے لگی، تو کانوں میں آذان کی آواز آئی، اور اسکے پورے وجود میں کرنٹ کی لہر دوڑ گئی۔ شائد جس ذات نے مجھے پیدا کیا ہے، وہی مجھے میری آگے کی راہ بھی دکھائے گا۔کسی کے ہاتھ نے مجھکو سہارا دے دیا ورنہکہاں میں اور کہاں یہ راستے پیچیدہ پیچیدہ کسے کے اپنے سے قریب، بہت قریب ہونے کا احساس ہونے لگا، شائد یہ وہی ذات ہے جو ہماری شہ رگ سے قریب تر ہے۔ اسکے دل نے گواہی دی اور آنکھوں نے بےنیاز ذات کی بارگاہ میں نیاز مندی کا نزرانہ پیش کرنا شروع کر دیا۔حی علی الصلاح۔ ۔ ۔وہ آنکھیں پونچھتی جائے نماز کی جانب تیزی سے بڑھی، شائد آج اسکے اور بیت اللہ کے درمیان کوئی چیز حد فاصل کے طور پر نہ تھی۔کسی نے سچ کہا ہے،عشق کی ایک جست نے طے کر دیا قصہ تماماس زمین و آسماں کو بے کراں سمجھا تھا میںآج زندگی میں پہلی بار حقیقی معنوں میں رکوع و سجود سوائے حق جل مجدہ کی شان- ربوبیت کیلئے کئے جا رہے تھے جو درحقیقت بندہ کی جانب سے حق عبودیت کی آدائیگی آدائیگی تھی۔
    اللہ اکبر کبیرہ ، و الحمد للہ کثیرا
    Last edited by CaLmInG MeLoDy; 06-18-2012 at 10:44 PM.
    Most of the time in my life, it is better to have Nothing then something

    wo shaks hi kya jo der jaye halaat ki khuni gardish se,
    Us daur me jeena lazim hai jis daur mei jina mushkil ho.


  2. The Following 14 Users Say Thank You to Rujail For This Useful Post:

    *resham* (06-15-2012), *~Princess Pari~* (06-13-2012), Dia_Komal (06-13-2012), innocent ffairy (06-13-2012), innocent girl 12 (06-13-2012), mehar.n (06-14-2012), Nabbas (06-14-2012), NADEEMJILANI (07-31-2012), nazan (06-13-2012), saima ramzan (06-25-2012), saimaa (06-13-2012), Savi Abbas (06-17-2012), seerat123 (06-13-2012), zahra mannan (06-14-2012)

  3. #2
    Magnanimous's Avatar
    Magnanimous is offline Junior Member
    trust worthy
     
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    lahore
    Posts
    296
    Quoted
    20 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    no doubt a gud one........... beautiful

  4. #3
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by Magnanimous View Post
    no doubt a gud one........... beautiful
    thanx..................

  5. #4
    *~Princess Pari~*'s Avatar
    *~Princess Pari~* is offline ~*~ستارہ شام~*~
    His Little Hands Stole My
    Heart....!!!
     
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Goliyon Ka Shehr "Karachi
    Posts
    6,250
    Quoted
    538 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    اس کے در پر سکوں ملتا ہے
    اس کی عبادت سے نور ملتا ہے
    جو جھک جائے خدا کے سجدے میں
    اسے کچھ نہ کچھ ضرور ملتا ہے ..!!


    شاندار ...............................خوبصورت منظر کشی .......کومل احساسات و جذبات سے پر ..........مختصر ، پراثر،جاندار افسانہ
    تعریف کے لئے الفاظ نہیں ہیں............لیکن یہ سچ ہے کہ آپکی آمد .............ایک بہت بہترین تحریر کہ ساتھ.... لطف دوبالہ کر گئی.اور سبق دے گئی

    رنج والم کی رات سے مایوس نہ ہونا
    پے درپے حادثات سے مایوس نہ ہونا
    پسپائی بھی ،شکست بھی ہے جنگ کا حصّہ
    لیکن خدا کی ذات سے مایوس نہ ہونا..!!!


