All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 5 of 6 First ... 3456 Last

Thread: saeed Anwar Comments about Imran Khan!

PTI is offline Banned
    Edit>

Quoted
    2401 Post(s)

Chennai Kay Hero Saeed Anwar Ka "Imraniat Kay Sharr" pay lecture <must c for Imrani Inqalabis !

Chennai Kay Hero Saeed Anwar Ka "Imraniat Kay Sharr" pay lecture
    <must c for Imrani Inqalabis !

2. The Following User Says Thank You to PTI For This Useful Post:

Roomi719 (08-18-2012)

mak7861 is offline Junior Member
    Edit>

Quoted
    62 Post(s)

Re: Chennai Kay Hero Saeed Anwar Ka "Imraniat Kay Sharr" Pay Lecture <must c for Imrani Inqalabis !

You are really an unsatisfied *****y pseudo smart ass , first you said you don't want to get involved with anybody and didn't want to comment and then you asked him to quote something from quran about sinners , and you bet he won't able to find one , and when he did , you being unsatisfied ass , opened your bag of stupid arguments , started *****ing again .
    Now take that Rocket from Your ID and bend it and shove it in your behind . DMF

Quote Originally Posted by Rocket View Post
    4-15 And as for those who are guilty of an indecency from your women, call to witnesses against them four from among you; then if they ber witness confine them to the houses until death takes them away or Allah opens some way for them.

4:16: And the two who commit it among you, dishonor them both. But if they repent and correct themselves, leave them alone. Indeed, Allah is ever Accepting of repentance and Merciful.
    4:17 Repentance with Allah is only for those who do evil in ignorance, then turn to Allah soon.

no there is a big thoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo for a jahil khota
    explain ....dishonor them both......... kill yourself if you can't

miranda is offline Expert Member
    Aladin ka chiragh

Quoted
    2146 Post(s)

Re: saeed Anwar Comments about Imran Khan!

Quote Originally Posted by Ath3r View Post
    ap k liya loose iss liya hay kay us nay ap k khayal may IK ka tazkara kiya hay aur meray liya iss liya nahi kion kay jo koch jis contest may usnay kaha hay wo tumsay aur mujah say behtar iss forum pay koi nahi jaanta..... tumhara khayal hay kay wo baat uss nay TANQEED ki hay ya uss nay ya batanay ki koshish ki hay kay insan her haal may mohtaaj hay Allah ka aur us ki apni marzi say koch nahi hosakta, mujhay tau ya he samajh aya bhai.
    maire liye loose tab tak nahi tha jab tak main ne Ashahid ke yeh wali post nahi perh li thi, hairat ki baat yeh hai ke aisi baat koi tableeghi hi ker sakta tha magar yahan us bandai ne ker di jis per kafi arsa fatwe lagte rahe. aap bhi baghor perh lain.

Jis contest main us ne kaha tha main samajh gaya tha magar jo bhai sahib nai baat kahi hai woh kisi tor per bhi dawat ke zumre main nahi aati hai. us ne Tanqeed bhi ki aur tamaskhar bhi uraya hai.

Quote Originally Posted by A-shahid View Post
    According to the 'logic' used by Saeed Anwar.

1) Hazrat Noah(as) should not have preached religion since he failed to convince his own son and therefore cannot lay a claim to transform the society with his message.
    2) Hazrat Ibrahim(as) lost the right to claim his messiah status and the change message he embodied since he failed to convert his own father, giving rise to defectiveness in his position.
    3) Hazrat Lot(as) should also be rejected as a change harbinger since his own wife was unconvinced of him and left behind when he emigrated from his sodomized nation.
    4) And to top it, may god have mercy on us, even the Prophet Muhammad(pbuh) did not fulfil the criteria since he too was unable to convert his dearest uncle despite his best valiant efforts.

Anyone who considers the above as 'failures' is more than welcome to judge Imran with the same santard and brand his change slogan as hollow too.

This is not an effort to compare personalities but to show the absurdity of the logic used and impossibility of the highest standard used for judgement which not even the greatest man ever to walk on earth could fulfil.

__QanOOn__ is offline ♡♥♡PTI♡♥♡
    "A man is enrolled near
    Allah as a liar if he is
    accustomed to false speaking
    and false discuss

Quoted
    2574 Post(s)

Re: Chennai Kay Hero Saeed Anwar Ka "Imraniat Kay Sharr" Pay Lecture <must c for Imrani Inqalabis !

