All Pakistani Dramas Lists
Latest Episodes of Dramas - Latest Politics Shows - Latest Politics Discussions

Thread: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

      
   
  1. #1
    benice's Avatar
    benice is offline Expert Member
    سبحان اللہ
     
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Karachi
    Posts
    7,529
    Quoted
    1140 Post(s)

    Cool لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟


    لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟
    برطانیہ میں احتجاج کرو بھائی۔

    ایک برطانوی باشندے کا ایک برطانوی باشندے کے بارے میں بیان اور پاکستان میں احتجاج ۔ کیوں بھئی؟؟

    کیا ایم کیو ایم کی عقل گھٹنوں میں ہے ؟؟



    George Galloway demands British govt to take action against Altaf Hussain


    LONDON: British member of Parliament George Galloway has demanded of the British government to take action against Muttahida Qaumi Movement (MQM) chief Altaf Hussain, blaming him to be involved in the arson attack on a factory in Baldia Town area of Karachi which claimed over 259 labourers.
    The Bradford West MP said that he had sent a written complaint against Altaf Hussain to the Home Secretary and to the Commissioner of the Metropolitan police over Hussain’s alleged involvement in an arson attack on a garment factory in Karachi.
    It is to be mentioned here that a joint investigation team comprising police and secret agencies submitted a report to Sindh High Court recently that claimed MQM ordered the attack after the factory owner refused to pay extortion money.
    “This man, Hussain, has been fingered in dozens of murders, as the alleged person who gave the orders. And now this horror,” Galloway said. “It’s inconceivable that this fire was ordered without his knowledge. Altaf Hussain’s house was raided last June on suspicion of money laundering but as far as I can see nothing further has happened. It’s now almost two years now since I called on the police to take action against him after he gave a series of filmed threats he made. He was given British citizenship for some unfathomable reason by the previous Labour government and to all intents and purposes he seems to be above the law. I am demanding answers as to why this despicable individual with blood on his hands is not facing justice,” Galloway said in his letter.

    George Galloway demands British govt to take action against Altaf Hussain | The News Tribe

    Galloway demands action on MQM leader Hussain : George Galloway MP

    صحیح تو کہہ رہا ہے جارج ۔



    - - Updated - -

    https://www.facebook.com/altafmunafi...7541230389306/

    - - Updated - -


  2. #2
    khanov's Avatar
    khanov is offline Genius Member
    Edit>
     
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,740
    Quoted
    908 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    PTI kay aizazi (honorary) umeedwaar ko badtareen shikast hogayie hay, jisnay bhi racist attitude ikhtiyaar kya woh "hay nahi tha hojata hay"

  3. #3
    benice's Avatar
    benice is offline Expert Member
    سبحان اللہ
     
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Karachi
    Posts
    7,529
    Quoted
    1140 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by khanov View Post
    PTI kay aizazi (honorary) umeedwaar ko badtareen shikast hogayie hay, jisnay bhi racist attitude ikhtiyaar kya woh "hay nahi tha hojata hay"

    یہ بتاو میاں
    اردو کی واٹ لگانا کب بند کرو گے؟؟

  4. #4
    sugerboy's Avatar
    sugerboy is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Pak
    Posts
    378
    Quoted
    89 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by khanov View Post
    PTI kay aizazi (honorary) umeedwaar ko badtareen shikast hogayie hay, jisnay bhi racist attitude ikhtiyaar kya woh "hay nahi tha hojata hay"

    Phir wohi baat ko idher udher kerna or without topic bas apna agenda aagay.

    Galloway bhi PTI ka hai kia?

  5. #5
    khanov's Avatar
    khanov is offline Genius Member
    Edit>
     
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,740
    Quoted
    908 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by sugerboy View Post

    Phir wohi baat ko idher udher kerna or without topic bas apna agenda aagay.

    Galloway bhi PTI ka hai kia?
    Ji Haan Galloway, Goldsmith ki Party mein pehlay tha, iss elections mein PTI England nay Usski himayat ka ailan bhi kya tha,
    jisnay bhi liya MQM say panga
    woh ho ker raha hay nanga

    - - Updated - -

    Quote Originally Posted by sugerboy View Post

    Phir wohi baat ko idher udher kerna or without topic bas apna agenda aagay.

    Galloway bhi PTI ka hai kia?
    Ji Haan Galloway, Goldsmith ki Party mein pehlay tha, iss elections mein PTI England nay Usski himayat ka ailan bhi kya tha,
    jisnay bhi liya MQM say panga
    woh ho ker raha hay nanga

  6. #6
    sugerboy's Avatar
    sugerboy is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Pak
    Posts
    378
    Quoted
    89 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by khanov View Post
    Ji Haan Galloway, Goldsmith ki Party mein pehlay tha, iss elections mein PTI England nay Usski himayat ka ailan bhi kya tha,
    jisnay bhi liya MQM say panga
    woh ho ker raha hay nanga

    - - Updated - -



    Ji Haan Galloway, Goldsmith ki Party mein pehlay tha, iss elections mein PTI England nay Usski himayat ka ailan bhi kya tha,
    jisnay bhi liya MQM say panga
    woh ho ker raha hay nanga


    Pehlay nahi abhi ki baat kro , pehlay to bhai bhi Pakistani national thay or ab british national.