    !!...بقا فنا کی، فنا ہی بقا کی راہ بنی
    !!!...خزاں سے گزرے تو ہم باد نو بہار ہوئے



  6. #5
    saimaa's Avatar
    saimaa is offline Expert Member
    Edit>
     
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4,196
    Quoted
    2093 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    very well written............

  7. #6
    Nabbas's Avatar
    Nabbas is offline Expert Member
    Stright Forward
     
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Karachi, Pakistan, Pakist
    Posts
    3,588
    Quoted
    322 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Shandar Tehreer !!!!!!!!!!!!!!!

    Amer mujhey yad hai main ney pehley bhi kaha tha key munzer kashi ka huner ap bakhobi jantey ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bohat umdah andaz main naqsha khencha hai aur akhir main tehreer ko manwi etbar sey tasawuf ka rung dey diya !!!!!!!!!!!! Khoob !!!!!!!!!!! such hai insan jub duniya bher key drwazon sey mayos lot,ta hai tu us sorat main usey sukon key hasol k liye aik hi der khula milta hai aur yeh wohi dur hai jo us rub rehman ney insan key is duniya main aney sey khol rakha tha key shayid mera bundah lot aye mger insan bilamom shyid us tifl-e-kum aqal ki manind hai jo dosron key tajrubey sey faeidah uthaney ki bajaye khud tajruba kerney ko foqiyut deta hai aur jub tuk thoker na lagey shayid insan Rub-e-Raheem key der per nahin jata .


    Bohat pur maghz tehreer likhi hai ap ney !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dhairoon daad qabool kijyee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. #7
    zahra mannan's Avatar
    zahra mannan is offline Junior Member
    Allah Raheem hai Rehmaan hai
     
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    376
    Quoted
    84 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    کب تک ان جاگتی آنکھوں کے خوابوں کی تعبیر میں سرگرداں تشنئہ لب پھرتی رہے گی۔ کب تک آس کے صحرا میں یاس کی مشکیزہ سے خود کو سیراب کرتی رہے گی۔
    اب تو جان لے اے سوختہ حال، کہ جسکے ساتھ جیسا ہونا مقدر ہو گیا اسکے ساتھ وہی ہوکر بھی رہے گا۔ تقدیر سے لڑ لڑ کر بھی اک وقت ایسا آئے گا کہ اپنے کئے پر نادم ہونا پڑے گا، اور لب بے اختیار کہہ اٹھیں گے کہ نا خدا ہی ملا نا وصال صنم۔
    شائد میں حیوان ناطق ہوں، جو محض اپنی صلاحیت-نطق پر نازاں ہو۔ کیا ہوا جو میں صاحب زبان ہوئی، جو طرز زندگی ہمیں ٹھوکروں پہ لئے ہوئے ہے، اس سےبہتر حیوان ہیں۔ جنہیں اپنی بقاء حیات کیلئے نا سوچنا پڑتا ہے ناہی اپنے کئے پر پچھتانا پڑتا ہے۔




    دماغ کے کسی گوشے میں پیوست ، کسی اہل دل و اہل بصیرت کے چشم کشاہ تحریر کی عبارت، حرا کے آنکھوں کے سامنے آگئی، اور یوں محسوس ہواکہ ذہن پر سے بوجھ اٹھ گیا، اور انکھیں ایک بے کیف نور سے منور ہو گئی۔
    میرے مالک، ہم محدود وقت پر مبنی اپنی ناقص عقل اور بے جا خواہشات کے آگے خود پر مجبور کھڑے، اپنے جیون کے وہ قیمتی لمحات ضائع کر رہے ہیں، جن میں ہمیں اپنی حقیقی نفع بخش کمائی کرنی ہے۔ پر لمحے بھر کے فائدہ کیلئے ہم نے تیری ہر نعمت کو بس پس ڈال کر تیری دی ہوئی حیات کو ختم کرنے پر امادہ ہو گئے۔ یہی میرےربّ میرے چھوٹے اور آپکے بڑے ہونے کی دلیل ہے۔ اے میرے پروردگار اپنی رحمت میں شامل کر دے۔
    میری زندگی میرے کام تو نہ آسکی، پر شائد کسی اور کے کام آجائے۔ نہیں نہیں۔ ۔ بلکہ میری زندگی کو میرے حق میں یوں آسان فرما دے کے میری نظر مجھ سے ہٹ کر تیری مخلوق کی خدمت کی نزر ہو جائے
    buht khubsurat tehreer hai ali.... thanks n well come back

