All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 1 of 3 123 Last

Thread: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

      
   
  1. #1
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔


    نوٹ اس ماہ میں مقابلہ کا جو ٹوپک تھا اس پر لکھی ہو ۔ مقابلہ کا یہ ٹوپک میں سمجھی بند ہوچکا ہے مجھے پتہ نہیں تھا ۔ پھر روبی سیس سے پی ایم پر جب بات ہوئی تو پتہ چلا کہ کلوس نہیں ہو ا تھا لکن میں لیٹ ضرور ہوگئی تھی ۔ خیر روبی سیس کا یہ فیوریٹ ٹوپک ہے اس لئے دل چاپا اس پر کچھ لکھوں گر کچھ غلطی ہوئی ہو تو معذرت کرکے غلطیوں کو پوئنٹ اؤٹ کردینا
    شکریہ ۔۔۔



    الحمد لله الباقي بعد فناء ذي الملك والملكوت ذي العزة والجبروت وهو الحي الذي لا يموت
    حمد الله وأشكره وأتوب إليه وأستغفره وأستعين به واستنصره وأعوذ به من سوء الفتن
    استقامہ کا یہ قول و عمل جو مؤمن کہ دلوں میں عمل صالح کہ لئے فی سبیل اللہ ہوتا ہے۔ وہی محافظ دین کے لئے ملتزم فرائض و صراط المستقیم استقامت کی راہ ِ حق میں جہاد فی سبیل اللہ کہ لئے دل میں جہاد کا جذبہ رکھتے ہے۔ جہاد فی سبیل اللہ سب سے اعظم و آشرف اوامر اللہ ہے


    وقد قال أمير المؤمنين وقدوة المجاهدين (ع) : »إن الجهاد باب من أبواب الجنة فتحه الله لخاصة أوليائه، وهو لباس التقوى ودرع الله الحصينة وجنته الوثيقة«(2).

    الجہاد جنت کہ ابواب میں سے ایک ہے اور اللہ نے خاص اولیاء کہ لیے بنایا ہے اور وہی تقوی کا لباس ہے اور اللہ کہ افضل عمل جنت کا ثقہ ہے
    اور جو اس طریق عظیم پر جاتے ہے وہی تقوی حقیقی اور اللہ کہ اوامر کی اتباع کرتے ہے وہی مجاہدین کہلاتے ہے تو کیا ہر کوئی جو صلحہ و تلوار لیکر لڑتے ہے کیا وہ جہاد کی برکت حاصل کرتے ہے ۔؟
    بہت سے لوگوں نے رسول ﷺ کہ ساتھ قتال کیا لیکن جب وہ فوت ہوگئے انھیں اللہ کی طرف سے عقاب ملا۔ اسی لئے جہاد کہ بھی اساسی شروط ہے ۔ وہی مجاہد ہے جو قتل کریں اللہ اور دین اسلام اور حق کی جنگ لڑے جو اللہ کی اطاعت کرتے ہے اور اخلاص اور حق اور تقوی کہ لئے مدفع الوطن اپنےہم لڑتے ہے ۔
    اللہ کی اطاعت کہ لئے نا کہ مال اور بنون کہ لئے وہی مجاہد کہلاتے ہے ۔

    عَنْ أَبي هُرَيرَةَ رضي الله عنه قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللهِ صلى الله عليه وسلم: (لاَ تَحَاسَدوا، وَلاَتَنَاجَشوا، وَلاَ تَبَاغَضوا، وَلاَ تَدَابَروا، وَلاَ يَبِغ بَعضُكُم عَلَى بَيعِ بَعضٍ، وَكونوا عِبَادَ اللهِ إِخوَانَاً، المُسلِمُ أَخو المُسلم، لاَ يَظلِمهُ، وَلاَ يَخذُلُهُ، وَلا يكْذِبُهُ، وَلايَحْقِرُهُ، التَّقوَى هَاهُنَا - وَيُشيرُ إِلَى صَدرِهِ ثَلاَثَ مَراتٍ - بِحَسْبِ امرىء مِن الشَّرأَن يَحْقِرَ أَخَاهُ المُسلِمَ، كُلُّ المُسِلمِ عَلَى المُسلِمِ حَرَام دَمُهُ
    وَمَالُه وَعِرضُه) رواه مسلم