    Wesay aap ka koi jan pehchan wala gora nahi hai kia wahan (siwaye scotlandyard walon ky) jo aap ki taraf sy bhi kuch bol sakay.

    wahan kay maslay or dhandhli wahin nimtain na, PUR AMAN HARTAL ki call dy ker. Yahan ronay ganay sy wahan kisi ko kia faraq parhnay wala hai, siwaye iskay kay ..... Dil kay behlanay ko ghalib ye khayal acha hai.

  7. #7
    khanov's Avatar
    khanov is offline Genius Member
    Edit>
     
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,740
    Quoted
    908 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by sugerboy View Post


    Pehlay nahi abhi ki baat kro , pehlay to bhai bhi Pakistani national thay or ab british national.

    Wesay aap ka koi jan pehchan wala gora nahi hai kia wahan (siwaye scotlandyard walon ky) jo aap ki taraf sy bhi kuch bol sakay.

    wahan kay maslay or dhandhli wahin nimtain na, PUR AMAN HARTAL ki call dy ker. Yahan ronay ganay sy wahan kisi ko kia faraq parhnay wala hai, siwaye iskay kay ..... Dil kay behlanay ko ghalib ye khayal acha hai.
    Bhai sahab pehlay tau apni jahalat thori kum kijiye, British National nahi hain British citizen hain, aur Pakistan ki nationality kissi kay baap mein dum nahi hay keh khatm karsakey, Citizenship aur Nationality mein farq maloom hay, yaqeenan nahi maloom, isko maloom karnay kay liye aap ko merit per talim hasil karni paregy,
    Nationality by birth hoti hay woh di nahi jaati na hi maangi jati hay, na hi chiniy jaati hay, citizenship hasil ki jaa sakti hay aur khatm bhi ki ja sakti hay, jaisa keh aapkay Punjab kay governor Sarwer sahab ney British citizenship khatm karnay ka ailan kya tha, mager unka baita jokay elections mein haar gaya woh british citizen bhi hay aur national bhi kiunkay Britain mein hi paida hua hay, mera khayal hay thori si jahalat mein kammi waqaye ho sakti hay aapki ager khopri mein bughz aur asbiyat kay ailawa jagah bachi ho
    British gov't bolti hay na kya woh kum hay himayat mein, haq ki baat aur insaaf ki baat,

  8. #8
    sugerboy's Avatar
    sugerboy is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Pak
    Posts
    378
    Quoted
    89 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by khanov View Post
    Bhai sahab pehlay tau apni jahalat thori kum kijiye, British National nahi hain British citizen hain, aur Pakistan ki nationality kissi kay baap mein dum nahi hay keh khatm karsakey, Citizenship aur Nationality mein farq maloom hay, yaqeenan nahi maloom, isko maloom karnay kay liye aap ko merit per talim hasil karni paregy,
    Nationality by birth hoti hay woh di nahi jaati na hi maangi jati hay, na hi chiniy jaati hay, citizenship hasil ki jaa sakti hay aur khatm bhi ki ja sakti hay, jaisa keh aapkay Punjab kay governor Sarwer sahab ney British citizenship khatm karnay ka ailan kya tha, mager unka baita jokay elections mein haar gaya woh british citizen bhi hay aur national bhi kiunkay Britain mein hi paida hua hay, mera khayal hay thori si jahalat mein kammi waqaye ho sakti hay aapki ager khopri mein bughz aur asbiyat kay ailawa jagah bachi ho
    British gov't bolti hay na kya woh kum hay himayat mein, haq ki baat aur insaaf ki baat,


    Kisi kay baap ya maa kay dam ki baat nahi hai ,na jahalat or bughz ki baat hai munnay . Seedhi si baat hai ky Galloway ka kaha suna wahin nimatna chahiye , wahin strike ya transport bandd kr kay . Yahan ka kia qasoor hai kisi becharay ka.
    Baqi 50 batain idher udher ki kerty rho . Topic yehi hai kay yahan q? wahan q nahi ?

  9. #9
    khanov's Avatar
    khanov is offline Genius Member
    Edit>
     
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,740
    Quoted
    908 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by sugerboy View Post


    Kisi kay baap ya maa kay dam ki baat nahi hai ,na jahalat or bughz ki baat hai munnay . Seedhi si baat hai ky Galloway ka kaha suna wahin nimatna chahiye , wahin strike ya transport bandd kr kay . Yahan ka kia qasoor hai kisi becharay ka.
    Baqi 50 batain idher udher ki kerty rho . Topic yehi hai kay yahan q? wahan q nahi ?

    lallay !! jahan marzi aihtajaj karain aik aihtajaj, aihtajaj kay andaaz alag hotey hain yeh bhi aihtijaj hi hay jiski wajah say Galloway ki pant gilli hogayie elections mein, aur tum jaisay uskay choosnay waley Pakistan mein hairaan hain. tum logon ko tau choosnay ki adat itny hogayie hay keh duur say halaq mein lagta hay tionsils hogaye hain halanakay woh tau!!!!!