  9. #8
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by *~Princess Pari~* View Post
    اس کے در پر سکوں ملتا ہے
    اس کی عبادت سے نور ملتا ہے
    جو جھک جائے خدا کے سجدے میں
    اسے کچھ نہ کچھ ضرور ملتا ہے ..!!


    شاندار ...............................خوبصورت منظر کشی .......کومل احساسات و جذبات سے پر ..........مختصر ، پراثر،جاندار افسانہ
    تعریف کے لئے الفاظ نہیں ہیں............لیکن یہ سچ ہے کہ آپکی آمد .............ایک بہت بہترین تحریر کہ ساتھ.... لطف دوبالہ کر گئی.اور سبق دے گئی

    رنج والم کی رات سے مایوس نہ ہونا
    پے درپے حادثات سے مایوس نہ ہونا
    پسپائی بھی ،شکست بھی ہے جنگ کا حصّہ
    لیکن خدا کی ذات سے مایوس نہ ہونا..!!!

    Pari ager waqai es me kush ais baat he tu me bohat khush hoon ke me aisi tahreer likh paya ke jis se tum nekoi baat seekhi.

    tum khud ek achi writer ho. . .es liye tum ne khuley dil ka muzahirah kia. . .werna me janta hon ke me kitney paani me hon. .

    thanx for ur humble and valuable comments.

  10. #9
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by saimaa View Post
    very well written............
    bari nawazish. shukria.

  11. #10
    maliha urooj's Avatar
    maliha urooj is offline ~Enchanted~
    Edit>
     
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Japan
    Posts
    281
    Quoted
    14 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Bohat Khoobsorat tehreer hai
    Beshak Namaz aur Sabar say hi Allah say madad talab ki jati hai
    Main yeh kal prh chuki thi shyed comments krna bhool gayi



  12. #11
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by Nabbas View Post
    Shandar Tehreer !!!!!!!!!!!!!!!

    Amer mujhey yad hai main ney pehley bhi kaha tha key munzer kashi ka huner ap bakhobi jantey ho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bohat umdah andaz main naqsha khencha hai aur akhir main tehreer ko manwi etbar sey tasawuf ka rung dey diya !!!!!!!!!!!! Khoob !!!!!!!!!!! such hai insan jub duniya bher key drwazon sey mayos lot,ta hai tu us sorat main usey sukon key hasol k liye aik hi der khula milta hai aur yeh wohi dur hai jo us rub rehman ney insan key is duniya main aney sey khol rakha tha key shayid mera bundah lot aye mger insan bilamom shyid us tifl-e-kum aqal ki manind hai jo dosron key tajrubey sey faeidah uthaney ki bajaye khud tajruba kerney ko foqiyut deta hai aur jub tuk thoker na lagey shayid insan Rub-e-Raheem key der per nahin jata .


    Bohat pur maghz tehreer likhi hai ap ney !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dhairoon daad qabool kijyee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    yaar Nabbo. . me chahta hon ke jo bhi likhon os ka koi na koi maqsad ho. . ya phir koi end result ho. . ye nahi ke ek baat kahi aur hawa me chor di. . .

    abhi dekho yariyaan ke woh kuch parho gey. . jo socha na hoga. . per . . mujhey os ke prepare kerny ke liy etime chaihey . .i know tum ko wait he oska. . so u will see next part soon.