Quote Originally Posted by mak7861 View Post
    You are really an unsatisfied *****y pseudo smart ass , first you said you don't want to get involved with anybody and didn't want to comment and then you asked him to quote something from quran about sinners , and you bet he won't able to find one , and when he did , you being unsatisfied ass , opened his bag of stupid arguments , started *****ing again .
    Now take that Rocket from Your ID and bend it and shove it in your behind . DMF
    Brother, leave him alone. May Allah guide him and us toward the right path. Ameen, Suma Ameen.

londoner007 is offline Genius Member
    Good Night

Quoted
    1183 Post(s)

Quote Originally Posted by miranda View Post

ارے پھر خوامخائی کشٹ کیا جب کے آپ کی سور جیسی زبان میرے پلے نہیں پڑھ رہی ہے، اب انسانوں میں آ ہی گے ہو تو انسانو کی طرح بولنا بھی سیکھ لو. کب تک اپنی مادری زبان میں بولو گے جو صرف تمہارے قبیلے کے لوگ ہی سمجھ سکتے ہیں
    Tumhari Madri understand it very well and I'm sure you do too but don't worry if you don't because I will not leave you untill and unless you start understanding ..... Promise

Aladin ka chiragh

Quoted
    2146 Post(s)

Quote Originally Posted by londoner007 View Post
    Oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink oink

ارے پھر خوامخائی کشٹ کیا جب کے آپ کی سور جیسی زبان میرے پلے نہیں پڑھ رہی ہے، اب انسانوں میں آ ہی گے ہو تو انسانو کی طرح بولنا بھی سیکھ لو. کب تک اپنی مادری زبان میں بولو گے جو صرف تمہارے قبیلے کے لوگ ہی سمجھ سکتے ہیں

shumailaa is offline Star Member
    Long Live Pakistan

Quoted
    557 Post(s)

and I bet he has acheive much much more then then you.. he is right.. no one can correct 20 caror people.. Allah will do.. Saeed Anwer is respected so as Imran khan by Pakistanis but what do you want to prove? Atleast IK has respect.. nawaz shreef cant even talk to a news anchor what he can do..
    Quote Originally Posted by PTI View Post
    I bet, Saeed Anwar has accomplished more in his life then you !

londoner007 is offline Genius Member
    Good Night

Quoted
    1183 Post(s)

You really are an idiot , knob head , clue less pussy who have nothing left to say and try to runaway . But after I celebrate eid I'll come back and kick your a$$ a bit more.....

Aladin ka chiragh

Quoted
    2146 Post(s)

Quote Originally Posted by londoner007 View Post
    Oink oink oink oink Oink oink oink oink Oink oink oink oink Oink oink oink oink Oink oink oink oink Oink oink oink oink Oink oink oink oinkOink oink oink oink Oink oink oink oink Oink oink oink oink .

!eo is offline Junior Member
    Edit>

Quoted
    171 Post(s)

ya lolz

Galion ka tsunami aa raha hay

lolz you need to read the whole thread again. At least read the above post by crazycolor with A-shahid post in the quote.

Jahils is offline Junior Member
    Edit>

Quoted
    98 Post(s)

It is very disappointing to hear Saeed Anwar making such a low personal life remark ( I would have had same opinion even if he had such a thing about Nawaz Sharif). We all have had lot of opportunity to chat with tableeghi jamaat people. I have always found them loving, caring and non-controversial; this being the only exception.
    Secondly, if insaan is created with a limited aql, then Saeed Anwar (being an insaan) is also created with limited aql, so why should we believe what he says :-)

is offline Junior Member
    ۔۔۔

Quoted
    65 Post(s)

Quote Originally Posted by Rocket View Post
    4-15 And as for those who are guilty of an indecency from your women, call to witnesses against them four from among you; then if they ber witness confine them to the houses until death takes them away or Allah opens some way for them.

