All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Page 1 of 2 12 Last

Thread: مُنے انقلاب کی پیدائیش

      
   
  1. #1
    perfect stranger is offline وطن دوست
    قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    dunia
    Posts
    14,411
    Blog Entries
    21
    Quoted
    7409 Post(s)

    Question مُنے انقلاب کی پیدائیش


    سونامی اور انقلاب
    کے ہاں ننھنے مُنے انقلاب کی پیدائیش

    یہ وہ لوگ ہیں جو ملک میں انصاف کے لئے نکلے ہیں۔





  2. #2
    Silly's Avatar
    Silly is offline JUST PML-N.....N THATS IT
    .......SHER.......
     
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    10,616
    Blog Entries
    1
    Quoted
    1548 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش


  3. #3
    lubnakhan is offline Senior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    894
    Quoted
    119 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    gareeb log hein koi baat nahi majboori hy inki ,,prime minister ko kia majboori thi jhoot bolny ki???

  4. #4
    Silly's Avatar
    Silly is offline JUST PML-N.....N THATS IT
    .......SHER.......
     
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    10,616
    Blog Entries
    1
    Quoted
    1548 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    Quote Originally Posted by lubnakhan View Post
    gareeb log hein koi baat nahi majboori hy inki ,,prime minister ko kia majboori thi jhoot bolny ki???

  5. #5
    lubnakhan is offline Senior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    894
    Quoted
    119 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    this makes me say ,,if girls are dancing in dherna,,they are doing good,,we all should do it ,,s girls boys oldies every one I n Pakistan should be dancing,,,,why not ,,if killing is not a crime..massacre is allowed .,, head of the state lies in front of whole nation...why cant people dance,,,the yshould dance and even ministers ,,Nawaz shrif his family every one should dance...its not that big sin,,its not the only sin..... may be its not sin at all,,,,stop acting like a child silly...

  6. #6
    Faryal Hassan's Avatar
    Faryal Hassan is offline Expert Member
    ..... KAPTAAN........
     
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Punjab
    Posts
    6,952
    Quoted
    1787 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    Quote Originally Posted by lubnakhan View Post
    gareeb log hein koi baat nahi majboori hy inki ,,prime minister ko kia majboori thi jhoot bolny ki???
    عادت سے مجبور ہیں جی
    چھٹتی نہیں منہ سے یہ کافر لگی ہوئ

  7. #7
    A_Sattar's Avatar
    A_Sattar is offline Expert Member
    JUST PML-N... & MIAN SAHIB
     
    Join Date
    May 2014
    Location
    USA
    Posts
    3,309
    Quoted
    1106 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش


  8. #8
    zishi's Avatar
    zishi is offline Expert Member
    IMRAN KHAN KAY SIWA VOTE KOE
    NA MANGAY.
     
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Newcastle,UK
    Posts
    6,455
    Quoted
    1803 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    Quote Originally Posted by lubnakhan View Post
    this makes me say ,,if girls are dancing in dherna,,they are doing good,,we all should do it ,,s girls boys oldies every one I n Pakistan should be dancing,,,,why not ,,if killing is not a crime..massacre is allowed .,, head of the state lies in front of whole nation...why cant people dance,,,the yshould dance and even ministers ,,Nawaz shrif his family every one should dance...its not that big sin,,its not the only sin..... may be its not sin at all,,,,stop acting like a child silly...
    Ab ap jootay maro ge to jawab kaisay dain gay yeah 2 number molvi. Aik 2 number molvi ka haal to yahan tak ho chuka kay us nay model town kay washiyana tashadud ko defend kernay kay leaye Quran say Hazrat Musa (A.S) aur Hazrat Hizar (A.S) wala wakia qoute ker diya aur sabit kernay ke koshish kernay lagay kay killing bilkul theek the

  9. #9
    benice's Avatar
    benice is offline Expert Member
    سبحان اللہ
     
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Karachi
    Posts
    7,512
    Quoted
    1140 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    Quote Originally Posted by lubnakhan View Post
    this makes me say ,,if girls are dancing in dherna,,they are doing good,,we all should do it ,,s girls boys oldies every one I n Pakistan should be dancing,,,,why not ,,if killing is not a crime..massacre is allowed .,, head of the state lies in front of whole nation...why cant people dance,,,the yshould dance and even ministers ,,Nawaz shrif his family every one should dance...its not that big sin,,its not the only sin..... may be its not sin at all,,,,stop acting like a child silly...
    Now S H U T your mouth ..................