    Hunar tu baba tum me hey ke hamari baat ko samjh gay .. .wrena sr phortey raho . .per kisi ko samjhnay ke liye jo proper alfaaz ki zoroorat hoti he. . os me hum bilkul muflisi ke daaman me baithy hian.

    bohat shukria.

  13. #12
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by *Mlf* View Post
    Bohat Khoobsorat tehreer hai
    Beshak Namaz aur Sabar say hi Allah say madad talab ki jati hai
    Main yeh kal prh chuki thi shyed comments krna bhool gayi
    aey lerki. . dont forget next time .. werna mene naak me dum ker dena he ..

    chalo ye tu ahci baat he ke tum ne parh li. . again Teri maharbani .. .

    pata nahi me aisa sirf sochta hon ya phir waqai meera imaan aisa he ke . . . me already ye tay ker chuka hon ke mery sath koi nahi he. . mager Allah ke. . . jo mujh ko meri hre ghalati ke sath Khaliq o makhloq ke rishtey se jorey rakha hoa he. . me akhri dum tak . .on se mayoos na hon . .na hi hona chahta hon .. bas.

    thanx again.

  14. #13
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by zahra mannan View Post
    کب تک ان جاگتی آنکھوں کے خوابوں کی تعبیر میں سرگرداں تشنئہ لب پھرتی رہے گی۔ کب تک آس کے صحرا میں یاس کی مشکیزہ سے خود کو سیراب کرتی رہے گی۔
    اب تو جان لے اے سوختہ حال، کہ جسکے ساتھ جیسا ہونا مقدر ہو گیا اسکے ساتھ وہی ہوکر بھی رہے گا۔ تقدیر سے لڑ لڑ کر بھی اک وقت ایسا آئے گا کہ اپنے کئے پر نادم ہونا پڑے گا، اور لب بے اختیار کہہ اٹھیں گے کہ نا خدا ہی ملا نا وصال صنم۔
    شائد میں حیوان ناطق ہوں، جو محض اپنی صلاحیت-نطق پر نازاں ہو۔ کیا ہوا جو میں صاحب زبان ہوئی، جو طرز زندگی ہمیں ٹھوکروں پہ لئے ہوئے ہے، اس سےبہتر حیوان ہیں۔ جنہیں اپنی بقاء حیات کیلئے نا سوچنا پڑتا ہے ناہی اپنے کئے پر پچھتانا پڑتا ہے۔




    دماغ کے کسی گوشے میں پیوست ، کسی اہل دل و اہل بصیرت کے چشم کشاہ تحریر کی عبارت، حرا کے آنکھوں کے سامنے آگئی، اور یوں محسوس ہواکہ ذہن پر سے بوجھ اٹھ گیا، اور انکھیں ایک بے کیف نور سے منور ہو گئی۔
    میرے مالک، ہم محدود وقت پر مبنی اپنی ناقص عقل اور بے جا خواہشات کے آگے خود پر مجبور کھڑے، اپنے جیون کے وہ قیمتی لمحات ضائع کر رہے ہیں، جن میں ہمیں اپنی حقیقی نفع بخش کمائی کرنی ہے۔ پر لمحے بھر کے فائدہ کیلئے ہم نے تیری ہر نعمت کو بس پس ڈال کر تیری دی ہوئی حیات کو ختم کرنے پر امادہ ہو گئے۔ یہی میرےربّ میرے چھوٹے اور آپکے بڑے ہونے کی دلیل ہے۔ اے میرے پروردگار اپنی رحمت میں شامل کر دے۔
    میری زندگی میرے کام تو نہ آسکی، پر شائد کسی اور کے کام آجائے۔ نہیں نہیں۔ ۔ بلکہ میری زندگی کو میرے حق میں یوں آسان فرما دے کے میری نظر مجھ سے ہٹ کر تیری مخلوق کی خدمت کی نزر ہو جائے
    buht khubsurat tehreer hai ali.... thanks n well come back
    tum koachi lagi . .thas an honor . . .aur next time. .khul ke comments kerna. . jesy baqion ne kiye hain .. kia ahc alaga aur kia bura. . ye sab batian batani he. . Roger. .