4:16: And the two who commit it among you, dishonor them both. But if they repent and correct themselves, leave them alone. Indeed, Allah is ever Accepting of repentance and Merciful.
    4:17 Repentance with Allah is only for those who do evil in ignorance, then turn to Allah soon.

no there is a big thoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo for a jahil khota
    explain ....dishonor them both......... kill yourself if you can't
    i am still waiting for some idiot try to explain this dishonor them both bit.
    and how amazing this is that people are calling Qurani arguments a BULLSH1T......wow....
    don't tell me that Padri in USA who said that Quran (nauzubilla) is a toilet paper....is he right?
    the why you guys are explaining it there are strong doubts about this now.

wellwisher is offline Star Member
    Edit>

Quoted
    292 Post(s)

Quote Originally Posted by Crazycolor View Post
    Yar in thakay hoayay mullaon nay her maslay mai apni tang zaroor araani hoti hai .... tableegi jamat kay aik science dan molvi sab nay pichlay dino bayan diya tha kay "Jinoo ko kabu ker kay bijli banaee ja sakti hai" .... let them focus on it ........ I met a tableegi jamat coincidently in during my last year visit in May 11 to Paksitan that jamat was from South Africa and that molvi was highly educated guy .... abb woh banda kafi dair batain kerta raha aur uss ka focus sirf ya tha "ALLAH nay hamain kyun paida kya" aur bass phir iss kay bad wohi batain kay ALLAH nay hamain apni ibadat kay liay paida kya bla bla bla .... jab bat khtam hoee tu muj say pochta kay ap bhi koi achi bat batain ..... mainay kaha ap ki batain bohat achi thi lakin ap loog agar is sawal kay sath "ALLAH nay hamain kyun paida kya" kay sath ya bhi sawal kiya karain " ALLAH na hamain kasay paida kya" tu shaid is say anparh jahil muslim muasharay kay logon ki jahalat dur ho .... mainay kaha ap jab apni bat ko sirf "Kyun" tak mahdood rakhtay hain tu ap kay followers samjhtay hain kay "Kasay" kay baray mai sochna shirk hai gunah hai aur yahi waja hai musalman ajj tak dunya say her jagha pechay hain kyunkay ya sirf "Kyun" mai phansay hoay hain aur "Kyun" kay sath "Kasay" shamil kernay ki himet nahi ..... aur us kay pass meri iss bat ka koi jawab nahi tha .... .....ab banda in molvi types ko kahay ya bahi siyasat ker lo ya ibadat .... her jagha zaroor ghusana hai loosers
    wow... well said.. and very well articulated reply
    IMHO, the answer to "KYUN" should be discovered by ourselves, we will find a purpose in life (some day)..
    but totally agree with your observation of KASAY.. jamatiyas with their single digit IQs will never think about it..

PTI is offline Banned
    Edit>

Quoted
    2401 Post(s)

is offline Junior Member
    Edit>

Quoted
    50 Post(s)

Quote Originally Posted by Ath3r View Post
    Bhaia mera saeed anwer k sath ab tak aik bhi din nahi laga bas aik dafa us ko bayan kay liya bulaya thaa 2 saal pehlaay... mujhay nahi pata kay wo kia khata hay kia nahi aur na iss say farak perta hay koi aur na iss say faraq perta hay kay wo past may kaisa khailta thaa kaisa nahi ab mashaAllah aik mehnaat say wabista hay Allah uss pay usko istikamaat ata karay ameeen.
    wah wah mashallah kia mahnat me laga hua hai or is mahnat me waqye taraqi mille k personal khar or bughaz me mardo k beech me baith kar kisi ke aurat wo b sabiq bv ko in ache kalmat se yad kare or tanz zani k teer barsai kia tarbiat or kia mahnat kee ja rai hai fittay munh tum logo ke aesi mahnat ka jo tumhe aik acha insan na bana saki or tumhe tumhari main se bahir na nikal saki jo logo k khilaf kuch na mile to us ke zat or aurton par attack karne ko bahduri or islam samjhte hain "ALLAH to farmata hai k agar tum kisi ka aib dekho to us par parda dalo " magar ye tarbiat or mahnat wale logo ka islam he kuch or hai inhi do no mullah ke waja se islam badal kar kia se kia ho gaya hai .or jahil mullah ko ye bat soch leni chahye k Ik islam seekhane k lye nai kah raha balke mulq chalane ke bat kar raha hai or mulq chalane or mullah geeri me boht farq hai fikar na karo mullah geeri ke gaddi tum logo se koi nai cheen sakta ye ALLAH he koi karam kare to kare .or bhai ASHAHID k sawalo ka jawab do jis par beshumar fatway laga chuke ho islam k champion yahan us ke bat ka jawab do apni mahnat or tarbiat se nahi to direct mullana tariq jameel sahib k pas pohncho or jawab le kar aau.or raiwand centre k funds or donation dene me sab se bari families "shareef" or "chaudry " gujrat k hain kon nai janta jitna awam ka pesa ye loottay hain un me se he raiwand centre ko fund kar dete hain .

ye tableegh or ijtimai tauba karwane walo ka haal hai ALLAH maaf kare or raham kare sab musalmano par .