  10. #10
    Faryal Hassan's Avatar
    Faryal Hassan is offline Expert Member
    ..... KAPTAAN........
     
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Punjab
    Posts
    6,952
    Quoted
    1787 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    جنگ اور جیو.......

  11. #11
    lubnakhan is offline Senior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    894
    Quoted
    119 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    [QUOTE=benice;4058172]Now S H U T your mouth .................
    QUOTE]
    you shut your mouth....idiot;;;;
    and no need to read or comment on my post ...

  12. #12
    Faryal Hassan's Avatar
    Faryal Hassan is offline Expert Member
    ..... KAPTAAN........
     
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Punjab
    Posts
    6,952
    Quoted
    1787 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    [quote=lubnakhan;4058179]
    Quote Originally Posted by benice View Post
    Now S H U T your mouth .................
    QUOTE]
    you shut your mouth....idiot;;;;
    and no need to read or comment on my post ...
    Sis..... No need to reply such idiots. There sole experience is to twist the conversation and it always ends up with bunch of lies, fabricated facts and off course abusive language.

  13. #13
    lubnakhan is offline Senior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    894
    Quoted
    119 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    I am very upset,,if I did not say any thing t o him ,,why does he even bother to quote my post,,i specially avoid to answer his posts ...all he has to do is post pic of dancing girls,,,this is islam????cheap

  14. #14
    Faryal Hassan's Avatar
    Faryal Hassan is offline Expert Member
    ..... KAPTAAN........
     
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Punjab
    Posts
    6,952
    Quoted
    1787 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    Quote Originally Posted by lubnakhan View Post
    I am very upset,,if I did not say any thing t o him ,,why does he even bother to quote my post,,i specially avoid to answer his posts ...all he has to do is post pic of dancing girls,,,this is islam????cheap
    ارے آپ کیوں دل چھوٹا کرتی ہیں. اصل میں مولوی صاحب کو وہ پکچرز بہت پسند ہیں. اسی لیے بہانے بہانے سے لگاتے ہیں

  15. #15
    baat is offline Senior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    502
    Blog Entries
    1
    Quoted
    105 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    Dance meaning is Mujra ..... So every body should do it Man!!!......hahahahahahah

  16. #16
    lubnakhan is offline Senior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    894
    Quoted
    119 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    sarcasm........

  17. #17
    Silly's Avatar
    Silly is offline JUST PML-N.....N THATS IT
    .......SHER.......
     
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    10,616
    Blog Entries
    1
    Quoted
    1548 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    [quote=Faryal Hassan;4058180]
    Quote Originally Posted by lubnakhan View Post
    Sis..... No need to reply such idiots. There sole experience is to twist the conversation and it always ends up with bunch of lies, fabricated facts and off course abusive language.




    IK Logic Dark glasses lagane se khali chairs nazar nahi aati aur apni nazron men izat rah jati hai



  18. #18
    perfect stranger is offline وطن دوست
    قلم زبان
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    dunia
    Posts
    14,411
    Blog Entries
    21
    Quoted
    7409 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    Quote Originally Posted by Faryal Hassan View Post

    ارے آپ کیوں دل چھوٹا کرتی ہیں. اصل میں مولوی صاحب کو وہ پکچرز بہت پسند ہیں. اسی لیے بہانے بہانے سے لگاتے ہیں

    خالی باتیں نہی کرو۔ آپا کو گلے لگاو۔

    ان کا دکھ تو مجھ سے بھی نہی دیکھا گیا۔ ۔

    آنسو اک میری آنکھ میں تنہا سا آگیا


    اس فورم پر اب صرف دو زنانیاں رہ گئی ہیں۔ جوڑی سلامت رہے

  19. #19
    baat is offline Senior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    502
    Blog Entries
    1
    Quoted
    105 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش

    IK koo cheyaa taaa apnee sath apni Murja team bee GHQ main laaa kaar jataa...syaaad kaaam baan jataaa....hahahahahahahah

  20. #20
    dheet's Avatar
    dheet is offline Genius Member
    Unity, Faith, Dicipline
     
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    UTOPIA
    Posts
    2,681
    Quoted
    109 Post(s)

    Re: مُنے انقلاب کی پیدائیش


Page 1 of 2 12 Last

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in