  15. #14
    maliha urooj's Avatar
    maliha urooj is offline ~Enchanted~
    Edit>
     
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Japan
    Posts
    281
    Quoted
    14 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by Zairo_o_Zabbar View Post
    aey lerki. . dont forget next time .. werna mene naak me dum ker dena he ..

    chalo ye tu ahci baat he ke tum ne parh li. . again Teri maharbani .. .

    pata nahi me aisa sirf sochta hon ya phir waqai meera imaan aisa he ke . . . me already ye tay ker chuka hon ke mery sath koi nahi he. . mager Allah ke. . . jo mujh ko meri hre ghalati ke sath Khaliq o makhloq ke rishtey se jorey rakha hoa he. . me akhri dum tak . .on se mayoos na hon . .na hi hona chahta hon .. bas.

    thanx again.
    aap ko pata hai networking problem ho jata hai aksar main nay type bhi kia tha
    lekin shyed send nahi ho saka
    Bilkul theek Allah k siwa koi madadgar nahi koi apna nahi koi dost nahi koi gamgussar nahi
    woh Raheen o Kareem maaf karnay wala bakshnay wala meharban hai is dunia ki tarha nahi
    yahan to log ek ghalti per sooli pay latka detay hain
    Welcome

  16. #15
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by *Mlf* View Post
    aap ko pata hai networking problem ho jati hai aksar main nay type bhi kia tha
    lekin shyed send nahi ho saka
    Bilkul theek Allah k siwa koi madadgar nahi koi apna nahi koi dost nahi koi gamgussar nahi
    woh Raheen o Kareem maaf karnay wala bakshnay wala meharban hai is dunia ki tarha nahi
    yahan to log ek ghalti per sooli pay latka detay hain
    Welcome
    arey logon tumhara kia
    me janoon mera Allah janin

    logon ki hum ne kabhi fikar hi nahi ki. . .han insaan hamarey liye qaabil e qaar hotey hian . .logoon ko tu Khud Allah ne kaha ke ke "Al awam Kal anaam". . yani ke chopaioon ki tarah hotey hain. . bhair bakri. tu ab en ka koi kia bura maney.

    hamain koi Touch bhi nahi kar sakta. . ager ke Allah ne hamari zillat esi tarah na likh di ho. . . kion ke izzat dena oski ka kam he.

  17. #16
    zahra mannan's Avatar
    zahra mannan is offline Junior Member
    Allah Raheem hai Rehmaan hai
     
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    376
    Quoted
    84 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by Zairo_o_Zabbar View Post
    tum koachi lagi . .thas an honor . . .aur next time. .khul ke comments kerna. . jesy baqion ne kiye hain .. kia ahc alaga aur kia bura. . ye sab batian batani he. . Roger. .
    ya sure i would read it now critically but kuch tehreerain esi hoti hain jo critically nahin parhi jatieen wo khud he app ko apna matlb smjhana shoro ker deti hain app phir kuch nahin keh paatay zaroori nahin k wo tehreerain paaiyaa kamal ko pohnchi hoon kabhi kabhi buht aaam si tehreer bhi khaas mtlb bn jati hai it was one ov those writings for me any ways ok i ll do it nw

  18. #17
    Nabbas's Avatar
    Nabbas is offline Expert Member
    Stright Forward
     
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Karachi, Pakistan, Pakist
    Posts
    3,588
    Quoted
    322 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by Zairo_o_Zabbar View Post
    yaar Nabbo. . me chahta hon ke jo bhi likhon os ka koi na koi maqsad ho. . ya phir koi end result ho. . ye nahi ke ek baat kahi aur hawa me chor di. . .

    abhi dekho yariyaan ke woh kuch parho gey. . jo socha na hoga. . per . . mujhey os ke prepare kerny ke liy etime chaihey . .i know tum ko wait he oska. . so u will see next part soon.