    اللہ تعالی نے جن چیزوں سے منع فرمایا ہے اس پر عمل کریں ۔ حسد و نفرت نا کریں ایک دوسر سے نفرت اور آحادیث کا کذب نا کریں اور نا ہی کسی پر ظلم کریں مسلمان مسلمان کا بھائی ہے اور یہی مضبوظ صلہ ہے ما بین مسلمین ۔ اور في المودة والمحبة کہ ساتھ اپنے بھائیوں سے پیش آئے
    نا کہ فتنہ شازی کہ لئے آعوذ بہ من سوء فتنہ قرآن مجید کی آیت میں ہے فتنہ اشد من قتل ۔ کہ فتنہ قتل سے بھی بڑا گناہ ہے تو آج کہ دور ِ حاضر میں جو سر عام ہو رہا ہے اسے آپ کیا نام دے گے جہاد یا فتنہ ۔۔۔؟ اسلام میں رابطہ حق و عقیدہ سےعلاقہ الأخَّوة الإيمان کو قائم رکھنا دین اسلام کی پیروی میں نشر المحبہ و تعاون کا ذکر ملا ہے۔ نا کہ اللہ کی آیتوں اور کلام کا غلط مطلب کا بیان دینا ہے۔ اور دین مذہب کہ نام سے لوگوں کو آپس میں لڑوانا
    ۔ فلمسلم اخ المسلم ، مسلمان مسلماں کا بھائی ہے تو ہھر یہ سب بھولا کراسلام کو نشنہ شازی کرکے جو قتل کرواتے ہے وہ گناہ ہے جہاد نہیں ۔ گر کوئی مسلم و مؤمن کا قتل متعمد کریں یا کروائے تواسے اللہ کہ عذاب سے کوئی کیسے بچا سکتا ہے ۔۔۔؟

    قرآن کی آیت میں اللہ تعالہ نے فرمایا ہے کہ
    [ ص: 266 ] (
    ومن يقتل مؤمنا متعمدا فجزاؤه جهنم خالدا فيها وغضب الله عليه ولعنه وأعد له عذابا عظيما


    مسلمان گر کسی بھی مؤمن و مسلم کا قتل جان بجھ کر کیا تو وہ ابد تک جہنم کی آگ میں جلتا رہے گا اور اللہ کی لعنت اور عذاب عظیم
    بھی اسے حاصل ہونگی ۔ پھر ہم آج کس دور میں کس لئے اور کیوں دین و مذ ہب کہ نام سے جہاد کا جذبہء دلا کر اپنے مؤمن اور مسلم بھائی کو جان بجھ کر ضد نفرت غصہ اور جہالت کہ فرقوں میں تقسیم کرکے مار رہے ہیں ۔؟
    چند پیسوں کے لئے کمائی کی خاطر اپنا ضمیر بیچ دیتے ہے جو وہ بھلا کہاں جہاد کہ مطلب سے واقف ہونگے۔ جینے کا مقصد صرف کمانا اور سرد مہری کا مظاہرہ کرکے قران پاک کو آتش جو کر رہے ہے کس بناء پر کر رہے ہے ۔؟
    دولت کہ لئے یا دین مذہب کہ پیسے میں سبقت حاصل کرنے کہ لئے جس میں ہر مولوی اپنی دین کی بات منوانے کہ لئے مسلمانوں کو فرقوں میں تقسیم کر رہا ہے ۔ جب کہ کتاب اللہ میں صاف صاف بقول اللہ لکھا ہوا ہے
    كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ

    کہ تم سب سے بہترين امت وہ یے جو لوگوں كے ليے پيدا كى گئى ہے كہ تم نيك باتوں كا حكم كرتے اور برى باتوں سے روكتے ہو اور تم اللہ تعالى پر ايمان ركھتے ہو۔[آل عمران : 110]

    ابن جوزى رحمہ اللہ تعالى كا كہنا ہے:
    ہمارے پیارے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے ارشادات کی روشنی میں جہاد فی سبیل اللہ ہی ہوا کرتا تھا اسلام ميں جہاد كا مقصد دين كى سربلندى اور روئے زمين ميں دين اسلام كى تنفيذ، اور شريعت اسلاميہ كو حكمرانى دينا، اور لوگوں كو بندوں كى عبادت سے نكال كر بندوں كے رب كى عبادت كى طرف لے جانا، اور اديان كى ظلم و ستم اور جور سے نكال كر اسلامى عدل و انصاف كى طرف لے جانا ہے۔
    جہاد كا لغوى معنى ہے
    انسان كا اپنى طاقت صرف كرنا، اور جدوجھد كرنا.
    اصطلاحى معنى ہے
    مسلمان شخص كا اعلاء كلمۃ اللہ كے ليے جدوجھد كرنا اور اس كے دين كو زمين ميں نافذ كرنے كى كوشش كرنا جہاد كہلاتا ہے۔
    اللہ تعالی فرماتے ہے

    وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ [الانفال 39]