Ath3r is offline Banned
    SNIPER

Blog Entries
    Quoted
    2282 Post(s)

Quote Originally Posted by H2O View Post
    wah wah mashallah kia mahnat me laga hua hai or is mahnat me waqye taraqi mille k personal khar or bughaz me mardo k beech me baith kar kisi ke aurat wo b sabiq bv ko in ache kalmat se yad kare or tanz zani k teer barsai kia tarbiat or kia mahnat kee ja rai hai fittay munh tum logo ke aesi mahnat ka jo tumhe aik acha insan na bana saki or tumhe tumhari main se bahir na nikal saki jo logo k khilaf kuch na mile to us ke zat or aurton par attack karne ko bahduri or islam samjhte hain "ALLAH to farmata hai k agar tum kisi ka aib dekho to us par parda dalo " magar ye tarbiat or mahnat wale logo ka islam he kuch or hai inhi do no mullah ke waja se islam badal kar kia se kia ho gaya hai .or jahil mullah ko ye bat soch leni chahye k Ik islam seekhane k lye nai kah raha balke mulq chalane ke bat kar raha hai or mulq chalane or mullah geeri me boht farq hai fikar na karo mullah geeri ke gaddi tum logo se koi nai cheen sakta ye ALLAH he koi karam kare to kare .or bhai ASHAHID k sawalo ka jawab do jis par beshumar fatway laga chuke ho islam k champion yahan us ke bat ka jawab do apni mahnat or tarbiat se nahi to direct mullana tariq jameel sahib k pas pohncho or jawab le kar aau.or raiwand centre k funds or donation dene me sab se bari families "shareef" or "chaudry " gujrat k hain kon nai janta jitna awam ka pesa ye loottay hain un me se he raiwand centre ko fund kar dete hain .

ye tableegh or ijtimai tauba karwane walo ka haal hai ALLAH maaf kare or raham kare sab musalmano par .
    fund iss ka jawab ap apni party k sarkerda member Marinda bhai say lay layn wo ap ko ziada behtar bata saktay hain kion k meray samjhanay say ap ko samajh nahi ani..... rahi baat ashahid k sawal na us nay koi sawal pocha hay mujah say aur na may nay us pay kabhi fatway diyaa wo ya baat achi tarah janta hay.... baki rah gaey TJ kia ker rahi hay kia nahi iss say ap ko koi ghaarz nahi kion k na ap ki jaib say koch wahan laga hay jo ap ko un k kernay na kernay ki fikar ho. Unho nay thaika nahi uthaya howaa kisi ka kay kon sahi hay aur kon ghalat.... Saeed Anwer k bayan ko jinho nay samajhna thaa samajh liya ap ko jis haad tak samajh aya wo ap ki samajh aur jis haad tak may nay uss ki baat ko liya wo meri samajh.

Ghafoor10 is offline Expert Member
    PAKISTAN ZINDABAD

Quoted
    773 Post(s)

Saeed can give his vote to Nawaz /Zardari or Deisel. Don't need his vote if he is being rude and arrogant.

javeria is offline Expert Member
    Do not argue with an idiot. He
    will drag you down to his
    level and beat you with
    experience.

Quoted
    4598 Post(s)

abb tak to Saeed anwar k Fb pages per 'Gaaliyon ka sunami aa chuka hoga

PAKISTAN ZINDABAD

Quoted
    773 Post(s)

Quote Originally Posted by javeria View Post
    abb tak to Saeed anwar k Fb pages per 'Gaaliyon ka sunami aa chuka hoga
    LOL its people sentiment you cannot stop everyone..remember these are not PTI members they are supporters general public.

cancer is offline Expert Member
    not tired !!!!!!!!!!!

Quoted
    1835 Post(s)

Even people with knowledge are sometimes overtaken by negative emotions like jealousy and envy what to say about the random tableeghi's devoid of wisdom and understanding of the spirit of Islam.

PAKISTAN ZINDABAD

Quoted
    773 Post(s)

I would confront Saeed Anwar and ask him when I see him next time.

Page 5 of 6 First ... 3456 Last