All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 1 of 2 12 Last

Thread: Results: Islam Section Competition August 2012

      
   
  1. #1
    Arsal's Avatar
    Arsal is offline is A r s a L.
    Back
     
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    4,309
    Blog Entries
    1
    Quoted
    616 Post(s)

    Results: Islam Section Competition August 2012

    Assalam o Alaikum wr wb !

    Hope and pray that all are in good health and happy

    well sorry for being a lil late as i was busy in some official commitments !

    1st of all i would like to thank all those who participated, Jazak'Allah


    now coming to the results of this month ... i got stuck in 2 postings , both were equally nice and informative so finally after taking necessary approvals (for this time only) i m glad to announce that this time we have 2 Winners of the competition

    Without any further delay lemme announce the results .. and the lucky one's are

    @~Silent~

    &

    @BinteSina

    Mabroooook to both of you !!!

    Those who wanna have a look to thr sharings can visit this link
    https://www.friendskorner.com/forum/f139/competition-islam-section-aug-2012-a-285972/

    Here is the winner shield , you both may use it as your signature !





    A Advice for those who particapte in IK competition: Pls dont get off topic & Pls do not jus go for hadith & Ayah's , also add your input i mean try to briefly explain the topic
    .

    Best of Luck for Future Endeavors

    Wa'Salam

  2. #2
    withlove's Avatar
    withlove is offline "Love reasons No Reason"
    Sehra'Naward
     
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Charagh Tallay
    Posts
    21,014
    Quoted
    950 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Congratulations....

  3. #3
    amnarani's Avatar
    amnarani is offline MĪИD ßĿ♡ѠĪИƓ
    SмÎĻÎη૬ F◊r ý◊µ
     
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Lahore
    Posts
    9,155
    Quoted
    933 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012


    tussi te chaa gaye o g.....................

  4. #4
    ~Silent~'s Avatar
    ~Silent~ is offline ~*~ Mouj-e-Zamana ~*~
    Busy..................
     
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    ~Takheyyul~
    Posts
    1,151
    Blog Entries
    2
    Quoted
    357 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by amnarani View Post
    tussi te chaa gaye o g.....................
    Thank you jee.....

    Hasday wasday Reho !!!


    Bas, sab doston kee hosla afzaee aur Mods ki mehnat sy motivation milti rehti hy.....

  5. #5
    ~Silent~'s Avatar
    ~Silent~ is offline ~*~ Mouj-e-Zamana ~*~
    Busy..................
     
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    ~Takheyyul~
    Posts
    1,151
    Blog Entries
    2
    Quoted
    357 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by |A r s a L| View Post
    Assalam o Alaikum wr wb !



    @~Silent~

    &

    @BinteSina

    Mabroooook to both of you !!!





    Wa Alaikum Salaam Ya Akhee.....


    Khair Mubarak......

    and

    Thank you .......

    Be Blessed !!!



    @BinteSina


    Mabrook jee.....



    ALLAH ap ky ilam mein azafa fermaey aur jo ilam Deen, Dunya aur Akhrat ky leay Na'fe hy us ko hasil kerny wala aur dusron ko sikhany wala banaey. Aameen.

    May ALLAH Bless you !





    .

  6. #6
    Arsal's Avatar
    Arsal is offline is A r s a L.
    Back
     
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    4,309
    Blog Entries
    1
    Quoted
    616 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by ~Silent~ View Post
    Wa Alaikum Salaam Ya Akhee.....


    Khair Mubarak......

    and

    Thank you .......

    Be Blessed !!!



    @BinteSina

    Mabrook jee.....



    ALLAH ap ky ilam mein azafa fermaey aur jo ilam Deen, Dunya aur Akhrat ky leay Na'fe hy us ko hasil kerny wala aur dusron ko sikhany wala banaey. Aameen.

    May ALLAH Bless you !




    .

    Sum a ameen

    Meri lie b dua kia karain bhai k Allah pak mujhy sachi paki hidayat de or mujhy deen pe chalny ki or qaim rehny ki tofeeq dy , duaon me humesha yaad rakha karain or keep up the winning sensation

  7. #7
    ~Silent~'s Avatar
    ~Silent~ is offline ~*~ Mouj-e-Zamana ~*~
    Busy..................
     
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    ~Takheyyul~
    Posts
    1,151
    Blog Entries
    2
    Quoted
    357 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by |A r s a L| View Post
    Suma a ameen

    Meri lie b dua kia karain bhai k Allah pak mujhy sachi paki hidayat de or mujhy deen pe chalny ki or qaim rehny ki tofeeq dy , duaon me humesha yaad rakha karain or keep up the winning sensation

    Ji bhaee ap ky leay bhi dhair saari duain......

    Chalain duaon ka izhaar bi ker dyta hon.....


    Dua hy ALLAH ap ko hidayat ko wo roshan charaag banaey jis sy na sirf aap ka zahir o batin jagmaga uthy balky us sy dusry be Roshni hasil kerain..... Islam ki is Roshni sy ap ki Dunya aur Aakhrat Roshan rehy.....