    اور تم ان سے اس وقت تك لڑائى كرتے رہو جب تك كوئى فتنہ باقى نہ رہے، اور سارے كا سارا دين اللہ تعالى كا ہى ہو جائے۔
    شيخ عبد الرحمن السعدى اس آيت كى تفسير ميں كہتے ہيں:
    ’’اللہ سبحانہ وتعالى نے اپنے راستہ ميں جنگ كرنے كا مقصد بيان فرمايا ہے كہ اس كا مقصد غيرمسلموں اور كافروں كا خون بہانا نہيں، اور نہ ہى ان كا مال حاصل كرنا،ليكن اس كا مقصد تو يہ ہے كہ دين اللہ تعالى كا ہو جائے، اور باقى سب اديان پر دين اسلام غالب ہو، اور شرك وغيرہ كو ختم كردے، اور اس آيت ميں استعمال كردہ لفظ فتنہ سے بھى يہى مراد ہے، لھذا جب مقصد حاصل ہو جائے تو پھر نہ تو كوئى لڑائى ہے اور نہ ہى قتل و غارت۔‘‘ [تفسير ابن سعدى : 98 ]
    دین اسلا م ہمیں جہاں جہاد کا صیحیح مفہوم عطا کرتا تھا جس کہ لئے مسلمانوں کہ ایما ن تروتازہ ہوجاتے تھے کے اللہ ہمیں جہاد نصیب کریں ، جہاد میں شامل ہونے کہ لئے جد وجہد کی جاتی تھی وہاں آج لوگ جہاد سے گھبراتے ہے ، اس کی وجہ کیا ہو سکتی ہے ؟ کیوں اس کیوں لفظ نے بہت سے اسباب کو سمیٹا ہوا ہے ؟ دین و مذہب کہ نام سے قسم قسم کہ فرقہ بنے جا رہے ہے ۔ اور آپس میں اختلافی ہو گئی تو اس بات پر ہی اخلاف کہ وجوہات پر دین کہ نام پر نوجوانوں میں اسلامی جزبہ ء دلا کر اس معدیا اور اسے نام دے دیا گیا جہاد بھلا یہ کیسا جہاد ہے ۔۔۔۔؟ اپنی بات منوانے کہ لئے مختلف گروپ سے بدلہ لینے کہ لئے جہاد کہ نام پر بے گنہاؤں کی جانیں چلی گئی اور جلوس نکال کر شہادت کا اعلی مرتبہ بھی خود ہی دے دیا کہ یہ شہید ہے اس نے اسلام کہ لئے جان دی ہے ۔
    ایک گنہگار کو شہید کہہ دیا۔ شہادت کا اصل معانی یہ نہیں ہے شہید وہ ہے جو دین اللہ کی راہ میں یا اپنے وطن کہ لئے جان دے دیں ۔ مذہبی باتوں کا اپنے نظریہ سے خلاصہ بیان کرنا بھی غلط ہے جو بھی بات ہو قرآن کی روشنی میں کریں حوالہ کہ ساتھ ۔بغیر حوالہ سے احادیث کی تصدیق نا کریں ۔

    کوئی بھی جب دین مذہب کی باتیں کریں تو اس سے قرآن اور احادیث سے حوالہ مانگے ایک مسلمان کا مسلمان سے قتل کروانا گناہِ عظیم ہے ۔ان جاہلوں کو کون سمجھائے جس طرح یہ فرقہ بازی کر رہے ہے اس آپسی لڑائی سے دین اسلام قرآن مجید اور نبی ﷺ اور اللہ کہ حق میں جو وہ گستاخی کر رہے ہے وہ گناہ کبیرہ ہیں ۔ جس کی کہیں اور کبھی بھی معافی نہیں ہے ۔ مسلمان شخص كا اعلاء كلمۃ اللہ كے ليے جدوجھد كرنا اور اس كے دين كو زمين ميں نافذ كرنے كى كوشش كرنا جہاد كہلاتا ہے۔


    سوورہ بروج کی 85 ویں سورت جس میں 22 آیات اس کا مضمون خود یہ بتا رہا ہے کہ یہ سورت معکہ ء معظمہ کے اس دور میں نازل ہوئی ہے جب ظلم و ستم پوری شدت کے ساتھ برپا تھا اور کفار مکہ مسلمانوں کو سخت سے سخت عذاب دے کر ایمان سے پھیر دینے کی کوشش کر رہے تھے۔ سورہ البروج میں
    اس سلسلے میں سب سے پہلے اصحاب الا خدود کا قصہ سنایا گیا ہے جنہوں نے ایمان لانے والوں کو آگ سے بھرے ہوئے گڑھوں میں پھینک پھینک کر جلا دیا تھا۔
    دوسرے یہ کہ جس طرح ایمان لانے والوں نے اس وقت آگ کے گڑھوں میں گر کر جان دے دینا قبول کر لیا تھا اور ایمان سے پھرنا قبول نہیں کیا تھا، اسی طرح اب بھی اہل ایمان کو چاہیے کہ ہر سخت سے سخت عذاب بھگت لیں مگر ایمان کی راہ سے نہ ہٹیں۔

    جس کا موضوع اہل ایمان کو یہ تسلی دینا ہے کہ اگر وہ ان مظالم کے مقابلے میں ثابت قدم رہیں گے تو ان کو اس کا بہترین اجر ملے گا اور اللہ تعالٰی ظالموں سے بدلہ لے گا۔
    تو قرآن کی اس مختصر آیت سے ثابت ہوتا ہے یہ جنگ اللہ کہ لئے تھی ایمان کہ لئے تھی ایک مؤمن اور کافر کہ بیچ میں جو قرآن مجید کی تکذیب کر رہے تھیں ۔۔

    أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ
    (سورۃ الحج، آیت نمبر: 39)


    "جن لوگوں سے جنگ کی جار ہی ہے انہیں بھی جنگ کی اجازت دی گئی کیونکہ وہ مظلوم ہیں اور یقنناً اللہ ان کی مدد پر قادر ہے"۔