    Hunar tu baba tum me hey ke hamari baat ko samjh gay .. .wrena sr phortey raho . .per kisi ko samjhnay ke liye jo proper alfaaz ki zoroorat hoti he. . os me hum bilkul muflisi ke daaman me baithy hian.

    bohat shukria.
    Kasr-e-nafsi sey kam liya ap ney alfaz ka khatir khuwah khazana rakhtey howey bhi kehtey ho "Muflasi key damin main bethey hain" . hazoor ilm esi cheez hai jo insan ko kbhi bhi muflis nahin honey deti!!!!!!! chahey yeh muflasi ikhlaqi ho ya madi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Agey bhi esi hi tehreron ka intizar rahey ga!!!!!!!!!!!!!! lekin phir kahoon ga key apney rawaye ko zara badlo ap ki tehrerain ap key under mojod muhazib insan ka rop zmaney ko dikha rahi hain khuda key liye apney uoper chaye howey is gher muhazib insan key khol ko utar phenko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mazaq kerna koi buri bat nahin lekin kabhi bhi adub key damin ko hath sey na choro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I think being a friend u may consider my request.

  19. #18
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    @ zahra mannan
    humm humm. . .yani ke ye ek aam si tahreer he . .humm humm. .dekh rah ahon . ke kis tarah se bary araam se lafzoon ke jaal me Amer ko phaansa ja raha hey .. bibi ye kaam hm barsoon se karty aarhay hain . .ahahhahah

    asal me khas thereer kion likhoon me . .jab ke me khud ek aam aadmi hon .. . na mujhey kabhi khas ki talab nahi .. na kabhi chah ke khas bana jay . . u see. . mery nikah per itna protocol mila ke mujehy sharmindagi honey lagi . . hahhhahha. . .phir socha 2 ,4 mulaqatoon me jan jain ge meri Oqaat. . hahahah

    han han karo shroo dekthy hain tum me kitney guts hain

  20. #19
    Rujail's Avatar
    Rujail is offline Its Amer. . .
    Andaz Apne Dekhte Hai Aaine
    Mein Woh... Aur Yeh Bhi Dekhte
    Hai Koi Dekhta Na Ho...
     
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    In search
    Posts
    2,893
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by Nabbas View Post
    Kasr-e-nafsi sey kam liya ap ney alfaz ka khatir khuwah khazana rakhtey howey bhi kehtey ho "Muflasi key damin main bethey hain" . hazoor ilm esi cheez hai jo insan ko kbhi bhi muflis nahin honey deti!!!!!!! chahey yeh muflasi ikhlaqi ho ya madi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Agey bhi esi hi tehreron ka intizar rahey ga!!!!!!!!!!!!!! lekin phir kahoon ga key apney rawaye ko zara badlo ap ki tehrerain ap key under mojod muhazib insan ka rop zmaney ko dikha rahi hain khuda key liye apney uoper chaye howey is gher muhazib insan key khol ko utar phenko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mazaq kerna koi buri bat nahin lekin kabhi bhi adub key damin ko hath sey na choro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I think being a friend u may consider my request.
    achaaaaaaaaaaa. . .waqai. . .ary Nabbo miyaan. .. badnaam hongey tu kia naam na hoga. .
    choro yaar izzat zillat. . .han me lab o alhja thora tune ker rah ahon . .u will find the better results son.
    thanx for ur concern.

  21. #20
    Nabbas's Avatar
    Nabbas is offline Expert Member
    Stright Forward
     
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Karachi, Pakistan, Pakist
    Posts
    3,588
    Quoted
    322 Post(s)

    Re: اب اور نہیں

    Quote Originally Posted by Zairo_o_Zabbar View Post
    achaaaaaaaaaaa. . .waqai. . .ary Nabbo miyaan. .. badnaam hongey tu kia naam na hoga. .
    choro yaar izzat zillat. . .han me lab o alhja thora tune ker rah ahon . .u will find the better results son.
    thanx for ur concern.
    I will remain grateful to you if you do so!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Page 1 of 2 12 Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in