  10. #10
    sugerboy's Avatar
    sugerboy is offline Junior Member
    Edit>
     
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    Pak
    Posts
    378
    Quoted
    89 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by khanov View Post
    lallay !! jahan marzi aihtajaj karain aik aihtajaj, aihtajaj kay andaaz alag hotey hain yeh bhi aihtijaj hi hay jiski wajah say Galloway ki pant gilli hogayie elections mein, aur tum jaisay uskay choosnay waley Pakistan mein hairaan hain. tum logon ko tau choosnay ki adat itny hogayie hay keh duur say halaq mein lagta hay tionsils hogaye hain halanakay woh tau!!!!!
    Tumharay jesi gandi galiyon ki zuban mai use nahi ker sakta , tarbiyat tarbiyat ki baat hoti hai ye to.
    Wesay tumhari kam sy kam 1000 examples mai sy agar sirif 2 ki baat ki jaye, 1st tumharay headquarter say jo badnaam e zamana log pakrhay gye ( jin kay andar jatay hi khi mai sakoon ki lehar aa gai hai) and 2nd Baldia factory ka kaarnama , to kam sy kam yahan baat kerny kay bajaye kahin doob marna chahiye tumko. Laiken kehtay hain na kay Gherat ki ek hadd ho sakti hai ,magar Begherti ki nahi . Tum par bhi koi asar nahi kisi cheez ka.
    Saulat mirza , jis ka pole kholnay wala bayan tareekhi hai , us apnay khass aadmi say jab tum mukar saktay ho to kisi or ki kia hesiat tumhary aagay.
    Kab tak jhoot bolo gy or kitni munafiqat dikhao gy. Ek sher jatay jatay tumhary liye :

    Banawat chup nahi sakti kabhi sachay asoolon sy
    Kay khushboo aa nahi sakti kabhi kaghaz kay phoolon sy

    P.S : No one hates Urdu speakers , Qabil log hain , talented hain bohut , unki qurbaniyon sy bhi kisi ko inkar nahi . Baat sirif unki ho rhi hai jo baqi sab ky sath aap logon kay dil mai bhi sirif nafrat ka beej bo rahay hain.

  11. #11
    khanov's Avatar
    khanov is offline Genius Member
    Edit>
     
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,740
    Quoted
    908 Post(s)

    Re: لندن میں ہڑتال سے احتجاج کیوں نہیں کیا؟

    Quote Originally Posted by sugerboy View Post
    Tumharay jesi gandi galiyon ki zuban mai use nahi ker sakta , tarbiyat tarbiyat ki baat hoti hai ye to.
    Wesay tumhari kam sy kam 1000 examples mai sy agar sirif 2 ki baat ki jaye, 1st tumharay headquarter say jo badnaam e zamana log pakrhay gye ( jin kay andar jatay hi khi mai sakoon ki lehar aa gai hai) and 2nd Baldia factory ka kaarnama , to kam sy kam yahan baat kerny kay bajaye kahin doob marna chahiye tumko. Laiken kehtay hain na kay Gherat ki ek hadd ho sakti hai ,magar Begherti ki nahi . Tum par bhi koi asar nahi kisi cheez ka.
    Saulat mirza , jis ka pole kholnay wala bayan tareekhi hai , us apnay khass aadmi say jab tum mukar saktay ho to kisi or ki kia hesiat tumhary aagay.
    Kab tak jhoot bolo gy or kitni munafiqat dikhao gy. Ek sher jatay jatay tumhary liye :

    Banawat chup nahi sakti kabhi sachay asoolon sy
    Kay khushboo aa nahi sakti kabhi kaghaz kay phoolon sy

    P.S : No one hates Urdu speakers , Qabil log hain , talented hain bohut , unki qurbaniyon sy bhi kisi ko inkar nahi . Baat sirif unki ho rhi hai jo baqi sab ky sath aap logon kay dil mai bhi sirif nafrat ka beej bo rahay hain.
    tum batao kab tak jhoot bologay, jab tak adalat nahi bolegy usswaqt tak jhoot hi bolna, aur jab adalat boley tau aisay ban jana jaisay kush suna hi nahi, "summun bukmun",
    hamesha bawla bun ker halwa nahi kha saktey, apni asbiyat ko chupa nahi saktey, adalat azad ho tau tumharay jaisi jamaton kay ghadday iqtidaar ki hawas rakhnay waley kab kay na-ahal hochukay thay. kuch maali taur per corrupt kuch akhlaqi taur per corrupt. tumhari examples bhi tumharay apney bughz ki paidawar hain, adalat aur sirf adalat ki baat hum jaisay mohzib log samajhtay hain, baqi sab ko aik randi kay ilzamat say zyada ki haisiyat nahi daitey.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in