    پھر اس آیت کے ضمن میں مزید چند آیتیں نازل ہوئیں جن میں بتایا گیا کہ یہ اجازت محض جنگ برائے جنگ کے طور پر نہیں ہے بلکہ اس سے مقصود باطل کے خاتمے اور اللہ کے شعائر کا قیام ہے ۔

    نا کہ اپنے کاروباری مسلہ اور ضد کہ اعلان کے لئے ، اللہ کہ فضل سے بہت سے ایسے شباب ہے جو ایمان والے ہیں اور جن کہ دلوں میں دین اسلام اور اللہ کی محبت بھی ہے لیکن گر وہ کسی غلط مولوی یا گروپ والوں میں غلطی سے شامل ہوگیا تو وہ اپنی جان سے جاتا ہے ۔ اسی وجوہات کی وجہ سے آج گزرے وقت کی طرح ایمانی جذبہ نہیں ہوتا،لوگ جہاد کہ نام سے گھبرا جاتے ہیں ۔ اپنے دین مذہب ہو یا اہنے وطن کہ لئے بھی آج کہ دور میں بہت سے لوگ جہاد کہ نام سے ڈر سے گھبرا جاتے ہیں ۔ جہاں گر صیحیح ضرورت بھی پیش نظر گر آتی ہے تو بہ سے سوالات ذہن میں نقش کر جاتے ہے ۔ جن کا جواب مجاہدین کو دینا نا ممکن ہوجاتا ہے ۔ جہاد فی سبیل اللہ کی اہمیت کم ہوتی جا رہی ہے ۔ظالموں نے اللہ کہ نام سے ہی ایک دوسرے کو استعمال کیا ہے ۔ دین کی باتوں کی بے حرمتی کرکے اپنے حساب سے اس کا مفہوم یہ نکالا جاتا ہے کبھی سیاہ سنی یا کبھی فرقوں کہ نام سے کہ ہم لوگ جہاد کہ راستے پر ہیں ۔ جس میں جہاد کی نیت نا ہو صرف قتل مقصد ہو وہ جہاد اللہ تعالی کہ نزدیک نہیں ہوتا ۔

    قَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يُقَاتِلُونَكُمْ وَلَا تَعْتَدُوا ۚ إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ الْمُعْتَدِينَ 190وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ ۚ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ ۚ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِنْدَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ ۖ فَإِنْ قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ ۗ كَذَلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ191 فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ 192 وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ ۖ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ 193
    (سورۃ البقرہ، آیت نمبر: 190-193)



    "اللہ کی راہ میں ان سے جنگ کرو جو تم سے جنگ کرتے ہیں اور حد سے آگے نہ بڑھو۔ یقنناً اللہ حد سے بڑھنے والوں کو پسند نہیں کرتا۔ اور انہیں جہاں پاؤ قتل کرو، اور جہاں سے انہوں نے تمہیں نکالا ہے وہاں سے تم بھی انہیں نکال دو اور فتنہ قتل سے زیادہ سخت ہے۔ اور ان سے مسجد حرام کے پاس قتل نہ کرو یہاں تک کہ وہ تم سے مسجد حرام میں قتال کریں۔ پس اگر وہ (وہاں) قتال کریں تو تم (وہاں بھی) انہیں قتل کرو۔ کافروں کی جزا ایسی ہی ہے۔ پس اگر وہ باز آ جائیں تو بے شک اللہ غفور رحیم ہے۔ اور ان سے لڑائی کرو یہاں تک کہ فتنہ نہ رہے اور دین اللہ کے لیے ہو جائے۔ پس اگر وہ باز آ جائیں تو کوئی تَعَدَّی نہیں ہے مگر ظالموں ہی پر"


    اس کے جلد ہی بعد دوسری نوع کی آیات نازل ہوئیں جن میں جنگ کا طریقہ بتایا گیا ہے اور اس کی ترغیب دی گئی ہے اور بعض احکامات بھی بیان کئے گئے ہی

    وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاءٌ وَلَكِن لاَّ تَشْعُرُونَ
    اور جو لوگ اللہ کی راہ میں مارے جائیں انہیں مت کہا کرو کہ یہ مردہ ہیں، (وہ مردہ نہیں) بلکہ زندہ ہیں لیکن تمہیں (ان کی زندگی کا) شعور نہیں۔

    القرآنسورۃ البقرہ:154

    حدیث میں ہے کہ
    2417 أخبرنا نعيم بن حمادحدثنا بقية بن الوليدعن بحير بن سعد عن خالد بن معدانعن أبي بحريةعن معاذ بن جبلقال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم الغزو غزوان فأما من غزا ابتغاء وجه الله وأطاع الإمام وأنفق الكريمة وياسر الشريك واجتنب الفساد فإن نومه ونبهه أجر كله [ ص:275 ] وأما من غزا فخرا ورياء وسمعة وعصى الإمام وأفسد في الأرض فإنه لا يرجع بالكفاف