    Zindgi bhar ap aur her musalmaan ALLAH ky hukmon aur NABI (SALLALLAHO Aleihi Wasallam) ky nourani tariqon per Sabit Qadam rehain aur isi per Khatima ho. Aameen.


    Je broteher, winning tou itna ni hota, Islamic Section mein zyada ye hota hy ky Sharing ho jaey achaee ky phelany mein....



    Hasday Wasday Reho !

  8. #8
    ~ ƜĦƖƬЄ ƤЄAЯL ~'s Avatar
    ~ ƜĦƖƬЄ ƤЄAЯL ~ is offline **Allhumdolillah**
    **Be truthful With others With
    Self**
     
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    in Oyster:p
    Posts
    15,256
    Blog Entries
    4
    Quoted
    275 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    congratzzzzzzzzzzzzzzzzz

  9. #9
    seerat123's Avatar
    seerat123 is offline Expert Member
    Always Forgive Your
    Enemies,Nothing Annoys Them So
    Much
     
    Join Date
    May 2011
    Posts
    30,003
    Quoted
    355 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    ​congrats,,,,,,,,,,,,,,

  10. #10
    "Angel" is offline BINTESINA
    ALLAH Karsaaz hy.....:)
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jeddah, Saudi Arabia
    Posts
    5,124
    Quoted
    1018 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by |A r s a L| View Post
    Assalam o Alaikum wr wb !

    Hope and pray that all are in good health and happy

    well sorry for being a lil late as i was busy in some official commitments !

    1st of all i would like to thank all those who participated, Jazak'Allah


    now coming to the results of this month ... i got stuck in 2 postings , both were equally nice and informative so finally after taking necessary approvals (for this time only) i m glad to announce that this time we have 2 Winners of the competition

    Without any further delay lemme announce the results .. and the lucky one's are

    @~Silent~

    &

    @BinteSina

    Mabroooook to both of you !!!

    Those who wanna have a look to thr sharings can visit this link
    https://www.friendskorner.com/forum/f139/competition-islam-section-aug-2012-a-285972/

    Here is the winner shield , you both may use it as your signature !





    A Advice for those who particapte in IK competition: Pls dont get off topic & Pls do not jus go for hadith & Ayah's , also add your input i mean try to briefly explain the topic
    .

    Best of Luck for Future Endeavors

    Wa'Salam
    oh my GOD cant believe it...ALHUMDULILLAH

  11. #11
    "Angel" is offline BINTESINA
    ALLAH Karsaaz hy.....:)
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jeddah, Saudi Arabia
    Posts
    5,124
    Quoted
    1018 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by ~Silent~ View Post
    Wa Alaikum Salaam Ya Akhee.....


    Khair Mubarak......

    and

    Thank you .......

    Be Blessed !!!



    @BinteSina


    Mabrook jee.....



    ALLAH ap ky ilam mein azafa fermaey aur jo ilam Deen, Dunya aur Akhrat ky leay Na'fe hy us ko hasil kerny wala aur dusron ko sikhany wala banaey. Aameen.

    May ALLAH Bless you !





    .
    JAZAKALLAHU KHAIRAN W AHSAN UL JAZAAA....mjhe alfaaz nahin mil rahe shukria ada kerne k lie ..
    ap ko bhi bhuuuuuuuuuut bhut mubarak ho..

  12. #12
    "Angel" is offline BINTESINA
    ALLAH Karsaaz hy.....:)
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jeddah, Saudi Arabia
    Posts
    5,124
    Quoted
    1018 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by |A r s a L| View Post
    Sum a ameen

    Meri lie b dua kia karain bhai k Allah pak mujhy sachi paki hidayat de or mujhy deen pe chalny ki or qaim rehny ki tofeeq dy , duaon me humesha yaad rakha karain or keep up the winning sensation
    aap k lie tu dher sari duaen arsal bhai....aap yaqeen karen is waqt mere dil se aap k lie duaen nikel rahi hen..
    derasal fk bhut high qualified logun ka forum hy us main me kese win ho gai???

  13. #13
    "Angel" is offline BINTESINA
    ALLAH Karsaaz hy.....:)
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jeddah, Saudi Arabia
    Posts
    5,124
    Quoted
    1018 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by ~Silent~ View Post
    Ji bhaee ap ky leay bhi dhair saari duain......

    Chalain duaon ka izhaar bi ker dyta hon.....


    Dua hy ALLAH ap ko hidayat ko wo roshan charaag banaey jis sy na sirf aap ka zahir o batin jagmaga uthy balky us sy dusry be Roshni hasil kerain..... Islam ki is Roshni sy ap ki Dunya aur Aakhrat Roshan rehy.....

    Zindgi bhar ap aur her musalmaan ALLAH ky hukmon aur NABI (SALLALLAHO Aleihi Wasallam) ky nourani tariqon per Sabit Qadam rehain aur isi per Khatima ho. Aameen.