    حدیث کہ الفاظ ہے الغز و غزوان جنگ دو طرح کی ہے جہاد دو طرح کا ہے ۔ یا جہاد کرنے والے دو طرح کہ ہے ، جہاد کرنے والوں کی دو مختلف شخصیت یا مختلف کرداروں کا نقشہ ہماری طرف کرتی ہے کہ اور یہ بتاتی ہے ۔ایک طرف وہ لوگ ہے جو جن کہ اندر پانچ خوبیاں صفات جو اللہ کہ پاس پائی جاتی ہے جو اللہ تعالی کو منظو ر ہے تو اس کا جہاد مقبول ہے ۔
    دوسری طرف تین چار صفات اس کہ برعکس بتائی گئی ہے ۔جو منفی صفات ہے جو اللہ کو منظور نہیں ہے اگر چہ وہ جہاد کر رہا ہے اگر چہ وہ جہاد میں ہے ۔جن کہ اندر منظور وہ صفات نہیں ہے ۔
    محض میدان جہاد میں پہنچ جانا ہے پر وہ مجاہد نہیں ہے۔ اسی طرح محض نماز کہ لئے کھڑتے ہو جانے سے نماز نہیں ہونگی جب تک کہ اخلاص نیت نا ہو ۔جب تک اللہ کی شریعت اور اوامر کی اطاعت نا ہو اسکی نماز ہو یا جہاد قبول نہیں ہوتا ۔ جس کی پہلی شرط ہے ابتغا ء وجہہ اللہ تعالی ،پہلی شرط ہے جن تک نیت میں اخلاص نہیں ہونگا ،ان کا جہاد قبول نہیں ہونگا ۔ جو اللہ کا راستہ میں جو زخمی ہو مقتول ہو رہاہے وہی مجاہد ہونگا اور کون اللہ کی راہ میں زخمی مقتول ہوا شہید ہوا وہ اللہ ہی نہتر جانتے ہے ۔ ہمارے کہنے سے شہید نہیں کہلائےگے ۔
    اسی لیے اخلاص نیت موجود ہے وہ مقبول ہے گر اخلاص نیت ہی نہیں تو وہ رد ہے ۔

    إنما الأعمال بالنيات
    ہر نیک عمل کہ لئے نیت کا ہونا ضروری ہے ۔ اخلاص نیت کا ہونا ضروری ہے ۔
    یَّقُوْلُوْا رَبُّنَا اللّٰہُ.( الحج ٢٢: ٣٩-٠٤)


    ''جن سے جنگ کی جائے، اُنھیں جنگ کی اجازت دی گئی، اِس لیے کہ اُن پر ظلم ہوا ہے، اور اللہ یقینا اُن کی مدد پر پوری قدرت رکھتا ہے۔ وہ جو اپنے گھروں سے ناحق نکال دیے گئے، صرف اِس بات پر کہ وہ کہتے تھے کہ ہمارا رب اللہ ہے۔'' یہ قرآن کی پہلی آیات ہیں جن میں مہاجرین صحابہ کو اِس بات کی اجازت دی گئی کہ وہ اگر چاہیں تو جارحیت کے جواب میں جنگ کا اقدام کر سکتے ہیں۔ قرآن نے بتایا ہے کہ یہ وہ لوگ تھے جنھیں بالکل بے قصور محض اِس جرم پر اُن کے گھروں سے نکلنے کے لیے مجبور کر دیا گیا کہ وہ اللہ ہی کو اپنا رب قرار دیتے ہیں۔ قریش کے شدائد و مظالم کی پوری فرد قرارداد جرم، اگر غور کیجیے تو اِس ایک جملے میں سمٹ آئی ہے۔ اِس کی وجہ یہ ہے کہ کوئی شخص اپنے وطن اور گھر در کو اُس وقت تک چھوڑنے کے لیے آمادہ نہیں ہوتا، جب تک اُس کے لیے وطن کی سرزمین بالکل تنگ نہ کر دی جائے۔
    'بِاَنَّھُمْ ظُلِمُوْا'
    کا اشارہ اِنھی مظالم کی طرف ہے اور قرآن نے اِنھی کی بنیاد پر مسلمانوں کو یہ حق دیا ہے کہ اب وہ جارحیت کے خلاف تلوار اٹھا سکتے ہیں۔ یہ جنگ صرف اسلام کی تھی صرف اللہ کو رب کہنے ہر انھیں بے گھر کرکے ظلم کیا جاتا تھا ۔ شرک و بدعت کرنے پر مجبور کرتے تھے ۔ لیکن آج کہ دور میں اللہ کا شکر ہے اس طرح کہ مسلہ نہیں ہے ۔ آج اللہ کہ ہی نام سے نشنہ ء شازی کیا جارہا ہے ۔ وہ بھی اپنے فائدہ کہ لئے فرقوں کہ لیے سیاہ سنی کا نام مظاہرہ دیکھا کر غور کیجئے گا نا کوئی ظلم ہوا ہے نا کسی نے انھیں گھر سے نکالا نا ہی انھیں اللہ تعالی کی عبادت سے روکا پھر یہ کس میزان حق کی بات پر آڑے ہے ضد یا غصہ یا فائدہ اللہ کہ عذاب اور غضب سے ڈر بھی نہیں انھیں نا خوفِ خدا ہے ، جب قرآن مجید میں ہے بقول اللہ ۔

    کہ عربی اور آعجمی میں کوئی فرق نہیں تقوی کہ سیوا پھر شک وشبہ بلا وجہ کہ تفرقہ کیوں بنا کر دین مذہب سے کھلواڑ کرتے ہے ۔ ؟ احادیث اور قرآن کی روشنی میں جہاد کو تلاش کریں نا کہ صرف چند مولوی کی گرفت میں آکر ان کہ خلافات کی جنگ میں شامل ہوکر اپنے والدین کا دل دکھائے ۔ کہ میں جہاد کہ راستہ پر ہو یہ جہاد نہیں بربادی ہے اور شرک بھی جس میں نا ظلم ہے نا مظلوم ، جہاد فی سبیل اللہ و فی سبیل الوطن ہی جہاد ہے وہ بھی غیر ممالک سے مدافع اپنے وطن کہ جس کی ارض الوطن ہمیں عزیز ہے اسے ہم کھو نہیں سکتے ۔آپسی لڑائی میں ایک مسلمان دوسرے مسلمان کا قتل کرے وہ نار جہنم میں ابد تک رہے گا ۔ کیوں کہ کسی بھی مسلم کو حق نہیں کہ وہ اپنے فائدے کہ لئے اپنے مسلمان بھائی کا قتل متعمداً کریں۔ جہاد فی سبیل اللہ ایسی جدوجہد کا نام ہے، جواللہ تعالی کی خوش نودی کے حصول ، دین کے غلبے اوراحکامات الہی کے فروغ کے لیے کی جائے۔ دین کی روشنی میں مقدس کتاب آپ کہ پاس ہے جاکر کہیں اسی کتاب سے جہاد کا صیحیح مفہوم ڈھونڈیں سوء المعاملةا کہ کوئی غلط قدم اتھانے سے پہلے اللہ اور راہ حق کا سوچے ، اللہ یہدی من یشاء اللہ جسے چاہے ہدایت عطا کریں ۔ دعا ہے کہ اللہ ہمیں بے بنیاد فساد سے بچائے اور یہ فتنہ شازی ختم ہوجائے اور مجہاد وہی قدم اٹھائے جس سے اسے رب کی رضا ملے اور اللہ کہ اوامر کہ خلاف نا جایئے اللہ ہمیں صراط المستقیم کی راہ میں ایمان کی سلامتی عطا کریں ، اور ہدایت عطا کریں کہ ہم جہاد فی سیبل اللہ اخلاص نیت سے اللہ و دین و مدافع عن وطن کہ محافظ میں ہی ہمیں نصیب ہو آمین ۔

    رائٹر ریشم







  2. The Following 16 Users Say Thank You to *resham* For This Useful Post:

    !eo (08-21-2012), - Lily - (08-21-2012), amnarani (08-23-2012), bindas_ashu (08-09-2012), Daniel-7 (08-22-2012), Flashpro (08-21-2012), Mr.MaNgO (08-10-2012), nazan (08-03-2012), perfect stranger (08-09-2012), R oC k iN (08-02-2012), RiiDa (08-22-2012), Savi Abbas (08-04-2012), sfaseehrabbani (08-05-2012),  (08-09-2012), suave (08-21-2012), Hidden_Trigger (08-21-2012)

  3. #2
    smarty cat's Avatar
    smarty cat is offline Expert Member
    HaPpY EvEr AfTeR <3 :D
     
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    24,077
    Blog Entries
    14
    Quoted
    4544 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Frst Of all dhair sari appreciation is topic ko dene wale k liye or likhney walon k liye bhi v well done job wo b aj k dor me

    jahan logon k zehno me jihad ka concept public suicide bombing se zyada age jata hi n he, or afsos ki bat he k xyada tr apne muslman hi njantey jihad he kiya asa men?

    Good going


    ساری دنیا میں مرے جی کو لگا ایک ہی شخص
    ایک ہی شخص تھا ایسا بخدا ایک ہی شخص
    ..............
    وسعت دل میں تنگ دلی کا عالم تو دیکھیۓ
    ایک کو چاهنا، فقط اسی کو چاهنا، پھر کچھ نا چاهنا

    ............
    دل سے نکال دیجئے احساس آرزو
    مر جایئے پر کسی کی تمنا نہ کیجئے۔


  4. #3
    proud to be muslim is offline Banned
    without ALLAH i am nothing YA
    ALLAH burma kemuslims par
    rehem farma YA ARHAMAR
    RAHEEMEEN
     
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    hyd
    Posts
    8,538
    Blog Entries
    9
    Quoted
    3514 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Masha ALLAH sis bhut acha likhti hain ap or topic tu bhut hi acha tha is bar ka

  5. #4
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by *ωιѕн fυℓℓ* View Post
    Frst Of all dhair sari appreciation is topic ko dene wale k liye or likhney walon k liye bhi v well done job wo b aj k dor me

    jahan logon k zehno me jihad ka concept public suicide bombing se zyada age jata hi n he, or afsos ki bat he k xyada tr apne muslman hi njantey jihad he kiya asa men?