    Je broteher, winning tou itna ni hota, Islamic Section mein zyada ye hota hy ky Sharing ho jaey achaee ky phelany mein....



    Hasday Wasday Reho !
    AMEEN AMEEN...
    exactly...islam section mai sharing dete hue ye khayal tha k ager koi aik shakhs bhi koi aik jumla bhi pakarh le tu shayed nijat e ukhervi ka sabab bany...

  14. #14
    ShonoHoney's Avatar
    ShonoHoney is offline Star Member
    Friendly
     
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Taunsa sharif
    Posts
    1,256
    Quoted
    68 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012



    @~Silent~

    &

    @BinteSina


  15. #15
    ShonoHoney's Avatar
    ShonoHoney is offline Star Member
    Friendly
     
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Taunsa sharif
    Posts
    1,256
    Quoted
    68 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    @~Silent~

    &

    @BinteSina





  16. #16
    "Angel" is offline BINTESINA
    ALLAH Karsaaz hy.....:)
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jeddah, Saudi Arabia
    Posts
    5,124
    Quoted
    1018 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by ShonoHoney View Post


    @~Silent~

    &

    @BinteSina

    thank u sooo much...dil khush ho gaya..

  17. #17
    Arsal's Avatar
    Arsal is offline is A r s a L.
    Back
     
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Islamabad
    Posts
    4,309
    Blog Entries
    1
    Quoted
    616 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by BinteSina View Post
    aap k lie tu dher sari duaen arsal bhai....aap yaqeen karen is waqt mere dil se aap k lie duaen nikel rahi hen..
    derasal fk bhut high qualified logun ka forum hy us main me kese win ho gai???
    Ameen to all ur dua's Sis Duain to bht zda chaiyay hain hum or humesha hi chaiyay hoti hain !! So yaad rakhiay ga special dua's me !!

    Actually me confused tha k aap dono ki sharings bht umda hain , meri Fellow judge is not coming aswell but mujhy lag raha tha k dono achi hai dono ko milna chaiyay , so i asked for permission n thanks to Ammy Bro he allowed me to do so !

    About your sharing ... Thats wat actually i m looking for in a winning sharing, aap ki soch aap ka knowledge abt the topic and how well u deliver it k logo ko samjh ayay kehnay waly ki baat or dil me ghar kry n yeh tha aap ki sharing me !

    Allah aap ko ajr e azeem ata farmayay ! or dher khushiyaan naseeb kary or Allah aap ko deen ki sahi wali samjh boojh dy or aap ko tofeeq dy aap yeh acha knowledge logo me b baant sakain AMeen sum ameen !

    and i must say that you people are one of the reasons of FK being a high class forum


  18. #18
    "Angel" is offline BINTESINA
    ALLAH Karsaaz hy.....:)
     
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jeddah, Saudi Arabia
    Posts
    5,124
    Quoted
    1018 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Quote Originally Posted by |A r s a L| View Post
    Ameen to all ur dua's Sis Duain to bht zda chaiyay hain hum or humesha hi chaiyay hoti hain !! So yaad rakhiay ga special dua's me !!

    Actually me confused tha k aap dono ki sharings bht umda hain , meri Fellow judge is not coming aswell but mujhy lag raha tha k dono achi hai dono ko milna chaiyay , so i asked for permission n thanks to Ammy Bro he allowed me to do so !

    About your sharing ... Thats wat actually i m looking for in a winning sharing, aap ki soch aap ka knowledge abt the topic and how well u deliver it k logo ko samjh ayay kehnay waly ki baat or dil me ghar kry n yeh tha aap ki sharing me !

    Allah aap ko ajr e azeem ata farmayay ! or dher khushiyaan naseeb kary or Allah aap ko deen ki sahi wali samjh boojh dy or aap ko tofeeq dy aap yeh acha knowledge logo me b baant sakain AMeen sum ameen !

    and i must say that you people are one of the reasons of FK being a high class forum

    thanks.i m honoured.......

  19. #19
    Youthful's Avatar
    Youthful is offline Expert Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    پاکستان
    Posts
    45,126
    Blog Entries
    12
    Quoted
    39 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Congratulations....

  20. #20
    Sai-e-Lahasil's Avatar
    Sai-e-Lahasil is offline ALHAMDULILLAH !!!
    دوست ہوتا نہیں
    ہر ہاتھ ملانے
    والا ۔۔۔
     
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    New York, NY
    Posts
    47,362
    Blog Entries
    105
    Quoted
    721 Post(s)

    Re: Results: Islam Section Competition August 2012

    Walakium Assalam WR WB !!

    @~Silent~

    &


    @BinteSina


    Areyy wahhh Ma sha ALLAH

    Alf alf mabrook to both of you.
    ALLAH PAK ap dono k ilm-e-deen main izafa farmaye. Aameen Sum'Aameen !!
    Boht Sara Khushhh Rahiye aur humaray liye bhi Dua kiya kajiye.: ) So happy & proud of both of you : )... !!

Page 1 of 2 12 Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in