    Good going
    Thank u so much sis ... meri Rubi sis ne mujh se kaha likhney ...
    warna main Comp. close hone k baad ni likhti ...
    Thankx 4 Rubi sis unhone kaha mera fav topic tha kisi ne nahi likha...
    fir main ne comp ki sherton k hisaab se deen aur hadees aur Quran ki raoushni main jaisa rubi ne us topic main kaha tha usi hisaab se likhi...
    any way likhtey waqat bhut uljhan hoti hai akser ayese topic per bahes aur mubhesa shoro hojati hai ...
    lekin himmat kerke point jo b zarori hai aj k daor k wo likh di ...
    kal se post kerne ki koshish ker rhai thi site per masla tha ni howa . rabi ne es amin b help ki aur shoker hai topic post hogayi thankx 4 her.
    and Thank u so much sis 4 ur lovley comments aap ne ese saraha sis .. housla afzayi mil gayi ...
    ALLAH hamesha aapko khush rakhein Ameen ....
    Last edited by *resham*; 08-03-2012 at 05:56 AM.

  6. #5
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by proud to be muslim View Post
    Masha ALLAH sis bhut acha likhti hain ap or topic tu bhut hi acha tha is bar ka
    bhut bhut shokeriya muslima sis...
    hamesha khush rahien Ameen ...

  7. #6
    "Angel" is offline BINTESINA
    ALLAH Karsaaz hy.....:)
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jeddah, Saudi Arabia
    Posts
    5,124
    Quoted
    1018 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    MaSHALLAH...ap ne is topic per likhne ki himmat ki...warna aaj kal jihaad k bare me itni misconception he k koi is k bare me baat krna bhi pasand nai krta...

  8. #7
    Savi Abbas's Avatar
    Savi Abbas is offline Expert Member
    have to love you since love to
    have you
     
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    UK
    Posts
    10,498
    Quoted
    709 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    well written!!!mashallah u did a great justice wid your writing!!!!keep it my dear ...GOD BLESS YOU

    ​​​​


    کترنیں روح کی آؤ کے ,سمیٹیں فرخ
    کیا خبر ، لوٹ کے آجاے رفو کا موسم







  9. #8
    JiND JaN's Avatar
    JiND JaN is offline ¤Tèrè B¡Ñ $ØÑE Ñä¡Ñ¤
    Ishq k Daway Bhi , Raqeebon se
    Yaranay bhi !!!!
     
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    []C*] PakisTan []C*]
    Posts
    198
    Blog Entries
    1
    Quoted
    28 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    nice sharing !!! jazakALLAH !!


  10. #9
    bindas_ashu's Avatar
    bindas_ashu is offline Expert Member
    hum who jin ko log kathe hai
    (tera tu koi status he nahi
    hai )
     
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    pakistan
    Posts
    21,913
    Quoted
    223 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    thanks for tag
    ahi read nahi kara hai ...inshaAllah jald de parh ke phir comment deta hoo


  11. #10
    's Avatar
     is offline Member
    A woman Who Asks For Nothing
    .... Deserves Every Thing :)
     
    Join Date
    Aug 2012
    Location
    Riyadh
    Posts
    79
    Quoted
    1 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Very nice ..................................

  12. #11
    perfect stranger is offline وطن دوست
    قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    dunia
    Posts
    14,411
    Blog Entries
    21
    Quoted
    7409 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    جہاد ان کے لئے فرض ہے جو خود مکمل اسلام میں ڈھل چکے ہوں۔
    جہاد خالی جنگ کا نام نہی۔ علم پھیلانا بھی جہاد ہے۔ حق سچ انصاف قائم کرنا بھی جہاد ہے۔
    غرض کوئی بھی کوشش اسلام کی تعلیمات کے مطابق کی جائے وہ کوشش جہاد کہلائے گی۔
    لیکن دور حاضر میں جہاد کو صرف دشمن کے خلاف جنگ تک محدود کردیا گیا ہے۔
    جہاد پر جانے والے کو پہلے اپنے دینی دنیاوی فرائض ادا کرنے زیادہ ضروری ہیں۔
    دیکھا گیا ہے کہ جنت کی حوروں کے پیچھے لوگ اپنے بوڑھے ماں باپ ، بیوی بچوں کی ذمیداری بھول جاتے ہیں۔
    اور ان کی ذمیداری کا فرض زیادہ افضل ہے۔
    زیادہ تر جنت کی حوروں اور شہادت کا شوق لالچ دلا کر لوگوں کو جہاد کی طرف راغب کیا جاتا ہے۔
    جو کہ سرا سر غلط ہے۔ اور جہاد کا اعلان کرنے والے خود مذہب سے دور اس کی سمجھ تک نہی رکھتے۔
    سب سے بڑا جہاد انصاف قائم کرنا۔ بھوک افلاس کا خاتمہ اور برائی کا روکنا ہے۔
    غرض ہر خرابی کو انصاف قائم کرکے روکا جا سکتا ہے۔ انصاف ہی واحد حل ہے اور اسی جہاد کی کوشش
    اول ہونی چاہئے۔
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔


    ٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌ
    زباں سے کہہ دیا لا الا تو کیا حاصل
    دل و نگاہ جو مسلماں نہی تو کچھ بھی نہی

  13. #12
    perfect stranger is offline وطن دوست
    قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    dunia
    Posts
    14,411
    Blog Entries
    21
    Quoted
    7409 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    *resham*

    آپ کو پہلے بھی کہا تھا۔ کتاب نہ لکھنے بیٹھ جایا کریں۔ مضمون ایسا نہ ہو کہ لگے چربہ ہے۔
    بیشک مضمون کے متعلق کتابیں پڑھیں۔ لیکن لکھیں ہمیشہ دل کی کتاب سے۔


    ٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌ
    زباں سے کہہ دیا لا الا تو کیا حاصل
    دل و نگاہ جو مسلماں نہی تو کچھ بھی نہی

  14. #13
    bindas_ashu's Avatar
    bindas_ashu is offline Expert Member
    hum who jin ko log kathe hai
    (tera tu koi status he nahi
    hai )
     
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    pakistan
    Posts
    21,913
    Quoted
    223 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    mashaAllah kafi acha tareka say discuse kara hai app ne
    jazakhAllah ...........
    thanks for shearing


  15. #14
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by perfect stranger View Post
    @*resham*

    آپ کو پہلے بھی کہا تھا۔ کتاب نہ لکھنے بیٹھ جایا کریں۔ مضمون ایسا نہ ہو کہ لگے چربہ ہے۔
    بیشک مضمون کے متعلق کتابیں پڑھیں۔ لیکن لکھیں ہمیشہ دل کی کتاب سے۔


    kaisey ho bhiya ...
    Ramzaan Mubarak ...
    khairyat tu hai na mujhey aap k hi reply ka wait tha ...

    @
    ary bhai aap note likha hai jo us per care karein na...
    compi ki shart thi dil ki kitaab nahi Ahdees aur Quraan shreef ki raoushni se threer pesh kerni thi ab Ahdees aur apne dil se tuba Tuba ALLAH mafi ...

  16. #15
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by BinteSina View Post
    MaSHALLAH...ap ne is topic per likhne ki himmat ki...warna aaj kal jihaad k bare me itni misconception he k koi is k bare me baat krna bhi pasand nai krta...

    topic pasand kerney ka bhut bhut shokeriya ...
    hamesha khush rahein.....

  17. #16
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by Savi Abbas View Post
    well written!!!mashallah u did a great justice wid your writing!!!!keep it my dear ...GOD BLESS YOU
    Savi dear i'm glad 2 see ur reply ....
    Thank u so much 4 ur beautiful comments ...
    be happy always ......

  18. #17
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by JiND JaN View Post
    nice sharing !!! jazakALLAH !!
    Thank u so much.....

  19. #18
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by bindas_ashu View Post
    mashaAllah kafi acha tareka say discuse kara hai app ne
    jazakhAllah ...........
    thanks for shearing
    housla afzayi k liye bhut bhut shokeriya....
    hamesha khush rahein....

  20. #19
    *resham*'s Avatar
    *resham* is offline بابا کی گڑیا
    بابا کی گڑیا
     
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    Pakistan
    Posts
    6,871
    Quoted
    281 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by simply.dangerous View Post
    Very nice ..................................
    Thank u so much ...
    be happy always....

  21. #20
    perfect stranger is offline وطن دوست
    قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    dunia
    Posts
    14,411
    Blog Entries
    21
    Quoted
    7409 Post(s)

    Re: جپاد فی سبیل اللہ ۔۔۔

    Quote Originally Posted by *resham* View Post
    kaisey ho bhiya ...
    Ramzaan Mubarak ...
    khairyat tu hai na mujhey aap k hi reply ka wait tha ...

    @
    ary bhai aap note likha hai jo us per care karein na...
    compi ki shart thi dil ki kitaab nahi Ahdees aur Quraan shreef ki raoushni se threer pesh kerni thi ab Ahdees aur apne dil se tuba Tuba ALLAH mafi ...
    میں ہمیشہ کی طرح ٹھیک ہوں۔ اللہ کا شکرہے۔
    آپ کو بھی رمضان مبارک۔
    اور میرے جواب کا انتظارکیوں تھا ؟

    یہ جو ایڈمن ہیں لازمی نہی کہ یہ غلطی نہی کرسکتے۔ قرآن اور حدیث کا حوالہ اچھی بات ہے۔ لیکن اگر سارا مضمون ہی حوالہ بن جائے تو پھر لکھنے والے نے کیا لکھا ؟ یہ تو کاپی پیسٹ ہوگیا پھر۔

    اپنا فلسفہ۔ صرف اپنا فلسفہ سوچ ہی ایک لکھاری کی پہچان ہے۔
    اور یہ ایڈمن جس نے بھی یہ مشورہ دیا ہے ۔ وہ کیا جانے لکھاری کی سوچ کیا ہوتی ہے۔
    اس طرح کے ایڈمن آپ کو لکھاری نہی تاریخ لکھنے والے درباری بنا دیں گے۔
    کتابیں پڑھیں اور اس کے بعد اپنے غورفکر سے لکھیں۔



    ٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌ
    زباں سے کہہ دیا لا الا تو کیا حاصل
    دل و نگاہ جو مسلماں نہی تو کچھ بھی نہی

Page 1 of 3 123 Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in